تابلو تبلیغاتی حروف استیل یکی از حروف های برجسته در تابلو سازی می باشد که بییش از پنجاه دهه از ورود آن به این حرفه فنی و هنری می گذر و کماکان مورد استقبال و سفارش از سوی مشتریان قرار دارد.

ساخت تابلو استیل
در ادامه این مطلب با اجرای پروژه تابلو استیل تحت عنوان امیر شاهان آشنا خواهید شد.


حروف برجسته استیل در مدل های متفاوتی قابل ساخت و نصب توسط مجموعه های تابلو سازی می باشد که ساخت این نوع از حروف ها معمولا در کارگاه تابلو سازی انجام می شود.
از نمونه های مختلف ساخت تابلو استیل می توان به حروف استیل نور اندریک، حروف استیل و نئون پلاستیک، حروف استیل رینگی و مواردی مشابه اشاره کرد که هر کدام از آنها تاثیری مستقیم روی نما و قیمت تابلو استیل خواهند داشت.
یکی از مدرن ترین و جدید ترین تابلو های تبلیغاتی که امروزه توسط تابلو سازان در جهت ساخت انواع تابلو مغازه عرضه می گردد، ساخت تابلو استیل همراه با پلکسی زیر کار می باشد.
تابلویی که در تصویر فوق مشاهده می شود یکی از نمونه کارهای تابلو استیل گروه تبلیغاتی نوین لایت می باشد که به شکل استیل طلایی براق همراه با پلکسی دوغی رنگ، روی نمای سنگ اجرا شده است.
امیر شاهان یکی از نمایشگاه های اتومبیل است که با اعتماد به گروه تبلیغاتی تابلو سازی نوین لایت، مبادرت به ساخت تابلوی سر درب نمایشگاه اتومبیل خود، از نوع حروف استیل نموده است.