خدمات و محصولات تمام مشاغل با توجه به نوع خدمات و محصولات، مطابق با لیست اتحادیه های هر صنف قیمت گذاری می شوند که حرفه و شغل تابلو سازی نیز یکی از اصنافی می باشد که با توجه به نوع تابلو و متریال های به کار رفته در آن قیمت گذاری می شوند.

قیمت تابلو سازی مغازه
قیمت تابلو مغازه و دیگر اماکن تجاری نیز مطابق با لیست قیمت اتحادیه تابلو سازی محاسبه و در نهایت به مشتریان اعلام می شود.همانطور که در مطالب قبل در مورد تابلو مغازه گفته شد، تابلو مغازه ها از قیمت های متفاوتی برخوردارند که در ادامه می خواهیم با دو نکته اساسی در اینکه چگونه و بر چه اساس قیمت یک تابلو مغازه تعیین می شود آشنا شویم.


انواع تابلو سردر مغازه


تابلو های تبلیغاتی در مدل های متفاوتی تولید می شوند که هر کدام از آنها دارای قیمت های مختلفی هستند. تابلو هایی مانند تابلو فلکسی فیس، تابلو کامپوزیت ، تابلو های حروف برجسته و بسیاری دیگر از تابلو های تبلیغاتی
البته هر کدام از موارد ذکر شده نیز در برند ها و دسته های مختلف تقسیم بندی و ساخته می شوند به عنوان مثال اجناس به کار رفته در تابلو کامپوزیت یا تابلو فلکسی از نظر دوام و کیفیت متفاوت هستند که روی قیمت تابلو تاثیر گذارند. و یا تابلو های حروف برجسته که در دسته های متفاوتی مانند تابلو چلنیوم ، استیل، تابلو نئون پلاستیک و دیگر حروف های برجسته ساخته می شوند که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند و همچنین تاثیر گذار روی قیمت تابلو مغازه.

روش قیمت گذاری انواع تابلو مغازه

قیمت گذاری تابلو های تبلیغاتی یکی دیگر از عوامل مهم در سفارش یک تابلو بشمار می روند؛ در واقع باید گفت که تابلو ها به شیوه های مختلفی قیمت گذاری می شوند که نهایتا قیمت تابلو تبلیغاتی را مشخص می نمایند؛ به عنوان مثال در ادامه می پردازیم به دو نوع تابلو تبلیغاتی با دو روش قیمت گذاری متفاوت که به ترتیب عبارتند از قیمت گذاری به شکل متر محیط و قیمت گذاری به صورت متر مربع که در آخر می توان با توجه به آنها، قیمت تابلو های هم ردیفشان را نیز مقایسه نمود.

قیمت تابلو چلنیوم

گفتیم که به طور کلی تابلو های تبلیغاتی به دو روش قیمت گذاری می شوند که عبارتند از متر محیط و متر مربع که جروف های برجسته با توجه به متر محیط قیمت گذاری می شوند.

همانطور که می دانیم و در بسیاری از مطالب به آن اشاره کردیم، تابلو چلنیوم یکی از انواع حروف برجسته است که قیمت آن به شکل متر محیط محاسبه می شود که منظور از متر محیط این است که دور تا دور حروف ساخته شده متر می شود و در نهایت قیمت حروف ساخته شده با توجه به قیمت روز و نرخ مصوب اتحادیه تابلو سازی به مشتریان اعلام می شود.

برخی از حروف های برجسته دیگری که قیمت آنها به صورت متر محیط می باشند عبارتند از حروف استیل، حروف نئون پلاستیک، جروف فلزی، حروف نئون فلکسی، حروف لاسوگاسی، حروف نئون، حروف لبه سوئدی و بسیاری دیگر از حروف های برجسته.

قیمت تابلو لایت باکس

می رسیم به قیمت گذاری به شکل متر مربع که در همین رابطه می پردازیم به مثالی از تابلو لایت باکس که این تابلو به شکل متر مربع قیمت گذاری می شود و منظور از محاسبه به صورت متر مربع این است که می بایست طول و عرض تابلو را در هم ضرب کنیم و عدد به دست آمده را ضرب در نرخ مصوب نماییم و در نهایت عدد به دست آمده را به عنوان قیمت تابلو لایت باکس در نظر بگیریم و به مشتری اعلام نماییم.

برخی از تابلو های دیگری که به شکل متر مربع قیمت گذاری می شوند عبارتند از تابلو فلکسی فیس، تابلو روان، تابلو کامپوزیت و دیگر موارد مشابه.

 

طراحی تابلو مغازه


هر فعالیتی که در راستای درآمد زایی میان اقشار مختلف جامعه انجام می پذیرد دارای اهداف مشخصی است که بعضا هزینه بر نیز خواهند بود. طراحی یکی از خدماتی به شمار می رود که برای حرفه ای بودن در آن نیازمند صرف وقت و هزینه های آموزشی دارد.
طراحی در حرفه تابلو سازی از بخش های اولیه و مهم این صنف می باشد که با توجه به نیاز مشتری صورت می گیرد. طراحی تابلو های تبلیغاتی می تواند یکی دیگر از بخش های مهم در قیمت تابلو باشد. به عنوان مثال طراح می تواند با در نظر گرفتن فضای مناسب یک تابلو با توجه به نظر مشتری فونت ها یا ابعاد یک حروف برجسته را کوچک یا بزرگ نماید که همین مورد تاثیری مستقیم روی قیمت تابلو خواهد داشت.همچنین طراحی فونت یا لوگو های استفاده شده در تابلو به دست طراح نیز از این مهم مستثنی نخواهد بود.
در آخر باید یاد آور شد که موارد مهم و تاثیر گذار دیگری نیز در قیمت تابلو مغازه نقش دارند، مواردی مانند ارتفاع از سطح زمین، قطر قلم تابلو، طرح ها و اجراهای خاص، نور پردازی ها و سیم کشی های پیچیده و ... که کارشناسان ما در تابلو سازی نوین لایت قبل از اجرا تمامی موارد را محاسبه کرده و به مشتری اعلام خواهند کرد.

برای از قیمت انواع تابلو چلنیوم ، تابلو نئون، تابلو روان و ... می توانید از طریق اطلاعات تماس با ما ارتباط برقرار کنید.