ساخت و نصب تابلو سر در برای فست فود ها امروزه به شکل های متفاوتی قابل اجرا می باشد که علاوه بر زیبایی و مرن بودن، تاثیر بسزایی نیز در فروش و برند سازی آنها خواهد داشت.

تابلو مغازه فست فود آریا
ساخت حروف های برجسته به خصوص انواع تابلو چلنیوم یکی از تابلو های پر کاربرد در این رابطه می باشد که در ادامه این مطلب با یکی دیگر از پروژه های تابلو سازی چلنیوم برای فست فود آشنا خواهیم شد.


در تصویر بالا تابلوی حروف برجسته بر سردرب مغازه فست فود را با عنوان آریا فود مشاهده می کنیم که در دو بر نمای مغازه نصب شده است.
آریا فود یکی از فست فود های بزرگ در غرب تهران واقع در خیابان ستار خان می باشد که در رابطه با تبلیغات محیطی خود مبادرت به ساخت تابلو چلنیوم نور اندریک از نوع آر جی بی برای مجموعه خود نموده است.
چلنیوم نور اندریک یکی از انواع تابلو چلنیوم می باشد که منظور از نور اندریک، تعبیه نور در پشت حروف می باشد به گونه ای که علاوه بر نور پردازی داخل حروف از پشت حروف نیز شاهد نور مخفی زیبایی خواهیم بود.
در اجرای این پروژه علاوه بر ساخت حروف چلنیوم، برای زیبایی و چشم نوازی هر چه بیشتر تابلو، فلش هایی دور تا دور تابلو نصب شده است که تمام فلش ها با استفاده از اس ام دی های آر جی بی نور پردازی شده است به شکلی که با قرار گرفتن درایور مخصوص، فلش ها به طور رندوم یا تصادفی تغییر رنگ می دهند و توجه عابرین را به شکل قابل توجهی به خود جلب می نماید.
ساخت این تابلو علاوه بر موارد عنوان شده دارای لوگویی با ابعاد تقریبی دو متر در یک متر نیز می باشد که از جنس پلکسی گلاس و لبه چنلیوم است .
تابلو چلنیوم باکس به دلیل استفاده از استیکر و مصرف چندین برابری پلکسی، پی وی سی و اس ام دی در این تابلو باعث افزایش چند درصدی قیمت تابلو چلنیوم شده است .