چوب یکی از موادی است که به شکل طبیعی در جهان یافت می شود و توسط این ماده طبیعی بشر توانسته است تا به امروز بسیاری از وسایل مورد نیاز خود را تامین نماید که یکی از آنها تولید صنایع دکوری از قبیل میز، صندلی و مبلمان می باشد. صنعت مبل و تولید مبلمان در کشور ما بیش از 50 دهه است که مورد استقبال افراد قرار دارد که این نوع استقبال همه روزه رو به پیشرفت می باشد به طوری که مدیران و صاحبان مشاغل صنعت مبل را بر آن داشته تا هر چه بیشتر تبلیغات خود را متنوع سازند که یکی از این نوع تبلیغات ساخت تابلو تبلیغاتی به عنوان تابلو سردر مغازه یا فروشگاه مبلمان می باشد.

تابلو تبلیغاتی مبل فروشی | تابلو مغازه مبل فروشی | تابلو سردر گالری مبل

تابلو سازی و ساخت تابلو فروشگاه مبل

همانطور که گفتیم مدیران و صاحبین مشاغل صنعت مبل در راستای بازاریابی و توسعه کسب و کارشان نیاز به تبلیغات دارند که یکی از مهمترین راه ها و کاربردی ترین آنها تبلیغات محیطی است که ساخت تابلو سردر یکی از انواع تبلیغات محیطی بشمار می رود و از عناوین مختلف آن می توان تابلو مغازه، تابلو کارخانجات، تابلو ارگانهای دولتی و خصوصی اشاره نمود.
در رابطه با همین موضوع و ساخت یک تابلو تبلیغاتی باید عنوان نمود که تهیه و تدارک تابلو تبلیغاتی نیازمند ارتباط دیگر مشاغل با حرفه و صنعت تابلو سازی می باشد. تابلو سازی این صنعت هنری بیش از چند دهه است که روز به روز در حال توسعه می باشد که این مورد به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی شکل گرفته است.
فعالیت مجموعه های تابلو سازی که ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی است می بایست در محیط کارگاه تابلو سازی توسط ابزارها و دستگاه های مربوطه انجام گیرد که از تولید و ساخت تابلو هایی مانند تابلو لایت باکس، تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی فیس، تابلو استیل و دیگر موارد تبلیغاتی می توان به عنوان نمونه نام برد.

تابلو چلنیوم | تابلو چلنیوم مبل فروشی

تابلو چلنیوم | تابلو چلنیوم مبل فروشی
نامی آشنا و کاربردی که میان تابلو سازان و حتی مشتریان متقاضی تابلو تبلیغاتی مطرح می باشد را می توان قطع به یقین تابلو چلنیوم عنوان نمود که در دسته تابلو های حروف برجسته قرار دارد. تابلو چلنیوم یا همان حروف برجسته چلنیوم از تابلو های تبلیغاتی بشمار می رود که قابلیت نورپردازی را دارد و می توان از آن به عنوان یک تابلو مغازه یا تابلو شرکتی میان دیگر اصناف بهره مند بود.
شاید بتوان یکی از مزیت ها و محاسن این مدل از حروف برجسته را انواع روش های ساخت در آن عنوان نمود. در واقع باید گفت که تابلو حروف برجسته چلنیوم به روش های مختلفی قابل ساخت است که از مهمترین آنها باید به تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم پانچ و تابلو چلنیوم نور اندریک اشاره نمود که تمامی آنها از زیباترین و کاربردی ترین تابلو های تبلیغاتی به عنوان تابلو مغازه مبل فروشی و یا گالری مبل می باشند.

