یکی از عوامل مهم در زیبایی یک تابلو تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم ، تابلوهای استیل و دیگر حروف برجسته ، طرح تابلو می باشد.قبل از ساخت تابلوهای تبلیغاتی ابتدا باید تابلو مورد نظر طراحی شود.یک طراح با تجربه باید با رنگها و فونتها کاملا آشنا باشد تا توانایی طراحی زیبا برای یک تابلو تبلیغاتی را داشته باشد.تابلوهای تبلیغاتی که بدون صرف وقت طراحی می شوند.حتی اگر از بهترین و زیباترین متریال مصرف شده ساخته شوند تابلوهای کاملا بی روحی خواهند بود.

tarrahe-tablo

برای خلق یک تابلو زیبا ، طراح باید علاوه بر مسلط بودن روی نرم افزارهای طراحی ، در ذهن خود ایده هایی برای هر چه زیباتر شدن تابلو را داشته باشد.به عنوان مثال برای طراحی یک تابلو چلنیوم(چنلیوم) یا دیگر تابلو های تبلیغاتی ، طراح باید برای خلق یک طرح زیبا اطلاعاتی در مورد شغل و محصولی که قرار است تبلیغ شود داشته باشد تا بتواند با طرح خود مخاطب را هر چه بیشتر و بهتر به سمت محصول مورد نظر جذب کند. در واقع این نوع طراحی است که می تواند مشوقی اولیه به عنوان شروع یک خرید باشد که در رابطه با همین مورد به چند نوع از تابلو های تبلیغاتی و تاثیر طراحی بر متریال و ارتباط میان آنها خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم | طراحی تابلو چلنیوم

 

تابلو چلنیوم | طراحی تابلو چلنیوم

امروزه حرفه تابلو سازی به دلیل استقبال بسیار بالای افراد از آن و سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی به سرعت رو به توسعه و پیشرفت است به طوری که این وسعت شامل طراحی تا اجرا خواهد بود. اما نکته ای که در همین مورد حائز اهمیت می باشد مبحث طراحی یکی از تابلو های تبلیغاتی مدرن به نام تابلو چلنیوم است.
تابلو چلنیوم دارای مزیت های بسیاری مانند برجسته بودن، تنوع در ساخت، مصرف برق پایین و همچنین طول عمر بالا است که تمامی اینها در کنار طراحی زیبا می تواند این مدل از حروف برجسته را به یکی از زیباترین تابلو های تبلیغاتی تبدیل نماید و تاثیرات مثبت طراحی را در جهت کسب در آمد و بازاریابی مشاغل به نمایش گذارد.
همانطور که گفتیم تابلو چلنیوم در انواع متفاوتی ساخته می شود و تمامی آنها نیاز به طراحی دارند و مراحل طراحی نیز کاملا متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال طراحی تابلو چلنیوم پانچ و تابلو چلنیوم پلکسی دوبل کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از آنها نیازمند زمان متفاوتی نیز خواهند بود.

تابلو نئون | طراحی تابلو نئون

تابلو نئون | طراحی تابلو نئون
تابلو نئون از تابلو های تبلیغاتی است که قبل از ساخت نیازمند طراحی می باشد که این طراحی می تواند با استفاده از انواع نرم افزارها انجام گیرد که یکی از کاربردی ترین آنها نرم افزار خطی کورل است. توسط نرم افزار کورل می توان تابلو های نئون را قبل از ساخت به روش های دلخواه طراحی نمود که این مورد همراه با خلاقیت در طراحی می تواند تابلو تبلیغاتی زیبایی را پدید آورد.
نکته دیگری که می بایست در مورد طراحی تابلو نئون به یاد داشت این است که بعد از طراحی، جهت ساخت تابلو نئون، طرح مورد نظر توسط دستگاه پلاتر بر روی کاغذ پیاده سازی شده و در نهایت توسط نئون ساز با استفاده از حرارت ساخته می شود.

تابلو لایت باکس | طراحی تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس | طراحی تابلو لایت باکس
یکی از تابلو های تبلیغاتی که امروزه میان مشتریان از استقبال بالایی برخوردار می باشد تابلو لایت باکس است که می توان از آن به عنوان تابلو تبلیغاتی سردر و یا محیط های داخلی فروشگاه ها، بیمارستان ها، مترو، فرودگاه، ترمینال و دیگر موارد مشابه به کار گرفت. تابلو لایت باکس نوعی از تابلو تبلیغاتی است که به شکل یک جعبه ساخته می شود و بعد از ساخت توسط اس ام دی و یا مهتابی مبادرت به نور پردازی آن می گردد.
جنسی که اغلب به عنوان قاب تابلو لایت باکس استفاده می شود آلومینیوم است که با توجه به نوع لایت باکس در سایز های مختلفی تولید می شود. در مورد طراحی تابلو لایت باکس نیز باید گفت که تابلو لایت باکس را می توان به صورت خطی و یا گرافیکی طراحی نمود که به ترتیب توسط نرم افزار های کورل و یا فتوشاپ می توان آنها را انجام داد.
در واقع مهمترین عاملی که می تواند در تابلو لایت باکس مخاب و یا مشتریان را به سمت یک تبلیغ و یا عکس جذب نماید، نوع طراحی لایت باکس است که مسلما هر چه خلاقانه تر و حرفه ای تر انجام گیرد می تواند از امتیازات مثبت این نوع تابلو در جهت بازار یابی اصناف بشمار رود.

تابلو حروف برجسته | طراحی تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته | طراحی تابلو حروف برجسته
حروف برجسته شامل بسیاری از متریال ها در تابلو سازی است. در واقع توسط متریال هایی مانند آلومینیوم، آهن، پلکسی گلاس، اس ام دی، پی وی سی و مواردی دیگر می توان تابلو های حروف برجسته تبلیغاتی را تولید نمود که از انواع آن نیز می توان به تابلو هایی مانند تابلو چلنیوم، تابلو حروف فلزی، حروف لبه سوئدی، حروف نئون پلاستیک، حروف استیل و انواع دیگر حروف برجسته اشاره نمود.
مبحثی که در این مطلب باید مطرح نمود تاثیر طراحی در ساخت یک تابلو تبلیغاتی توسط انواع حروف برجسته می باشد. طراحی می تواند از مراحل اولیه و هسته اصلی یک تابلو تبلیغاتی باشد به طوری که در ساخت انواع تابلو حروف برجسته علاوه بر زیبایی به تابلو تبلیغاتی در جذب مشتری و بازاریابی مشاغل نیز مفید واقع شود.
طراحی در ساخت تابلو تبلیغاتی حروف برجسته شامل هارمونی رنگ ها و متریال های می باشد و این طرح تابلو حروف برجسته است که یک تابلو را از دیگر تابلو های شهر متمایز می سازد و هر قدر که در مراحل ساخت تابلو خلاقیت به خرج داده شود تابلو تبلیغاتی متفاوت تری به مرحله نصب می رسد.

 نوین لایت همراه با طرحان حرفه ای در مجموعه خود با ساخت تابلوهای تبلیغاتی همراه با طرح های زیبا آماده خدمات به مشتریان عزیز می باشد.