امروزه کسب و کارهای مختلفی در مغازه ها مشغول به فعالیت هستند که تمامی آنها برای جذب مشتری و کسب درآمد خود از انواع روش های تبلیغاتی استفاده می کنند که یکی از کاربردی ترین آنها تابلو مغازه است؛ در حقیقت با سفارش تابلو مغازه می توان مشتریان بسیاری را به خرید و یا استفاده از خدمات یک مغازه سوق داد که در ادامه قصد داریم به انوع تابلو مغازه، نمونه های جدید، قیمت تابلو مغازه و نکات مهم در سفارش آن بپردازیم. 

تابلو مغازه

تابلو به معنی نشانه است و تابلو مغازه یعنی نشانه مغازه که یکی از مهمترین فاکتورها در رابطه با شناخته شدن نام و نوع فعالیت مغازه می باشد که با داشتن این شناسه مهم می توان درصد بالای موفقیت در کسب کار را رقم زد.

انواع تابلو مغازه

انواع تابلو مغازه

ساخت تابلو مغازه در انواع مختلفی توسط شرکت های تابلو سازی انجام می شود که برخی از آنها عبارتند از تابلو مغازه چوبی، تابلو مغازه چلنیوم، تابلو مغازه استیل، تابلو مغازه فلکسی، تابلو مغازه ال ای دی، تابلو کامپوزیت مغازه و... که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

تابلو مغازه چوبی

تابلو مغازه چوبی

یکی از انواع تابلو مغازه که امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است تابلو چوبی مغازه می باشد که معمولا به عنوان زیر سازی حروف های برجسته مورد استفاده قرار می گیرد.

چوب هایی که می توان به عنوان تابلو چوبی سردر مغازه از آنها استفاده کرد انواع مختلفی دارند که یکی از مقاوم ترین آنها چوب ترمووود است و بهترین نوع آن نیز چوب ترموود فنلاند می باشد.

به طور کلی دلیل اینکه چوب های ترمووود از مقاومت بالایی برخوردار هستند روش ساخت و فرآیند تولید در آنها می باشد که یکی از مهمترین فرآیندها در تولید چوب ترموود، حرارت دیدن چندین مرحله ای چوب در دمای 100 تا 220 درجه سانتیگراد است که این عمل باعث می شود تا حشرات موذی داخل چوب کاملا از بین رفته و در نهایت چوب ترمووود مقاوم شود.

 

نمونه تابلو مغازه چوبی

 تابلو مغازه چوبی لاسوگاسی فست فود          تابلو مغازه چلنیوم و ترمووود

 

تابلو مغازه چلنیوم و چوب ترمو آرایشگاه          تابلو مغازه چلنیوم طلایی و چوب ترمو

 

تابلو مغازه با چوب          تابلو مغازه برگر

 

تابلو مغازه آرایشگاه زنانه          تابلو مغازه چوبی تهران

 

تابلو مغازه مکانیکی          تابلو مغازه پاساژ

 

تابلو مغازه چلنیوم

تابلو مغازه چلنیوم

تابلو چلنیوم نوعی حروف برجسته است که از پر کاربردترین و پر استفاده ترین تابلو برای سردر مغازه ها بشمار می رود؛ تابلو چلنیوم مغازه نقش بسیار پر رنگی در دیده شدن و شناخته شدن مغازه ها دارد که مسلما با سفارش و نصب آن برای سردر مغازه می توان فروش محصولات و درآمد مغازه را افزایش داد.

 

انواع تابلو مغازه چلنیوم

چلنیوم به عنوان یک تابلو برجسته مغازه به شکل های مختلفی تولید می شود که از انواع آن باید به تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم هفت رنگ و تابلو چلنیوم اشاره کرد.

استفاده و کاربرد هر کدام از تابلوهای چلنیوم متناسب با نوع کسب و کار مغازه از نکات مهمی است که باید به آن دقت شود تا در نهایت بتوان یک تابلو چلنیوم زیبا و مناسب برای مغازه سفارش داد.

اگر نیاز تابلو مغازه خاص با طرحی مدرن و حرفه ای دارید، همین حالا به ما تماس بگیرید و طرح تابلو مغازه خود را به صورت رایگان دریافت کنید. 

