تابلو سازی امروزه یکی از مهمترین اولویت ها در تبلیغات است که از اهمیت بالایی میان شرکت ها و مجموعه ها در راستای بازار یابیشان برخوردار می باشد و کمتر کسی هست که به این امر مهم و ضروری واقف نباشد. در واقع تابلو سازی نوعی از تبلیغات است که در دسته تبلیغات محیطی قرار می گیرد و خود به زیر شاخه های متفاوتی تقسیم می شود و در این صنعت بزرگ افراد و نیرو های متخصص در تولیدات انواع تابلو تبلیغاتی فعالیت می نمایند.

تابلو سازی در شیراز


تابلو سازی در شهرهای بزرگ و کلان شهر ها از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل رقابت میان اصناف مختلف که همه روزه می بایست جهت فروش محصولات و خدماتشان تبلیغ کنند از مهمترین اصناف و پل های ارتباطی بشمار می رود. شهرهای بزرگ به دلیل ازدحام جمعیت و فعالیت های اقتصادی بالا مسلما در تمام امور با شهر های کوچک متفاوت هستند که در امر تبلیغات نیز به همین ترتیب می باشند. به عنوان مثال تاسیس یک مجموعه تابلو سازی در شیراز می بایست جهت ارائه خدمات هدفمند دارای کارگاه تابلو سازی مجهز همراه با دستگاه های مدرن ساخت تابلو های تبلیغاتی باشد تا خدمات خود را با بهترین متریال و مناسبترین قیمت به مشتریان ارائه دهد. در ادامه همین مطلب به توضیحات مهمی در رابطه با تاسیس تابلو سازی در شیراز و همچنین معرفی خدماتشان می پردازیم.

اتحادیه تابلو سازان شیراز

امروزه هزاران شغل در سطح کشور در رابطه با ارائه خدمات یا فروش محصولات به مشتریان خود مشغول به فعالیت هستند که یکی از اصول و مبانی این امور ارائه بهینه در خدمات می باشد و در همین راستا نظارت بر این مجموعه ها نیز از مهمترینها بشمار می رود که وظیفه این نظارت بر عهده اتحادیه ها خواهد بود.
حر فه تابلو سازی از مشاغلی است که به دلیل گستردگی، تولید و فروش انواع تابلو های تبلیغاتی دارای اتحادیه می باشد که در تمام کلان شهر ها این نظارت میان مجموعه های تابلو سازی صورت می گیرد. اتحادیه تابلو سازی شیراز یکی از اتحادیه های تابلو سازی است که با نظارت میان تابلو سازان فعالیت دارد و تمام مجموعه های مشغول به فعالیت در این صنف می بایست با اخذ مجوز تابلو سازی در شیراز خدمات خود را ارائه دهند. یکی از مهمترین موارد اخذ مجوز تابلو سازی در شیراز، دریافت لیست قیمت تابلو سازی از اتحادیه است که پس از دریافت، مجموعه یا مغازه تابلو سازی موظف به نصب لیست قیمت در محیط فعالیت خود در جهت رویت مشتریان خواهد بود.

ساخت تابلو در شیراز

ساخت تابلو در شیراز
ساخت تابلو تبلیغاتی در شیراز که در بخش مرکزی استان فرس قرار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و مشتریان می توانند به راحتی از میان چندین مجموعه تابلو سازی از انواع خدماتشان بهره مند باشند. تابلو های تبلیغاتی در شیراز به شکل های متفاوتی ساخته می شوند که هر کدام از آنها توسط افراد متخصص و متریال های متفاوتی انجام می گیرد.
قیمت ساخت تابلو تبلیغاتی در شیراز مانند دیگر شهر ها با توجه به نوع تابلو متفاوت می باشد. به عنوان مثال قیمت تابلو روان شیراز با توجه به متریال مصرفی از قبیل نوع ماژول، نوع بورد و موارد دیگر متفاوت خواهد بود که در ادامه چندین تابلو تبلیغاتی در شیراز و استان فارس که از پر فروش ترین ها می باشند می پردازیم.

