امروزه صنعت تابلو سازی در تمام استانهای ایران از مهمترین مشاغل بشمار می رود و یکی از آنها استان مازندران است که در این مطلب قصد داریم به تابلو سازی در مازندران و سفارش انواع تابلو تبلیغاتی مانند چلنیوم، کامپوزیت و… در مازندران و شهرهای آن بپردازیم.

تابلو سازی در مازندران

مازندران یک استان پر جمعیت کنار دریای خزر است که بیش از ۲۰ شهرستان در آن قرار گرفته است و موردی که کاملا بدیهیست، این است که مشاغل بسیاری در این شهرها وجود دارند که تمامی آنها برای مطرح شدنشان نیازمند تبلیغات هستند.

سفارش و ساخت تابلو تبلیغاتی در مازندران

یکی از روش های تبلیغات در مازندران که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ساخت تابلو تبلیغاتی مانند تابلو سردر مغازه، ارگانها، شرکت ها و… است؛ در حقیقت ساخت تابلوهای تبلیغاتی می تواند به بهترین شکل مشاغل مختلف را در مازندران به مخاطبان، عابرین و توریست ها معرفی نماید.

خدمات تابلو سازی در مازندران

خدمات تابلو سازی در مازندران
مجموعه تابلو سازی نوین لایت خدمات خود را در تمام شهرهای مازندران ارائه می دهد که برخی از مهمترین آنها به شرح زیر است.

تابلو سازی در چالوس

تابلو سازی در نوشهر

تابلو سازی در بابل

تابلو سازی در آمل

تابلو سازی در بابلسر


انواع تابلو تبلیغاتی در مازندران

انواع تابلو تبلیغاتی در مازندران
تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که در کارگاه های تابلو سازی ساخته می شوند و امروزه تمامی آنها در شهرهای مازندران برای کسب و کارهای مختلف به عنوان تبلیغاتشان مورد استفاده قرار می گیرند  که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

سفارش تابلو‌ چلنیوم در مازندران

بیشترین سهم از تابلوهای تبلیغاتی که در مازندران و شهرهای آن مورد استفاده قرار می گیرد متعلق است به تابلو چلنیوم که یک مدل حروف برجسته است و قابلیت روشنایی را هم دارد.

حروف برجسته چلنیوم از دوام و ماندگاری بسیار بالایی هم برخوردار است که همین مورد یکی از دلایل اصلی استفاده از آن به عنوان یک تابلو تبلیغاتی در مازندران بشمار می رود.

سفارش تابلو‌ کامپوزیت در مازندران

همانطور که می دانیم آب و هوای مازندران به دلیل وجود دریا و جنگل در آن، مرطوب است که همین موضوع باعث می شود در ساخت تابلوهای تبلیغاتی در مازندران از متریال های با کیفیت و مناسب استفاده شود که یکی از آنها کامپوزیت است.

کامپوزیت معمولا به عنوان زیر سازی حروف های برجسته استفاده می شود که اصطلاحا به اجرای این مدل از تابلو در صنعت تابلو سازی، تابلو کامپوزیت گفته می شود.

سفارش تابلو روان در مازندران

تابلو روان در مازندران یکی از پرفروش ترین تابلوهای تبلیغاتی است که با عبور در شهرهای مختلف مازندران می توان به وضوح این مورد را رویت نمود.

مورد مهمی هم که باعث انتخاب این نوع از تابلو تبلیغاتی توسط مشتریان در مازندران شده است ضد آب بودن تابلو روان و رنگ بندی های متفاوت و تمام رنگ این مدل از تابلو می باشد که می توان به واسطه آن اقدام به تبلیغات موثر برای کسب و کارهای مختلف نمود.

سفارش تابلو‌ ترموود در مازندران

از دیگر متریال های بادوام در صنعت تابلو سازی، چوب ترموود است که بهترین نوع آن، چوب های ترمو تولید شده در کشور فنلاند است؛ ترموود هم مانند کامپوزیت معمولا به عنوان زیر کار حروف های برجسته مورد استفاده قرار می گیرد که در نهایت به آن تابلو ترموود گفته می شود.

