صنایع و مشاغل در دنیای امروزی از عوامل و امتیازات در جهت کسب در آمد افراد و ارائه خدمات به یکدیگر بشمار می رود که مسلما همین مورد پایه ای محکم و اثاثی به عنوان چرخش اقتصاد در کل جوامع خواهد بود و در تمامی کشورها به همین صورت سازماندهی می شود.

تابلو سازی در ایران | خرید تابلو تبلیغاتی از ایران


در رابطه با موضوع صنعت در کشور ایران می خواهیم به صنعت و حرفه ای به نام تابلو سازی بپردازیم و از شکل گیری و قدرت آن به عنوان یکی از اصناف تاثیر گذار در در آمد زایی دیگر صنایع و مشاغل مطلع باشیم. لذا پیشنهاد داریم تا انتهای این مطلب جهت اطلاعات بیشتر در مورد تابلو سازی و انواع تابلو های تبلیغاتی که در ایران ساخته می شوند با ما همراه باشید.

تابلو سازی

در ابتدا می خواهیم به تابلو سازی و شناخت این حرفه به عنوان یک صنعت بپردازیم؛ تابلو در لغت به معنی شناسه و امضا است که می تواند شامل مواردی چون تابلو راهنما، تابلو شناسایی، تابلو عکس، تابلو نقاشی و تابلو های تبلیغاتی باشد.
در اینجا هدف و مقصود ما از تابلو، همان تابلو های تبلیغاتی است که در دسته تابلو های تبلیغات محیطی قرار دارند و ساخت آنها توسط مجموعه های تابلو سازی انجام می گیرد.
قدمت تابلو سازی و ساخت تابلو به قرن ها قبل بر می گردد که توسط انسانها به صورت حک کردن روی چوب و سنگ انجام می گرفت که رفته رفته و بعد از گذر سالها با رویکردی متفاوت تغییر یافت و تابلو سازی با مواردی چون شماره گذاری منازل و ساخت تابلو مغازه به شکلی ساده و با متریال هایی محدود انجام گرفت.
بعد از گذر سالها، تابلو سازی با رویکردی متفاوت همراه با ساخت تابلو هایی مانند تابلو نئون، تابلو نئون پلاستیک، تابلو استیل و بعد از آنها تابلو فلکسی فیس تبدیل به یکی از صنایع در میان مشاغل شد که مدیران کسب و کارهای دیگر می توانستند به طور قطعی از آن به عنوان یک یدک در جهت رونق کسب کارشان بهره مند باشند. لذا در ادامه به معرفی تابلو های تبلیغاتی عصر حاضر و نوین در ایران خواهیم پرداخت.

ساخت حروف برجسته در ایران | سفارش تابلو تبلیغاتی در ایران

ساخت حروف برجسته در ایران | سفارش تابلو تبلیغاتی در ایران
پیشرفت در حرفه تابلو و تبلیغات محیطی در ایران امروزه بر کسی پوشیده نیست به طوری که می توان با توجه به ساخت تابلو های تبلیغاتی متنوع در سطح کشور ایران به این امر واقف آمد و توسعه و حرکت رو به رشد در صنعت تابلو سازی را به وضوح مشاهده نمود. در حرفه تابلو سازی ایران می توان به یکی از موارد و گذینه های تبلیغاتی که از کاربرد بالایی میان مشتریان برخوردار است به ساخت حروف های برجسته اشاره نمود که در انواع متفاوتی ساخته می شوند.
حروف برجسته به تابلو هایی گفته می شود که به شکل برجسته توسط مجموعه های تابلو سازی ساخته می شود و همانطور که عنوان کردیم در انواع مختلفی به مرحله تولید می رسند که این عمل با استفاده از متریال هایی مانند آهن، آلومینیوم، استیل و پلکسی گلاس انجام می شود و معمولا به شکل نور دار و بدون نور ساخته می شوند که در ادامه به نمونه هایی از ساخت آنها در ایران اشاره ای خواهیم داشت.