 

تابلو مغازه الکتریکی          تابلو مغازه سوپر مارکت

 

تابلو مغازه برگر و ساندویچ          تابلو مغازه چلنیوم پانچ و کادر دور پلاستیک

 

تابلو مغازه چراغ دار          تابلو مغازه درب ضد سرقت

 

تابلو مغازه کافه رستوران فشم          تابلو مغازه نمایشگاه ماشین

 

تابلو مغازه پروتئینی          تابلو مغازه رستوران لبنانی

 

تابلو مغازه کامپوزیت

تابلو مغازه کامپوزیت

 

کامپوزیت یک متریال از جنس آلومینیوم است که برای ساخت تابلو مغازه مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین کاربرد آن به این صورت است که بر روی سردر مغازه نصب می شود و بعد از آن، حروف های برجسته مانند حروف چلنیوم، حروف استیل و... روی کامپوزیت نصب می شود.

از مزیای تابلو کامپوزیت مغازه هم می توان به تنوع رنگ، دوام و ماندگاری آن در برابر شرایط مختلف جوی اشاره نمود که همین موارد از دلایل سفارش تابلو مغازه کامپوزیت توسط مشتریان بشمار می رود.

 انتخاب تابلو مغازه یکی از نکات مهم در دیده شدن و فروش بالای یک مغازه است که می توانید در این مورد با ما مشاوره نمایید.

 

نمونه تابلو مغازه کامپوزیت

تابلو مغازه کامپوزیت ابزار فروشی          تابلو کامپوزیت مغازه صرافی

 

تابلو مغازه کامپوزیت خشکبار          تابلو مغازه کامپوزیت مدرن

 

تابلو مغازه کامپوزیت پلکسی          تابلو مغازه کامپوزیت رنگی

 

تابلو مغازه کامپوزیت استیل          تابلو مغازه کامپوزیت پروتئینی

 

تابلو مغازه استیل

تابلو مغازه استیل

یکی از مهمترین کاربردهای متریال استیل که امروزه در سطح شهر و سر در مغازه ها قابل رویت است ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که معمولا به شکل حروف برجسته استیل ساخته می شوند و به عنوان تابلو مغازه به کار می روند.

تابلو استیل در انواع متفاوتی قابل تولید است که تنوع رنگ در آنها از نظر روشنایی و متریال استیل یکی از مزیت های این نوع از حروف برجسته بشمار می رود و با توجه به اینکه بیش از پنجاه دهه از ورود استیل به حرفه تابلو سازی می گذرد کماکان یکی از تابلو های پر فروش در این حرفه بشمار می رود.

از انواع تابلوهای استیل در تابلو سازی می توان به مواردی مانند تابلو استیل نور اندریک، تابلو استیل رینگی، تابلو استیل و نئون پلاستیک و تابلو استیل پانچی اشاره نمود که هر کدام از آنها از مهمترین گذینه ها در ساخت تابلو مغازه بشمار می روند.

 

نمونه تابلو مغازه استیل

تابلو مغازه استیل نمایشگاه خودرو          تابلو استیل داخل مغازه

 

تابلو مغازه شیرینی فروشی          تابلو مغازه دکوراسیون داخلی

 

تابلو مغازه استیل مبل فروشی          تابلو مغازه صرافی استیل

 

تابلو جدید مغازه استیل          تابلو مغازه جواهری

 

تابلو مغازه استیل و پلکسی          تابلو مغازه استیل طلایی

 

تابلو مغازه لاسوگاسی

تابلو مغازه لاسوگاسی

تابلو لاسوگاسی یکی از تابلوهای تبلیغاتی است که با استفاده از لامپ های گرد فلامنتی یا ال ای دی ساخته می شود که معمولا لامپ ها، داخل حروف برجسته و یا دور تا دور زمینه تابلو نصب می شود.

علت نام گذاری تابلو لاسوگاسی هم برگرفته از شهر لاس وگاس آمریکاست که به شهری نورپردازی شده معروف است و می توان بسیاری از این مدل تابلوها را در این شهر مشاهده نمود؛ لازم به ذکر است که برخی از مشتریان تابلو لاسوگاسی را با عنوان تابلو تگزاسی هم نام می برند.

تمام مغازه ها می توانند از تابلو لاسوگاسی استفاده کنند اما بیشترین کاربرد آن مربوط می شود به فست فودها، رستوران ها، اسباب بازی فروشی ها، شهر بازی ها، بستنی فروشی ها و...