تابلو استیل | تابلو استیل گالری مبلمان

تابلو استیل | تابلو استیل گالری مبلمان
استیل 304 نگیر یکی از متریال هایی است که امروزه در بسیاری از صنایع به کار گرفته می شود و منظور از نگیر بودن این نوع متریال این است که خاصیت جذب آهن ربا به خود را ندارد و در برابر شرایط مختلف جوی از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. اما نکته ای که باید در این مورد به آن بپردازیم کاربرد استیل در تابلو سازی و ساخت حروف برجسته استیل است.
تابلو استیل یا همان حروف استیل یکی از حروف های قدیمی در تابلو سازی است که می توان قدمت ساخت آن را نزدیک به یک صده عنوان کرد که با توجه به گذشت سالها کماکان مورد استفاده به عنوان یک تابلو تبلیغاتی میان مشتریان قرار دارد.
در مورد ساخت تابلو استیل در رابطه با تبلیغات یک مبل فروشی نیز باید عنوان کرد که یکی از زیباترین تابلو های تبلیغاتی و درخور این صنف بشمار می رود و می توان از انواع تابلو حروف برجسته استیل برای گالری مبلمان بهره مند بود که می توان به تابلو هایی مانند تابلو استیل رینگی، تابلو استیل پانچ، تابلو استیل پلاستیک و بسیاری دیگر از موارد اشاره نمود.

تابلو لایت باکس | لایت باکس مبل فروشی

تابلو لایت باکس | لایت باکس مبل فروشی

لایت باکس به جعبه هایی گفته می شود که توسط چوب، آهن، ام دی اف و آلومینیوم ساخته می شود که بعد از ساخت مورد نور پردازی قرار گرفته و متریال های چاپی که معمولا پلکسی گلاس و بک لایت می باشند به عنوان پوستر یا تبلیغات روی آن قرار می گیرند. لایت باکس در صنعت تابلو سازی از کاربرد های زیادی برخوردار است که می توان به مواردی مانند ساخت تابلو لایت باکس برای تابلو مغازه، متروها، بیمارستان ها، فرودگاه و مواردی دیگر اشاره نمود.
تابلو لایت باکس در انواع مختلفی تولید می شود که تابلو هایی مانند لایت باکس فریم لس، لایت باک آلومینیومی، لایت باکس اسنپ فریم و بسیاری دیگر از تابلوهای لایت باکس از انواع آن بشمار می روند که کاربرد این مدل از تبلیغات در محیط های داخلی گالری های مبلمان از مناسب ترین نوع تبلیغات می باشد.

تابلو کامپوزیت | تابلو کامپوزیت مبل فروشی

تابلو کامپوزیت | تابلو کامپوزیت مبل فروشی
کامپوزیت یکی از متریال هایی است که بیشترین کاربرد آن به عنوان نما سازی ساختمان های تجاری و مسکونی می باشد که در رنگ های مختلف همراه با روش های متفاوت قابل اجرا می باشد. اما یکی دیگر از موارد مصرفی کامپوزیت در حرفه تابلو سازی است که بیشتر به عنوان زمینه و زیر سازی یک تابلو تبلیغاتی به کار می رود.
مبل فروشی ها و گالری های مبل نیز از صنایع و مشاغلی بشمار می روند که در جهت سفارش تابلو تبلیغاتی از تابلو کامپوزیت استفاده می کنند که می توان به مواردی مانند تابلو کامپوزیت و چلنیوم، تابلو کامپوزیت و استیل، تابلو کامپوزیت و نئون پلاستیک و دیگر گذینه های تبلیغاتی اشاره نمود.

تابلو نئون | تابلو نئون مبل فروشی

تابلو نئون | تابلو نئون مبل فروشی
تابلو نئون همانطور که در بسیاری از موارد به آن اشاره نموده ایم با استفاده از لوله های شیشه ای و نصب دو الکترود به دو سر شیشه ساخته می شود که بعد از نصب الکترودها جهت روشنایی تابلو نئون مبادرت به شارژ گاز آن توسط دستگاه الکترو پمپ می شود. تابلو نئون از تابلو های قدیمی در صنف تابلو سازی است که در رنگ های مختلف قابل ساخت می باشد.
تابلو نئون نیز به عنوان یکی از گذینه های تبلیغاتی مبل فروشی ها می تواند تاثیرات مثبت تبلیغاتی را در راستای بازاریابی و فروش انواع مبلمان به مشتریان ایفا نماید که این نوع تبلیغ و تابلو را می توان به عنوان تابلو سردر و یا محیط داخلی به کار گرفت.