ساخت تابلو چلنیوم در ایران | سفارش تابلو چلنیوم در ایران

ساخت تابلو چلنیوم در ایران | سفارش تابلو چلنیوم در ایران
چنلیوم یک نوع آلومینیوم است که طی فرآیندهایی در کارخانه های سازنده به شکل رول های آینه ای تولید می شود و در ساخت حروف برجسته چنلیوم که اغلب آن را با نام تابلو چلنیوم می شناسند به عنوان لبه حروف به کار گرفته می شود. حروف برجسته چلنیوم در انواع مختلفی ساخته می شود که متریال های به کار رفته در آن عبارتند از پلکسی گلاس، اس ام دی، پی وی سی و رول چنلیوم.
تابلو چلنیوم معمولا به شکل نور دار و نور پردازی شده ساخته می شود که عمل نور پردازی و روشنایی در آن با استفاده از اس ام دی های بلوکی استفاده شده در حروف انجام می شود. همچنین کاربرد تابلو چلنیوم را می توان در جهت ساخت تابلو مغازه، تابلو شرکت، تابلو ساختمان، تابلو پاساژ و مراکز خرید و مواردی مشابه نام برد.

ساخت تابلو استیل در ایران | سفارش تابلو استیل در ایران

ساخت تابلو استیل در ایران | سفارش تابلو استیل در ایران
تابلو استیل در چندین مدل قابل تولید است که تابلو راهنمای طبقات، تابلو شناسایی و حروف برجسته استیل از عناوین مختلف آن بشمار می روند. حروف برجسته استیل در تابلو سازی را می توان یکی از پر فروش ترین تابلو های استیل در تابلو سازی نام برد که به طور کل به دو شکل نور دار و بدون نور ساخته می شود.
ساخت تابلو استیل در ایران یکی از تولیدات تابلو تبلیغاتی است که قطع به یقین و با توجه به هنر و نوآوری ایرانی، حرفی برای گفتن و مطرح بودن در دنیا را دارد. هنرمندان تابلو ساز و حروف سازان بی شماری در ایران مشغول به فعالیت در تابلو سازی هستند که با ساخت انواع حروف برجسته استیل، این نوع از حروف را در میان هنرهای حروف سازی به چالش کشیده اند. حروف های استیلی نظیر حروف استیل نور اندریک، حروف استیل رینگی، حروف استیل لاس وگاسی و حروف های استیل تلفیقی از همین موارد بشمار می روند.

ساخت تابلو نئون پلاستیک در ایران | سفارش تابلو نئون پلاستیک در ایران

ساخت تابلو نئون پلاستیک در ایران | سفارش تابلو نئون پلاستیک در ایران
از دیگر حروف های برجسته ای که می توان هنر حروف سازی و تابلو سازی ایران را قطعا به آن نسبت داد، ساخت تابلو حروف برجسته نئون پلاستیک است. حروف نئون پلاستیک از حروف هایی بشمار می رود که تماما توسط دست ساخته می شود. البته به استثنای برش پلکسی گلاس که توسط دستگاه های برش لیزر انجام می گیرد.
حروف نئون پلاستیک از حروف هایی است که قابلیت نور پردازی را دارد و بیش از چندین دهه است که در تابلو سازی ورود نموده است. این مدل از حروف در رنگ های متنوعی قابل تولید است و از دوام و ماندگاری بسیار بالایی در شرایط مختلف جوی برخوردار می باشد.
کاربرد تابلو نئون پلاستیک از گذشته تا به امروز را می توان به عنوان تابلو مغازه و مکان های تجاری مانند پاساژها و ... نام برد.


