تبلیغات یک راهکار مناسب و موثر در جهت بازاریابی مشاغل و صنعت های مختلف بشمار می رود که در انواع و شیوه های مختلفی اجراء می شود؛ تبلیغات یک عامل بزرگ معرفی و برند سازی است که به دسته بندی ها و زیر شاخه های متفاوتی تقسیم می شود که می توان از نمونه های آن تبلیغات در تلویزیون، تبلیغات به صورت پیامک، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات محیطی و ... را نام برد.

تابلو تبلیغاتی پل هوایی

تبلیغات محیطی چست؟

تبلیغات محیطی چست؟
تبلیغات محیطی یکی از روش های فوق العاده در معرفی مجموعه ها، شرکت ها، صنایع و مشاغل است و تعریف آن به این صورت است که باید گفت تبلیغات محیطی به تبلیغاتی گفته می شود که دور از مقصد نهایی خرید مشتری صورت پذیرد؛ به عنوان مثال اگر بخواهیم به راحتی به تعریف تبلیغات محیطی دست پیدا کنیم می توانیم تبلیغاتی مانند بیلبوردهای جاده ای، تلویزیون های شهری، تابلو های تبلیغاتی پل هوایی، تابلو مغازه ها و مواردی مشابه را نام ببریم.
امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی با تولید متریال های مختلفی همراه شده است و همین عامل باعث تنوع پذیری در زندگی افراد شده که می توانیم این تنوع و تحولات را در تبلیغات محیطی نیز شاهد باشیم؛ لذا در ادامه می خواهیم به مبحثی با عنوان تابلو تبلیغاتی پل هوایی که شامل تبلیغات محیطی نیز می باشد بپردازیم تا در صورت نیاز به این نوع تبلیغات با آگاهی بهتری عمل نماییم و تصمیم بگیریم.

تابلو تبلیغاتی پل هوایی چیست؟

تابلو تبلیغاتی پل هوایی چیست؟
امروزه با توجه به افزایش جمعیت در جهان، کشورها و شهر ها شاهد جاده سازی و اتوبان سازی ها به طور گسترده هستند که دلیل این امر نیز کاملا واضح است و دلیل آن چیزی نیست جز رفاه و آسایش افراد جوامع؛ اما در رابطه با جاده سازی یکی از عوامل مهمی که باید عنوان کرد ساخت پل های هوایی ماشین رو و پل های هوایی عابر پیاده هستند.
پل های هوایی با توجه به تصمیمات قبلی مهندسین و مسئولین هر شهر در رابطه با کاهش حجم ترافیک، کاهش زمان سفر و همچنین امنیت سرنشینان خودرو ها و عابرین پیاده تاسیس می شوند.
یکی از نکات مهم در رابطه با پل های هوایی که مربوط به این مطلب نیز می شود، ساخت تابلو های تبلیغاتی روی پل های هوایی است؛ تبلیغات روی پل هوایی ماشین رو و عابر پیاده در انواع مختلفی توسط شرکت های تابلو سازی اجراء می شوند که معمولا در ابعاد های بزرگ همراه با انواع متریال های مختلف صورت می گیرد که در ادامه به دو نوع پر کاربرد آنها خواهیم پرداخت.

