حروف برجسته استیل در رنگ های متفاوتی در تابلو سازی توسط افراد متخصص حروف ساز و در کارگاه تابلو سازی با ابزارها و دستگاه های مورد نیاز ساخته می شوند و در نهایت توسط نصابان به مرحله نصب می رسند.

تابلو استیل لیسکا
حروف استیل را می توان همراه با تلفیق متریال های متفاوتی ساخت که یکی از آنها حروف استیل و پلکسی گلاس می باشد.


همانطور که در مطالب قبلی عنوان کردیم، تابلو های حروف برجسته استیل را می توان به صورت ساده و یا همراه با نورپردازی اجرا نمود که نور پردازی در آن توسط اس ام دی های بلوکی قابل اجرا می باشد.
استفاده از پلکسی گلاس در تابلو استیل نیز، این نوع از حروف برجسته را در رده حروف های برجسته مدرن قرار می دهد که در نوع خود از جدیدترین تابلو های تبلیغاتی زیبا به شمار می رود.
پلکسی گلاس به کار رفته در تابلو استیل را می توان به همراه لبه و یا اینکه برش لیزر ساده انجام داد که این مورد نیز در ضخامت های مختلف پلکسی گلاس قابل اجرا می باشد.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود حروف ساخته شده استیل با عنوان لیسکا یکی از این نوع حروف ها به شمار می رود که بعد از ساخت حروف استیل، پلکسی گلاس توسط دستگاه لیزر، با ابعادی بزرگتر برش داده شده و جهت نور پردازی، زیر حروف و به عنوان زمینه قرار گرفته است.
در مورد نور پردازی این حروف نیز باید عنوان کرد که توسط اس ام دی های بلوکی و قرار دادن آنها در پشت حروف استیل انجام شده است.