ساخت تابلو لایت باکس در ایران | سفارش تابلو لایت باکس در ایران

ساخت تابلو لایت باکس در ایران | سفارش تابلو لایت باکس در ایران
تابلو لایت باکس از دیگر موارد و گذینه های تبلیغاتی است که امروزه در ایران و دیگر کشورها از فروش و استقبال بالایی برخوردار است. تابلو لایت باکس به شکل باکس یا جعبه ساخته می شود که در نهایت توسط لامپ های اس ام دی مورد نور پردازی قرار می گیرد.
از متداول ترین روش های ساخت تابلو لایت باکس در ایران می توان ساخت باکس یا فریم لایت باکس با استفاده از آلومینیوم را عنوان نمود که با توجه به پیشرفت صنعت آلومینیوم در ایران می توان لایت باکس را از تابلو های پر تنوع نام برد.
وجود دستگاه های قالب گیری آلومینیوم در ایران نیز تابلو های لایت باکس را در دسته تابلو های مدرن تبلیغاتی قرار داده است که این موضوع همراه با گذر زمان رو به تغییر و پیشرفت می باشد. تابلو لایت باکس به عنوان تبلیغات در مترو ها، کلینیک های پزشکی، بیمارستان ها و مغازه ها از کاربرد بالایی برخوردار می باشد.

ساخت تابلو ال ای دی در ایران | سفارش تابلو ال ای دی در ایران

ساخت تابلو ال ای دی در ایران | سفارش تابلو ال ای دی در ایران
موجود بودن انواع ال ای دی و اس ام دی در ایران باعث تغییر و تحول در ساخت تابلو های تبلیغاتی متنوع در این کشور می باشد که می توان از تولیدات متنوعی چون انواع تابلو روان، تابلو ال ای دی ثابت و تابلو های پیکسلی نام برد.
تابلو روان به تابلو های نوشتاری اطلاق می گردد که قابلیت پخش تصویر و فیلم را نیز دارند و در مقابل تابلو ال ای دی ثابت به تابلو های تبلیغاتی گفته می شود که با استفاده از ال ای دی به شکل ثابت ساخته می شود که هر دو این تابلو ها به عنوان تبلیغات در مکان های تجاری از کاربرد بالایی برخوردارند.
تابلو های پیکسلی هم به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از تابلو پیکسل مربعی، تابلو پیکسل دایره ای و تابلو پیکسل انگشتی که تمامی آنها نیز امروزه در راستای تبلیغات محیطی و داخلی مفید خواهند بود.

ارسال تابلو تبلیغاتی به خارج از ایران | خرید تابلو تبلیغاتی از ایران

ارسال تابلو تبلیغاتی به خارج از ایران | خرید تابلو تبلیغاتی از ایران
تنوع در ساخت و تولید تابلو های تبلیغاتی در ایران بسیار بالاست و مسلما توضیحات در مورد تمامی آنها در این مطلب امکان پذیر نخواهد بود و تنها به پر فروش ترین و کاربردی ترین آنها پرداخته شد.
مجوعه تابلو سازی نوین لایت با بیش از 30 سال سابقه درخشان از دید مشتریان و متخصصین صنعت چاپ و تبلیغات همراه با هزاران نمونه ساخته شده تابلو تبلیغاتی در سراسر ایران و برخی از کشورهای دیگر کماکان در جهت جلب رضایت مشتریان در تلاش بوده است.


نوین لایت تمامی خدمات تابلو های تبلیغاتی در کارگاه مجهز خود را از ساخت تا ارسال به تمامی نقاط دنیا را پذیرا می باشد که برخی از ارسال های انواع تابلو تبلیغاتی نوین لایت به خارج از ایران عبارتند از

 

ارسال تابلو تبلیغاتی از ایران به انگلستان | تابلو سازی انگلستان و ایران

ارسال تابلو تبلیغاتی از ایران به آلمان | تابلو سازی آلمان و ایران

ارسال تابلو تبلیغاتی از ایران به سوئد | تابلو سازی سوئد و ایران

ارسال تابلو تبلیغاتی از ایران به نروژ | تابلو سازی نروژ و ایران

ارسال تابلو تبلیغاتی از ایران به هلند | تابلو سازی هلند و ایران

ارسال تابلو تبلیغاتی از ایران به کانادا | تابلو سازی کانادا و ایران

ارسال تابلو تبلیغاتی از ایران به ارمنستان | تابلو سازی ارمنستان و ایران

ارسال تابلو تبلیغاتی از ایران به عراق | تابلو سازی عراق و ایران

لطفا جهت مشاوره، طراحی، ساخت و ارسال تابلو های تبلیغاتی به سراسر دنیا با ما در تماس باشید.