قبل از سفارش تابلو مغازه به صورت رایگان از مغازه شما بازدید خواهیم کرد تا نصب تابلو مغازه از نظر فنی به شکل اصولی و دقیق انجام شود. 

 

نمونه تابلو مغازه لاسوگاسی

تابلو مغازه لاسوگاسی فست فود          تابلو مغازه لاسوگاسی تعمیرگاه

 

تابلو حروف لاسوگاسی مغازه          تابلو لاسوگاسی کافه گیم

 

تابلو لاسوگاسی داخل مغازه          تابلو لاسوگاسی مغازه جگرکی

 

تابلو لاسوگاسی لایت باکس مغازه          تابلو مغازه لاسوگاسی کافه رستوران

 

تابلو مغازه لاسوگاسی لوگو          تابلو لاسوگاسی مغازه پیتزا فروشی

 

تابلو مغازه لبه سوئدی

تابلو مغازه لبه سوئدی

تابلو لبه سوئدی یکی دیگر از انواع تابلو برجسته مغازه است که ظاهری مشابه حروف چلنیوم دارد و قابل نورپردازی نیز می باشد

حروف برجسته لبه سوئدی یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی برای مغازه بشمار می رود که در جذب مشتری و فروش محصولات مغازه داران از ابزارهای مفید تبلیغاتی می باشد.

نکته فنی در رابطه با حروف لبه سوئدی هم این است که در ساخت حروف لبه سوئدی، پلکسی گلاس روی لبه قرار می گیرد و در ساخت حروف چنلیوم، پلکسی گلاس در حدود 5 میل داخل لبه قرار داده می شود.

 

نمونه تابلو مغازه لبه سوئدی

تابلو مغازه لبه سوئدی روی چوب          تابلو مغازه نمایشگاه لبه سوئدی

 

تابلو مغازه حروف لبه سوئدی          تابلو مغازه لبه سوئدی نقره ای

 

تابلو مغازه نئون پلاستیک

تابلو مغازه نئون پلاستیک

تابلوهای حروف برجسته نئون پلاستیک یکی از قدمت دار ترین تابلو های تبلیغاتی سر در مغازه و اماکن تجاری به شمار می روند؛ این نوع تابلوها بعد از ورود تابلوهای نئون شیشه ای به عرصه تبلیغات شروع به ظهور و پدیدار شدن کردند و در اصل یکی از عمده دلایل نام گذاری این حروف ها استفاده از نئون در دهه های قبل، جهت نور پردازی تابلو نئون پلاستیک می باشد.

تابلو نئون پلاستیک توسط متریالی به نام پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک شبیه به شیشه است به دست حروف سازان در کارگاه های تابلو سازی ساخته می شود و عمده تفاوت آن با تابلو چلنیوم قابلیت نور پردازی از لبه های حروف است که باعث زاویه دید بهتر عابرین خواهد شد.

 

تابلو مغازه وکیوم

تابلو مغازه سه بعدی وکیوم

تابلو حروف برجسته وکیوم که ظاهر سه بعدی آن باعث عمده تفاوت این حروف با دیگر حروف های برجسته می باشد مدت زمان زیادی نیست که از ورودش به بازار تابلوهای تبلیغاتی می گذرد.این نوع از حروف برجسته توسط دستگاه پرس وکیوم همراه با تلفیق حروف هایی مانند نئون پلاستیک ، حروف استیل و حروف چلنیوم یکی از نمونه های چشم نواز جهت ساخت تابلو مغازه ، تابلو شرکت ها و موارد مشابه به شمار می رود.

 

تابلو مغازه پلکسی گلاس

تابلو مغازه پلکسی گلاس

به قطع و یقین می توان پلکسی گلاس را یکی از پر مصرف ترین مواد در حرفه تابلو سازی و ساخت حروف های برجسته برشمرد که می توان این مورد را با مطالعه همین مطلب به خوبی درک کرد.

اما نکته جالب این است که برخی از تابلو های سر در مغازه را می توان تنها با پلکسی گلاس تولید و نصب کرد، به این صورت که پلکسی گلاس را مطابق با طرح مورد نظر توسط دستگاه لیزر برش داد و بر روی نمای مغازه نصب کرد.

