به ندرت می توان کسی را نام برد که با لوازم التحریر آشنایی نداشته باشد چرا که اکثریت افراد یک جامعه با این مورد سر و کار داشته اند، چه خود و چه اطرافیانشان؛ به طور کلی لوازم التحریر به ابزارهایی گفته می شود که مربوط به نوشتن، نقاشی کشیدن، طراحی و مواردی مشابه است.

تابلو مغازه لوازم التحریر


مطمئنا اغلب انسانها از کودکی با لوازم التحریر آشنایی داشته اند که می توان به زمان های تحصیل در مدارس، دانشگاه ها و... اشاره کرد که البته کاربرد لوازم التحریر تنها مربوط به دوران تحصیل نمی شود چرا که تمام افراد در دوران کاری خود نیز از آنها استفاده می کنند؛ به عنوان مثال پزشکان، مهندسان، کارگران و تمامی اغشار جامعه به نحوی از لوازم التحریر و نوشت افزار استفاده می کنند.

تابلو مغازه نوشت افزار

لوازم التحریر در زبان فارسی با عنوان نوشت افزار شناخته می شود که همان لوازم و ابزار های نوشتاری که عبارتند از مداد، خودکار، کتاب، دفتر، ماژیک، خط کش، لوازم نقشه کشی و ... را شامل می شود؛ امروزه شغل نوشت افزار و لوازم التحریر فروشی یکی از مشاغلی است که شاغلین آن مبادرت به فروش لوازم تحریر دارند.
فروشگاه لوازم التحریر و یا مغازه لوازم التحریر می بایست برای تبلیغات خود و برند سازی خود اقدام به تبلیغات کند که این تبلیغات به شکل های مختلفی انجام می شود که یکی از آنها تابلو سردر مغازه لوازم التحریر است.
تابلو مغازه لوازم التحریر در انواع مختلفی به دست مجموعه های تابلو سازی ساخته می شود که در ادامه شما را با چند نمونه آن آشنا خواهیم کرد.

تابلو چلنیوم مغازه لوازم التحریر

تابلو چلنیوم مغازه لوازم التحریر
یکی از مناسب ترین تابلو های تبلیغاتی که می توان آن را برای تمامی مشاغل و اصناف نام برد تابلو چلنیوم است که یک مدل از حروف های برجسته است؛ تابلو چلنیوم برای مغازه لوازم التحریر به دلیل مزیت های بسیاری که دارد می تواند به بهترین شکل یک مغازه لوازم التحریر فروشی را به مشتریان معرفی نماید؛ لذا پیشنهاد داریم جهت آشنایی کامل این مدل از تابلو تبلیغاتی به مطلب تابلو چلنیوم مراجعه فرمایید.

تابلو استیل مغازه لوازم التحریر

تابلو استیل مغازه لوازم التحریر
حروف برجسته دیگر که لوازم تحریر فروشان از آن به عنوان تبلیغات استفاده می کنند تابلو استیل است که آن هم یک مدل حروف برجسته می باشد؛ همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید تابلو استیل ساخته شده برای مغازه لوازم التحریر از نوع حروف استیل نور پردازی شده است که نحوه نور پردازی آن به این صورت است که یک پلکسی زیر حروف قرار گرفته است و از داخل حروف، اقدام به روشنایی آن شده.

تابلو فلکسی مغازه لوازم التحریر

تابلو فلکسی مغازه لوازم التحریر
تابلو فلکسی یکی دیگر از تابلو های تبلیغاتی است که می توان تصاویر و متون مختلفی را روی آن چاپ کرد که این عمل با استفاده از دستگاه چاپ فلکسی انجام می گیرد؛ به عنوان مثال می توان تابلو مغازه لوازم التحریر فروشی را از نوع تابلو فلکسی در نظر گرفت و متن و تصاویر مربوط به نوشت افزار را روی آن چاپ نمود، دقیقا مشابه عکس زیر.
نکته دیگر هم که باید در رابطه با تابلو فلکس به یاد داشته باشیم این است که تابلو فلکسی به دو شکل بدون نور و نور پردازی شده توسط شرکت های تابلو سازی ساخته می شود.

تابلو لایت باکس مغازه لوازم التحریر

تابلو لایت باکس مغازه لوازم التحریر
تابلو لایت باکس از دیگر تابلو هایی است که کاربرد های فراوانی دارد و در انواع مختلفی تولید می شود؛ تابلو لایت باکس به عنوان یک تابلو تبلیغاتی دارای روشنایی می باشد و یکی از مناسب ترین گذینه ها برای تابلو مغازه لوازم التحریر فروش ها بشمار می رود؛ نوشت افزار فروش ها می توانند علاوه بر کاربرد تابلو لایت باکس برای مغازه خود، از آن به عنوان یک گذینه تبلیغاتی در پاساژ ها، مترو ها، پمپ بنزین ها و دیگر گذینه های مشابه نیز استفاده نمایند.

نکات مهم در ساخت تابلو مغازه لوازم التحریر

برای اینکه یک مغازه لوازم التحریر فروشی بتواند به بهترین شکل، تبلیغاتش را به معرض عموم قرار دهد می بایست مواردی را در نظر داشته باشد که در ادامه به آنها می پردازیم.

متن تبلیغات لوازم التحریر

از مهمترین گذینه ها که در یک تابلو تبلیغاتی می تواند مشتریان را جذب کند متن یک تابلو است که مسلما این مورد در رابطه با تابلو مغازه لوازم التحریر فروشی هم صدق می کند؛ در واقع صاحب یک مغازه لوازم التحریر فروشی می تواند با انتخاب یک متن تبلیغاتی اصولی مشتریان زیادی را درگیر خدمات و برند خود نماید.

طرح تابلو لوازم تحریر

طراحی مورد دیگری است که در تابلو تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به آن نگاه ویژه ای داشت، طراحی تابلو های تبلیغاتی معمولا توسط طراحان گرافیکی انجام می گیرد که می تواند شامل شرکت های طراحی، مجموعه های تابلو سازی و ... صورت پذیرد.
اما اصل مطلب در این رابطه این است که یک طرح اصولی و شامل رنگ بندی صحیح، فونت های زیبا و چیدمان درست در یک طرح تابلو لوازم اتحریر می تواند نقش قابل توجهی را در بهبود و رونق فروش مغازه لوازم التحریر داشته باشد.

قیمت تابلو مغازه لوازم التحریر

آخرین موردی که باید در رابطه با تابلو مغازه لوازم التحریر به آن اشاره داشته باشیم، قیمت تابلو مغازه لوازم تحریر است؛ قیمت گذاری روی تابلو های تبلیغاتی با توجه به نوع آنها صورت می گیرد که به طور معمول به دو شکل متر محیط و متر مربع انجام می گیرد؛ به عنوان مثال قیمت تابلو مغازه لوازم تحریر فلکسی به شکل متر مربع محاسبه می شود و قیمت تابلو مغازه لوازم التحریر چلنیوم با توجه به متر محیط انجام می شود که منظور از متر محیط، متر دور حروف ساخته شده است که مشتریان می توانند جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع تابلو مغازه لوازم التحریر با تابلو سازی ها در ارتباط باشند.