یکی از خدماتی که امروزه در حرفه تابلو سازی و تبلیغات به مشتریان عرضه می گردد ساخت نقشه جهان توسط انواع متریال ها می باشد که معمولا از آنها در دفاتر و محیط های داخلی شرکت ها بهره می گیرند و می تواند جنبه تبلیغاتی و یا دکوراسیون داخلی داشته باشد. در ادامه به ساخت نقشه جهان در تابلو سازی توسط متریال های مختلف خواهیم پرداخت.

تابلو سازی و ساخت تابلو نقشه جهان

تابلو سازی

امروزه تبلیغات در تمام دنیا یکی از پل های ارتباطی در راستای کسب در آمد اصناف بشمار می رود که در روش های مختلفی انجام می گیرد و یکی از آنها تبلیغات محیطی می باشد. تبلیغات محیطی به تبلیغاتی گفته می شود که خارج از محیط و پیرامون افراد انجام می گیرد که می توان به ساخت بیلبوردهای جاده ای و ساخت تابلو های سردر مغازه ها اشاره نمود.
ارائه خدمات و تبلیغات محیطی نیازمند ارتباط با صنف و صنعت تابلو سازی است. در واقع تابلو سازی از حرفه های موثر و مفید در جهت ساخت انواع تابلو تبلیغاتی می باشد که انواع متریال هایی مانند استیل، فلز، چنلیوم، پلکسی گلاس و موارد دیگر در آن به کار گرفته می شود.

ساخت نقشه جهان استیل | تابلو استیل

ساخت نقشه جهان استیل | تابلو استیل
استیل 304 نگیر از متریال های پر کاربرد در دنیای امروز بشر می باشد و در اصناف متفاوتی از آن استفاده می نمایند که یکی از مشاغل در همین جهت تابلو سازی و ساخت تابلو تبلیغاتی است. ساخت تابلو شناسایی استیل و حروف برجسته استیل امروزه در دسته تابلو های پر فروش در تابلو سازی هستند که می توان آنها را با نور پردازی و یا بدون روشنایی تولید نمود.
ساخت تابلو نقشه جهان به شکل برجسته استیل یکی از زیباترین اجراها بشمار می رود که قابلیت نور پردازی و روشنایی را نیز دارد. ماندگاری بالای استیل 304 نگیر در برابر شرایط مختلف جوی می تواند از امتیازات مثبت در جهت به کار گیری این متریال به عنوان تابلو در محیط های بیرون و یا سردر نیز باشد.
در مورد نور پردازی نقشه جهان به شکل تابلو استیل نیز باید گفت که بعد از برش استیل توسط دستگاه فایبر، مبادرت به لبه دادن نقشه می گردد و بعد از آن توسط اس ام دی های بلوکی که در رنگ های متفاوتی موجود می باشد همراه با منبع تغذیه 12 ولت نور پردازی می شود.

ساخت نقشه جهان فلزی | تابلو فلزی

ساخت نقشه جهان فلزی | تابلو فلزی
یکی دیگر از متریال های بسیار کاربردی در جهان آهن است که می توان آن را پر کاربرد ترین متریال در اکثر مشاغل و اصناف نام برد که برخی از آنها عبارتند از خودرو سازی، ساختمان سازی، تولید مبلمان و صندلی، ساخت دستگاه های ورزشی، ساخت دستگاه های پزشکی، تولید وسایل منزل، دکوراسیون و بسیاری دیگر از موارد.
اما نکته مربوط به این مطلب ساخت تابلو های فلزی در حرفه تابلو سازی است که می توان پر فروش ترین آن را حروف برجسته فلزی عنوان نمود. ساخت حروف برجسته فلزی نیز مانند تابلو برجسته استیل قابلیت نور پردازی توسط رنگ های مختلف استیل را دارد. یکی دیگر از موارد مهمی که در ساخت حروف فلزی باید عنوان نمود رنگ پذیری آن است که می توان بعد از ساخت توسط رنگ های مخصوص که رنگ پلی اورتان نیز یکی از آنها است مبادرت به رنگ کردن نمود.
نقشه جهان نیز به عنوان یک گذینه تبلیغاتی و دکوری به روش های مختلفی قابل ساخت و اجرا است که ساخت توسط آهن و یا فلز نیز یکی از روش های تولید آن است که می توان بعد از ساخت به رنگ های مختلفی این مدل از تابلو را رنگ آمیزی نمود.

ساخت نقشه جهان چلنیوم | تابلو چلنیوم

ساخت نقشه جهان چلنیوم | تابلو چلنیوم
چلنیوم این نام آشنا در تابلو سازی که از استقبال و فروش بالایی نیز برخوردار است یک نوع آلومینیوم است که همراه با پلکسی گلاس به عنوان یک گذینه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو چلنیوم در دسته تابلو های حروف برجسته قرار دارد که قابلیت نور پردازی را نیز دارد و در انواع مختلفی قابل ساخت است.
انواع تابلو چلنیوم عبارتند از تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم نور اندریک، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم کریستال و انواع مختلف دیگر که می توان از آنها به عنوان ساخت تابلو سردر مغازه و مکان های تجاری بهره مند بود. نکته ای که باید در مورد تابلو چلنیوم عنوان کرد ساخت لوگو و انواع اشکال توسط آن می باشد که ساخت نقشه جهان توسط چلنیوم نیز یکی از آنها می باشد.
سفارش تابلو چلنیوم نقشه جهان در رنگ های مختلفی انجام می گیرد که رنگ بندی های آن شامل لبه چنلیوم، پلکسی گلاس و همچنین نور پردازی می باشد. در مورد نور پردازی تابلو چنلیوم نیز باید گفت که روشنایی این تابلو با استفاده از اس ام دی های بلوکی ضد آب انجام می گیرد که با استفاده از منبع تغذیه 12 ولت و تبدیل برق شهری به ولتاژ 12 مبادرت به روشنایی آن می شود.