 

انواع تابلو مغازه ال ای دی (روان و ثابت)

تابلو مغازه ال ای دی

 

تابلو مغازه ال ای دی روان

تابلو مغازه ال ای دی روان


تابلو ال ای دی روان به تابلوهایی گفته می شود که با استفاده از ماژول های ال ای دی و کنار هم قرار گرفتن آنها در قاب های مخصوص فلزی ساخته می شود که روشنایی و نمایش متن در آنها با استفاده نصب بورد کنترلر های مخصوص داخل قاب تابلو و برنامه ریزی آنها با استفاده از کامپیوتر انجام می گیرد.

ماژول های تابلو روان در رنگ های قرمز، سبز، آبی، سفید، سبز، زرد، بنفش و تمام رنگ تولید می شوند که مسلما هر رنگ مورد استفاده ماژول ها در تابلو روان باعث می شود تا متن ها و تصاویر به نمایش در آمده در تابلو مطابق با رنگ به کار رفته ماژول ها باشند.

در مورد ماژول های تمام رنگ نیز باید گفت که به کار بردن این نوع از ماژول ها در تابلو روان باعث به نمایش در آمدن متن ها و تصاویر در انواع رنگ و بدون محدودیت خواهد بود که در رابطه با همین مورد به این نکته نیز باید اشاره نمود که امروزه ماژول های فول کالر یا همان تمام رنگ قابلیت پخش 16 میلیون رنگ را دارند که این مورد با استفاده از مادر بورد های مخصوص میثر خواهد بود.

 

تابلو مغازه ال ای دی ثابت

تابلو مغازه ال ای دی ثابت
تابلو ال ای دی ثابت در تابلو سازی که یکی از تابلو های ال ای دی جدید در این حرفه است به تابلو هایی گفته می شود که با استفاده از ال ای دی های مخصوص و ریز ساخته می شود، به این صورت که حروف مورد نظر با استفاده از دستگاه لیزر روی پلکسی یا فیبر برش کاری و سوراخ کاری می شود و در نهایت مبادرت به مونتاژ، جای گذاری و در نهایت روشنایی ال ای دی ها می گردد.

امروزه تابلو ال ای دی ثابت یکی از تابلو های پر فروش و مورد استفاده به عنوان تابلو مغازه بشمار می رود که می توان از عمده کاربرد آن به عنوان تابلو تبلیغاتی پشت شیشه مغازه ها اشاره نمود.

تابلو ال ای دی ثابت در رنگ های مختلف ال ای دی ساخته می شود که پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین آنها به ترتیب عبارتند از؛ ال ای دی های سبز، قرمز، آبی، سفید، زرد، آفتابی، بنفش و در آخر ال ای دی های تمام رنگ.

 

تابلو مغازه نئون فلکسی و نئون شیشه ای

تابلو مغازه نئون

 

تابلو مغازه نئون شیشه ای

تابلو مغازه نئون شیشه ای

تابلو نئون شیشه ای که با استفاده از لوله های شیشه ای ساخته می شود یکی از تابلوهای قدیمی و نوستالژی بشمار می رود که هنوز هم به عنوان تابلو مغازه استفاده می شود.

معمولا مشتریانی که اقدام به سفارش تابلو مغازه نئون می کنند، این تابلو تبلیغاتی را پشت شیشه مغازه نصب می کنند.

در رابطه با کاربرد تابلو نئون شیشه ای هم باید گفت، با توجه به اینکه امروزه تابلو های مدرن بسیاری وارد بازار تابلو سازی شده اند، اما کماکان شاهد ساخت و نصب تابلو نئون شیشه ای در برخی مکان ها مانند رستوران ها، کافی شاپ ها، فضاهای دکوراتیو و... هستیم که با رویت هر کدام از آنها می توان حس و حالی قدیمی و نوستالژی از یک تابلو تبلیغاتی را تجربه نمود.

 

تابلو مغازه نئون فلکسی

تابلو مغازه نئون فلکسی
یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی مغازه، تابلو نئون فلکسی است که با استفاده از نوعی پلاستیک نرم ساخته می شود. تابلو نئون فلکسی نسبت به تابلوهای نئون شیشه ای از مزیت هایی بسیاری برخوردار است که تنوع رنگ بالا، انعطاف پذیری، طول عمر بالا و مصرف پایین برق برخی از این مزایا می باشند.