تابلو فلکسی پل هوایی

تابلو فلکسی پل هوایی
یکی از تابلو های تبلیغاتی اولیه در عصر تکنولوژی که بیش از دو دهه از ورودش به تابلو سازی و صنعت تبلیغاتی می گذرد تابلو فلکسی است که با نام های تابلو فلکس و تابلو فلکسی فیس نیز شناخته می شود؛ این نوع از تابلو به شکل یک سازه آهن کشی شده تولید می شود و نوع پیام رسانی آن با استفاده از متریالی که قابلیت چاپ را دارد به نام فلکسی فیس صورت می پذیرد.
در تولید و ساخت تابلو فلکسی در ابتدا یک فریم آهنی متناسب با ابعاد تابلو ساخته می شود و بعد از آن چاپ فلکس روی فریم آهنی قرار داده می شود و به این صورت مبادرت به برند سازی و تبلیغات می گردد. در رابطه با نور پردازی تابلو فلکسی نیز باید گفت که نور پردازی این نوع از تابلو ها با استفاده از لامپ مهتابی و لامپ های اس ام دی انجام می شود.
در نهایت باید گفت که با توجه به قابلیت های تابلو فلکسی مانند تنوع در ابعاد، چاپ تصاویر و همچنین نور پردازی، این نوع از تابلو یکی از گذینه های مناسب در جهت تبلیغات به عنوان تابلو تبلیغاتی پل هوایی بشمار می رود.

تابلو کامپوزیت و حروف برجسته پل هوایی

تابلو کامپوزیت و حروف برجسته پل هوایی
کامپوزیت یک نوع آلومینیوم است که در صنعت تابلو سازی از کاربرد بسیار بالایی برخوردار است و اغلب آن را با نام تابلو کامپوزیت هم می شناسند؛ استفاده از تابلو کامپوزیت به عنوان زیر سازی انواع حروف برجسته در حرفه تابلو سازی سالیان سال است که مرسوم است و دلیل به کار گیری آن را می شود مواردی همچون طول عمر بالای کامپوزیت، تنوع رنگ کامپوزیت، تنوع در اجراء و ساخت در سایز ها و ابعاد های متفاوت عنوان نمود.
همانطور که گفتیم بیشترین کاربرد تابلو کامپوزیت به عنوان زیر سازی انواع حروف برجسته است که پر فروش ترین حروف های برجسته نیز عبارتند از حروف برجسته استیل، حروف برجسته نئون پلاستیک، حروف برجسته وکیوم و حروف برجسته چنلیوم.
اگر بخواهیم در بین حروف های برجسته ای که بیشترین کاربرد را همراه با تلفیق کامپوزیت دارند دو نوع را نام ببریم می توانیم حروف نئون پلاستیک و حروف چنلیوم را نام ببریم که بین این دو حروف نیز بیشترین سهم تعلق می گیرد به حروف برجسته چنلیوم که نام رایج آن در کشور ما چلنیوم یا همان تابلو چلنیوم است.
تابلو چلنیوم که یک نوع حروف برجسته است دارای مزیت هایی مانند طول عمر بالا، تنوع رنگ، روشنایی پذیری و مصرف برق پایین است که این سه مورد می توانند دلیلی محکم در انتخاب آن همراه با زمینه کامپوزیت توسط مشتریان به عنوان تابلو تبلیغاتی پل هوایی باشند.

قیمت تابلو تبلیغاتی پل هوایی

قیمت تابلو تبلیغاتی پل هوایی
تا این قسمت از مطلب با تابلو تبلیغاتی پل هوایی و دو نوع کاربردی آن آشنا شدیم، نکته پایانی که باید در مورد آن نیز بیشتر بدانیم و آگاه باشیم مربوط می شود به قیمت تابلو تبلیغاتی پل هوایی که تعیین این مورد هم مربوط می شود به چند عامل مهم از قبیل نوع تابلو، ابعاد تابلو و متریال های به کار رفته در تابلو.
به عنوان مثال قیمت تابلو چلنیوم و کامپوزیت پل هوایی نسبت به قیمت تابلو فلکسی پل هوایی بالاتر است؛ همچنین مورد دیگر که عنوان کردیم مربوط می شود به متریال های کاربردی، به عنوان مثال ساخت تابلو چلنیوم و کامپوزیت می تواند با متریال های متفاتی صورت پذیرد که این عامل می تواند در قیمت گذاری بسیار موثر باشد که این مورد در رابطه با تابلو فلکسی و دیگر تابلو های تبلیغاتی هم صدق می کند.