حرفه تابلو سازی که امروزه یکی از حرفه های فنی و هنری در صنعت تبلیغات بشمار می رود معمولا در ارتباط با تبلیغات محیطی دیگر اصناف از کاربردی ترین راه های تبلیغاتی بشمار می رود که تاثیر بسزایی در کسب در آمدها نیز دارد.

تابلو تبلیغاتی پاساژ پالادیوم
ساخت تابلو سر در پاساژها نیز یکی از اموریست که به دست متخصیص و افراد مجرب تابلو ساز صورت می گیرد که در ادامه به توضیحات مختصری در مورد تابلو تبلیغاتی پاساژ پالادیوم خواهیم پرداخت.


تابلو پاساژ پالادیوم یکی از تابلو های تبلیغاتی حروف برجسته می باشد که به صورت تابلو چلنیوم طلایی و از نوع تابلو چلنیوم پانچ ساخته و بر سردرب این مکان نصب شده است.
همانطور که در بسیاری از مطالب سایت تابلو سازی نوین لایت عنوان کردیم چلنیوم در مدل های مختلف و به شکل انواع تابلو چلنیوم ساخته و نصب می شوند.
در تصویر بالا تابلو ساخته شده پالادیوم از نوع پانچ می باشد که همراه با پلکسی گلاس طلایی و رینگ سفید اجرا شده است و لبه به کار رفته چنلیوم نیز از نوع پانچ طلایی می باشد.
نمای این تابلو به این شکل است که در روز پلکسی های طلایی و سفید به صورت کاملا مجزا قابل مشاهده می باشد و نمای شب این تابلو که به صورت پانچ است باعث عبور نور از پانچ های ایجاد شده در تابلو خواهد بود که اصطلاحا به این نوع از حروف، تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم الماسی و تابلو چلنیوم پانچ نیز گفته می شود.
در مورد زمینه این تابلو نیز باید عنوان کرد که حروف های ساخته شده بر روی نمای سنگ ساختمان نصب شده است که البته می توان نصب حروف را بر روی نمای چوب و کامپوزیت نیز اجرا کرد که مسلما باعث افزایش قیمت تابلو چلنیوم ساخته شده نیز خواهد بود.