کاربرد تابلو نئون فلکسی برای مغازه ها هم بیشتر مربوط می شود به داخل مغازه و پشت شیشه مغازه.

 

تابلو مغازه لایت باکس

تابلو مغازه لایت باکس
تابلو لایت باکس یکی دیگر از تابلو های تبلیغاتی است که معنی آن از انگلیسی به فارسی جعبه نور است و ساخت آن به این شکل است که در ابتدا یک جعبه با استفاده از متریال هایی مانند چوب، آلومینیوم، پلکسی گلاس، استیل و... ساخته شده و در آخر با استفاده از اس ام دی های خطی، اس ام دی های بلوکی یا اس ام دی های لنز دار از داخل نور پردازی می شود و در جهت تبلیغات به عنوان تابلو مغازه، شرکت و دیگر مکان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

در مورد تبلیغاتی که در تابلو های لایت باکس انجام می شود هم باید گفت که این تبلیغات روی فریم ساخته شده لایت باکس به شکل چاپ قرار می گیرد و در مورد چاپ روی لایت باکس ها نیز باید یادآور شد که نوع چاپ معمولا چاپ استیکر، بک لایت و پارچه می باشد که می تواند به شکل عکس و یا متن به نمایش در آید.

 

تابلو مغازه گرد

تابلو دو طرفه مغازه
یکی دیگر از انواع تابلو تبلیغاتی که می توان از آن به عنوان یک تابلو مغازه استفاده کرد تابلو دو طرفه گرد است که برخی از مشتریان این نوع از تابلو را با عنوان هایی چون تابلو گرد مغازه، تابلو باکس گرد مغازه، تابلو دو طرفه مغازه و... می شناسند.

تابلو دو طرفه مغازه را می توان با استفاده از متریال های متفاوتی مانند استیل، پلکسی، فلز و آلومینیوم به صورت ثابت و گردان تولید کرد که در این بین از جدید ترین های تولید و ساخت را باید به متریال آلومینوم اختصاص داد که انصافا علاوه بر جدید بودن مزایایی چون دوام بالا و زیبایی را نیز یدک می کشد.

 

نمونه تابلو دو طرفه مغازه

تابلو مغازه دو طرفه آرایشگاه          تابلو مغازه دو طرفه پلکسی تخت

 

تابلو مغازه دو طرفه کافه          تابلو مغازه دو طرفه وکیوم

 

تابلو مغازه فلکسی

تابلو مغازه فلکسی

تابلو فلکسی یکی از تابلوهای تبلیغاتی است که نزدیک به دو دهه از ورودش به حرفه تابلو سازی می گذرد و کماکان مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید بتوان دلیل کاربرد تابلو فلکسی فیس نسبت به دیگر تابلو های تبلیغاتی مانند حروف برجسته به عنوان تابلو مغازه را قیمت آن عنوان کرد؛ ساخت تابلو فلکسی فیس که در دسته تابلو مغازه ارزان قیمت قرار دارد به این شکل است که در ابتدا فریم آهنی متناسب با ابعاد تابلو ساخته می شود و بعد از آن چاپ فلکسی روی آن قرار گرفته و توسط مهتابی نور پردازی می شود.

 

انواع تابلو مغازه فلکسی

چاپ فلکسی معمولا در دو نوع چینی و کره ای انجام می شود که در این مورد باید گفت چاپ کره ای از کیفیت بالاتری برخوردار است که در این نوع از چاپ، متریال فلکسی و رنگ های مورد استفاده نسبت به چاپ چینی مرغوب تر و با دوام تر خواهند بود.

نکته دیگر اینکه برخی از مشتریان تابلو بنر مغازه که یک تابلو مغازه ارزان قیمت است را به اشتباه، تابلو فلکسی می دانند که باید گفت تابلو بنر از جنس بسیار ضعیف تری در برابر فلکسی برخوردار است و تنها ظاهری مشابه دارند.

