ساخت تابلو چلنیوم به روش های متفاوتی انجام می گیرد که یکی از انواع تابلو چلنیوم، نوع پانچ شده آن همراه با پلکسی دوبل در دو رنگ مختلف پلکسی گلاس است که نوع لبه چنلیوم نیز در ساخت حروف متنوع می باشد.

حروف چلنیوم پانچ نور آفتابی
حروف چنلیوم پانچ مشکی همراه با ترکیب پلکسی سفید یکی از حروف های زیبا در تابلو سازی بشمار می رود که امروزه از این نوع ترکیب به مراتب در ساخت تابلو مغازه و اماکن تجاری استفاده می شود.


گروه صنعتی مقدم (دنلپ) یکی از مجموعه های بزرگ می باشد که در زمینه تولید تشک های طبی، فنری و کالاهای خواب فعالیت دارد.
این مجموعه در راستای تبلیغات محیطی و داخلی دفتر و نمایندگی های خود مبادرت به همکاری و اعتماد به گروه تابلو سازی نوین لایت در جهت ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی خود از نوع تابلو استیل، حروف پلاستیک، تابلو چلنیوم پانچ و دیگر موارد مشابه نموده است که در ادامه به توضیحات مختصری در مورد یکی از این تابلو ها می پردازیم.
همانطور که در تصویر مشاهده می شود حروف ساخته شده یکی از انواع تابلو چلنیوم می باشد که با نام چنلیوم پانچ یا چلنیوم الماسی شناخته می شود.
به کار گیری از دو رنگ پلکسی مشکی پانچ شده و سفید در این تابلو کاملا مشخص می باشد که البته به دلیل استفاده از اس ام دی های آفتابی در نور پردازی، پلکسی سفید به رنگ آفتابی قابل مشاهده می باشد.