تابلو چلنیوم شیراز

تابلو حروف برجسته به شکل های متفاوتی تولید می شود که حروف استیل، نئون پلاستیک، فلز و انواع تابلو چلنیوم از نمونه های آن بشمار می رود. تابلو چلنیوم که به شکل های مختلفی ساخته می شود از متریال هایی مانند پلکسی گلاس، اس ام دی، پی وی سی و رول چنلیوم که نوعی آلومینیوم است تشکیل شده است.
تابلو چلنیوم در شیراز نیز توسط کارگاه های متفاوتی ساخته می شود و از پر فروش ترین حروف های برجسته بشمار می رود و از نظر تبلیغاتی و جذب مخاطب از مهمترین گذینه ها می باشد. تنوع رنگ، دوام بالا، مصرف برق پایین و قیمت مناسب از مهمترین مزیت های تابلو چلنیوم است. در مورد قیمت تابلو چلنیوم نیز باید گفت که قیمت گذاری این مدل از حروف برجسته با توجه به متر محیط محاسبه می گردد.

تابلو استیل شیراز

تابلو استیل به شکل های متفاوتی ساخته می شود که در این مطلب منظور از تابلو استیل در تابلو سازی، حروف برجسته استیل است که از تنوع پذیر ترین حروف های برجسته بشمار می رود و به شکل های تلفیقی مانند تابلو استیل رینگی، تابلو استیل پانچ و پلکسی، تابلو استیل و نئون پلاستیک و بسیاری دیگر از موارد مشابه ساخته می شود.
تابلو استیل به عنوان تابلو سردر شرکت و تابلو مغازه از پر کاربرد ترین ها می باشد. البته این مدل از حروف برجسته در فضاهای داخلی نیز به کار گرفته می شود و یکی از زیباترین تابلو ها در رابطه با معرفی برندها و کسب و کارها بشمار می رود. تابلو استیل در رنگ های مختلفی در کارگاه تابلو سازی تولید می شود که این نوع از ساخت در دو مدل رنگ خش دار و براق انجام می گیرد.

تابلو نئون در شیراز

تابلو نئون یکی از قدیمی ترین تابلو ها در تابلو سازی است که توسط شیشه و الکترود ساخته می شود. ساخت تابلو نئون در شیراز و شهرهای دیگر به این صورت است که بعد از طراحی، طرح مورد نظر توسط دستگاه، پلات می شود و نئون ساز مبادرت به ساخت توسط شیشه و حرارت مطابق با طرح پلات می نماید. بعد از ساخت جهت روشنایی نئون می بایست از الکترود در دو سر طرح ساخته شده استفاده نمود و در نهایت توسط دستگاه، گاز نئون را داخل شیشه قرار داد. تابلو نئون با گذشت بیش از چندین دهه از ورودش به حرفه تابلو سازی، امروزه از کاربرد های بسیاری در تابلو های اجرایی به شکل تابلو های قدیم مانند تابلو لاس وگاسی را دارد و کماکان از زیباترین و هنری ترین آثار در تابلو سازی بشمار می رود.

تابلو کامپوزیت شیراز

کامپوزیت نوعی ورق است که از دو متریال اصلی پلی اتیلن و آلومینیوم ساخته شده است و در صنایعی مانند هواپیما سازی، ساختمان سازی و تابلو سازی به کار می رود. در حرفه تابلو سازی بعضا از نام گذاری نمای کامپوزیت به عنوان تابلو کامپوزیت نیز استفاده می شود. تابلو کامپوزیت بیشتر جنبه زیر سازی حروف های برجسته در تابلو سازی را دارد و جهت زیر سازی تابلو استیل، تابلو فلزی، تابلو نئون پلاستیک و تابلو چلنیوم به کار می رود که در برند های متفاوتی به فروش می رسند. قیمت تابلو کامپوزیت با توجه به نوع اجرای آن و متریال مصرفی محاسبه می گردد که با توجه به متر مربع در نظر گرفته می شود.
اجرای کامپوزیت و تابلو کامپوزیت در شیراز مانند دیگر شهر ها توسط نماکاران کامپوزیت و تابلو سازان انجام می شود که البته باید عنوان نمود که معمولا ورق های کامپوزیت مرغوب به صورت واردات به مرحله اجرا و نصب می رسند.