 

نمونه تابلو مغازه فلکسی

تابلو مغازه فلکسی دو نبش          تابلو مغازه فلکسی فست فود

 

تابلو مغازه فلکسی بیمه پارسیان          تابلو مغازه فلکسی مشاورین املاک

 

تابلو مغازه فلکسی موبایل فروشی          تابلو مغازه فلکسی سوپر پروتئین

 

تابلو مغازه فلکسی کناف          تابلو مغازه فلکسی کلید سازی

 

تابلو فلکسی سالن زیبایی          تابلو مغازه فلکسی لایکو

همانطور که گفته شد شناخت انواع تابلو مغازه از اولین اقدامات و مراحل مهم در انتخاب تابلو مغازه می باشد که در ادامه به دیگر عناوین مهم در این مورد خواهیم پرداخت.

 

قیمت تابلو مغازه 

 

قیمت تابلو مغازه

لیست زیر مربوط به قیمت انواع تابلو مغازه در سال 1402 می باشد و لازم به ذکر است که در صورت هر گونه تغییر، قیمت ها توسط کارشناسان ما به روز خواهند.

نوع تابلو مغازه روش محاسبه قیمت قیمت (تومان)
تابلو چلنیوم متر محیط 600/000 تا 900/000
تابلو استیل متر محیط 700/000 تا 1/200/000
تابلو نئون پلاستیک متر محیط 750/000 تا 1/200/000
تابلو لبه سوئدی متر محیط 650/000 تا 850/000
تابلو لاسوگاسی متر محیط 800/000 تا 1/100/000
تابلو نئون فلکسی متر محیط 400/000
تابلو نئون شیشه ای متر محیط 400/000
تابلو ال ای دی روان متر مربع 8/000/000 تا 28/000/000
تابلو ال ای دی ثابت هر عدد ال ای دی 2/500
تابلو لایت باکس متر محیط 800/000 تا 1/500/000
تابلو برش حروف پلکسی گلاس متر محیط 65/000
تابلو فلکسی متر مربع 1/400/000 تا 2/500/000

 

سفارش تابلو مغازه و نکات مهم آن

سفارش تابلو مغازه

طرح تابلو مغازه

طراحی تابلو سردر مغازه و یا داخل مغازه یکی از نکته های مهم در سفارش تابلو مغازه است که باید قبل از ساخت به آن دقت داشت تا در نهایت یک تابلو زیبا و تاثیر گذار برای سردر مغازه ساخته و نصب شود.

ایده برای تابلو مغازه

برای اینکه بتوان یک تابلو زیبا و مناسب برای یک مغازه سفارش داد، ایده پردازی می تواند نقش موثری را ایفا کند که پیشنهاد می شود جهت ایده پردازی و خلاقیت در ساخت تابلو مغازه با متخصصین در این زمینه مشاوره شود.

مجوز تابلو مغازه

قبل از نصب تابلو مغازه باید از شهرداری منطقه ای که قرار است تابلو در آنجا نصب شود، مجوز دریافت نمود که می توان در کوتاه ترین زمان همراه با ارائه مدارک، مجوز نصب را دریافت کرد.

نصب تابلو مغازه

نصب تابلو مغازه مرحله پایانی سفارش تابلو می باشد که باید توسط یک تیم مجرب تابلو سازی انجام شود؛ لذا انتخاب یک مجموعه تابلو سازی نقش مهمی در نصب اصولی و صحیح تابلو مغازه خواهد داشت.

هزینه تابلو مغازه

قیمت تابلو مغازه یکی دیگر از موارد مهم در سفارش تابلو مغازه است که می توانید با مشاوره کارشناسان ما بهترین تابلو برای مغازه خود را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 

نمونه تابلو مغازه

بعد از توضیح در مورد نمونه طرح تابلو مغازه یکی از مواردی که بسیاری از اذهان عمومی را درگیر می نماید، نمونه تابلو مغازه است؛ در واقع افراد بعد از طراحی تابلو مغازه خود نیازمند اطلاعات لازم در مورد اینکه خروجی تابلو به چه صورت خواهد بود هستند. همانطور که می دانیم تابلو سردر مغازه که یک نوع تبلیغات محیطی نیز می باشد توسط متریال های متفاوتی به مرحله تولید و اجرا می رسند و مسلما رویت نمونه های اجرا شده تابلو در اصناف مختلف می تواند حائز اهمیت باشد.

در رابطه با همین مورد مهم لازم می دانیم تا قبل از اجرای یک پروژه تابلو مغازه با چندین نمونه از اجراها آشنا شویم و در مورد آنها از نظر تصویری به اطلاعاتی دست یابیم.