سفارش تابلو نئون فلکسی در مازندران

تابلو نئون فلکسی یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی است که امروزه تولید می شود و مازندران هم از این نوع روش تبلیغاتی بهرمند است و بسیاری از مراکز تجاری در شهرهای این استان از این تابلو زیبا که دارای تنوع رنگ بالایی هم است استفاده می کنند.

در رابطه با استفاده از تابلو ترمو در مازندران هم باید گفت که با توجه به دوام بالای آن، می توان بدون نگرانی از ترموود در تولید تابلوهای تبلیغاتی استفاده کرد.

سفارش تابلو‌ استیل در مازندران

یکی دیگر از حروف های برجسته زیبا که توسط تابلو سازی ها ساخته می شود، حروف برجسته استیل است که با نام تابلو استیل هم شناخته می شود؛ حروف های استیل معمولا با استفاده از ورق های استیل 304 که یک نوع ورق ضد زنگ است تولید می شود.

خاصیت ضد زنگ بودن تابلو استیل یکی از گذینه های مهم در انتخاب آن به عنوان یک تابلو تبلیغاتی در هوای مرطوب مازندران است؛ البته ناگفته نماند که تنوع در اجرای حروف استیل و قابلیت نورپردازی آن هم از دیگر موارد در انتخاب آن به عنوان یک تابلو در مازندران بشمار می رود.

سفارش تابلو‌ لایت باکس در مازندران

تابلو لایت باکس انواع مختلفی دارد که تابلو لایت باکس فریم لس، لایت باکس اسنپ فریم، لایت باکس آلومینیومی، مگنتی، کریستال و تابلو لایت باکس گرد دو طرفه برخی از نمونه های آن هستند.

از کاربردهای تابلو لایت باکس می توان به تابلو سردر مغازه، سردر پاساژها و دیگر محیط های تجاری اشاره نمود و ناگفته هم نماند که بیشترین کاربرد تابلو لایت باکس مربوط به داخل محیط های تجاری است که می توان نمونه های این نوع از تابلو تبلیغاتی را در شهرهای مختلف مازندران به وفور رویت نمود.

سفارش تابلو وکیوم در مازندران

از دیگر خدمات تابلو سازی ما ساخت حروف برجسته وکیوم است که این خدمات را به تمام شهرهای مازندران نیز ارائه می نماییم؛ لذا اگر در مازندران هستید و نیاز به تابلو وکیوم سه بعدی دارید می توانید با ما در تماس باشید.

سفارش تابلو نئون پلاستیک در مازندران

از دیگر تابلوهای با دوام که می توان در شهرهای مازندران به عنوان یک تابلو تبلیغاتی از آن بهرمند بود، تابلو نئون پلاستیک است که با استفاده از ورق پلکسی گلاس ساخته می شود و قابلیت نورپردازی را هم دارد.

تنوع رنگ، تنوع در ساخت، مصرف پایین برق و طول عمر بالای حروف نئون پلاستیک از موارد مهم در انتخاب آن به عنوان یک تابلو در مازندران بشمار می رود که بسیاری از مشتریان برای معرفی محصولات و برند خود از این نوع تابلو استفاده می کنند.

قیمت تابلو تبلیغاتی در مازندران

قیمت تابلو تبلیغاتی در مازندران

قیمت تابلوهای تبلیغاتی مجموعه ما در تمام استانهای کشور یکسان و با توجه به نرخ مصوب اتحادیه تابلو سازی تهران است که این مورد در شهرهای مازندران هم به همین صورت در نظر گرفته می شود و تنها موردی که باید در رابطه با قیمت تابلو تبلیغاتی در مازندران به آن اشاره داشته باشیم، هزینه حمل و نصب تابلوهاست که جداگانه در نظر گرفته می شود.