 

تابلو مغازه چوبی کافه رستوران          تابلو مغازه چوبی و چلنیوم

 

تابلو چلنیوم مغازه ابزار فروشی          تابلو مغازه باکس چلنیوم طلایی

 

تابلو مغازه لباس زنانه          تابلو مغازه املاک

 

تابلو مغازه زمینه مشکی          تابلو مغازه کبابی بناب

 

تابلو مغازه مرغ سوخاری          تابلو مغازه لوازم یدکی

 

تابلو مغازه پوشاک          تابلو مغازه گل فروشی

 

تابلو مغازه آرایشی بهداشتی          تابلو مغازه لوازم ورزشی

 

تابلو مغازه چلنیوم رستوران          تابلو داخل مغازه چلنیوم و استیل

 

تابلو چلنیوم قرمز          تابلو چلنیوم گرد

 

تابلو مغازه ابزار فروشی          تابلو مغازه چلنیوم املاک

 

تابلو مغازه باکس چلنیوم          تابلو مغازه چلنیوم نئون و لاسوگاسی

 

تابلو مغازه کافه رستوران          تابلو مغازه آرایشگاه زنانه

 

تابلو مغازه چلنیوم املاک          تابلو مغازه چلنیوم کریستال

 

تابلو مغازه الکتریکی چلنیوم دوبل پانچ          تابلو مغازه چلنیوم فست فود

 

 تابلو مغازه با چوب          تابلو مغازه خشکبار

 

تابلو مغازه پروتئینی          تابلو مغازه با چوب ترمو

 

 تابلو مغازه طرح چوب          تابلو مغازه فست فود

 

تابلو مغازه فرش فروشی          تابلو مغازه گل فروشی

 

تابلو مغازه موبایل فروشی          تابلو مغازه پولکی

 

تابلو مغازه برجسته          تابلو مغازه لاس وگاسی پیتزا

 

تابلو کامپوزیت مغازه مشاورین املاک          تابلو مغازه کامپوزیت کافه رستوران

 

تابلو مغازه کامپوزیت چلنیوم پانچ          تابلو مغازه کامپوزیت فست فود

 

تابلو مغازه کامپوزیت املاک          تابلو مغازه کامپوزیت کبابی

 

تابلو مغازه کامپوزیت موتور فروشی          تابلو مغازه کامپوزیت نئون پلاستیک

 

تابلو مغازه روی سنگ حک شده          نصب تابلو مغازه روی سنگ

 

تابلو مغازه لاسوگاسی روی سنگ          تابلو مغازه استیل روی سنگ مرمر

 

تابلو مغازه استیل و سنگ آجر نما          تابلو تبلیغاتی مغازه روی سنگ

تابلو مغازه صرافی کامپوزیت و استیل          تابلو مغازه مشاورین املاک استیل

 

تابلو مغازه استیل لاتین          تابلو مغازه استیل سالن زیبایی

 

تابلو مغازه فلکسی آبمیوه بستنی          تابلو مغازه لوازم خانگی اسنوا

 

سوالات متداول

 

تابلو برجسته مغازه چیست؟

تابلو مغازه برجسته به تابلوهایی گفته می شود که به شکل حروف برجسته ساخته شده و برای تبلیغات مغازه استفاده می شوند که برخی از آنها عبارتند از حروف چلنیوم، حروف استیل، حروف نئون پلاستیک، حروف فلزی و...

بهترین رنگ برای تابلو مغازه چیست؟

بهترین رنگ برای تابلو مغازه رنگی است که متناسب با شغل و فعالیت یک مغازه باشد و مشتریان را جذب کند؛ ولی در کل رنگ هایی مانند سفید، مشکی، قرمز، زرد، سبز، نارنجی، سورمه ای، آبی و... از رنگ های پر مصرف برای تابلو مغازه هستند.

جدیدترین تابلو مغازه چیست؟

تابلو جدید مغازه انواع مختلفی دارد که می توان تابلوهایی مانند تابلو لبه سوئدی، تابلو چلنیوم پانچی، تابلو نئون فلکسی، و انواع تابلوهایی که با خلاقیت تابلوسازان تولید می شوند را در دسته تابلو مغازه مدرن نام برد.