همانطور که در مطالب گذشته عنوان نمودیم، تابلو های تبلیغاتی جهت تولید و ساخت نیازمند ملزومات و لوازم مربوطه هستند؛ در واقع باید گفت با توجه نوع تابلو، ملزومات ساخت آن نیز مشخص می گردد؛ به عنوان مثال تولید حروف برجسته لبه سوئدی نیازمند استفاده از لبه سوئدی، پلکسی گلاس، اس ام دی و پی وی سی می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی لبه سوئدی و فروش انواع لبه سوئدی در مجموعه تابلو سازی نوین لایت بپردازیم.

فروش لبه سوئدی | رول لبه سوئدی | ورق لبه سوئدی

لبه سوئدی چیست؟

لبه سوئدی چیست؟
همانطور که گفتیم لبه سوئدی یکی از ملزومات و لوازم تابلو سازی است که در تولید یک نوع حروف برجسته به نام حروف لبه سوئدی یا تابلو لبه سوئدی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس لبه سوئدی از آلومینیوم است که تولید آن دقیقا همانند رول چنلیوم می باشد و تنها در ظاهر با هم تفاوت دارند.
کاربرد لبه سوئدی به عنوان لبه حروف برجسته می باشد به این صورت که در ابتدا حروف روی پلکسی گلاس برش داده می شود و بعد آن لبه سوئدی که به صورت رول می باشد، دور تا دور حروف برش داده شده چسبانده می شود.
لبه سوئدی در ضخامت هایی بین 0.3 تا 0.5 در رنگ های متفاوت تولید می شود که پهنایی در حدود 5 سانت تا 7 سانت دارد.

فروش لبه سوئدی نقره ای

فروش لبه سوئدی نقره ای
رنگ نقره ای از طیف های رنگ طوسی و خاکستری است که از نظر روانشناسی برای توصیف ماه به کار می رود؛ رنگ نقره ای را می توان به طور روزمره از لوازم منزل گرفته تا خودرو ها، ساختمان ها و ... شاهد بود.
به کار گیری از رنگ نقره ای در تابلو های تبلیغاتی هم یکی از دیگر موارد استفاده از آن می باشد که یکی از آنها لبه سوئدی است؛ لبه سوئدی نقره ای از پر مصرف ترین رنگ ها در تولید حروف لبه سوئدی می باشد که مجموعه نوین لایت با فروش آن به مشتریان خدمت گذاری خود را اعلام می دارد.

فروش لبه سوئدی طلایی

فروش لبه سوئدی طلایی
رنگ طلایی از نظر روانشانسی نماد قدرت و ثروت است که استفاده از آن در حروف لبه سوئدی نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است؛ لبه سوئدی طلایی از دیگر ملزومات تابلو سازی می باشد که در تولید تابلو لبه سوئدی به کار می رود؛ لذا مشتریان محترم می توانند جهت اطلاع از قیمت ها و خرید آن با ما در تماس باشند.

فروش لبه سوئدی مشکی

فروش لبه سوئدی مشکی
یکی دیگر از رنگ های پر طرفدار در تابلو سازی که می توان با استفاده از آن اقدام به تولید حروف برجسته لبه سوئدی نمود رنگ مشکی است که البته دارا بودن طرف داران زیاد این لبه بی دلیل هم نیست چرا که تاثیر بسزا و قابل توجهی در جذب مشتریان به یک مکان یا محل تجاری را دارد.
در رابطه با خرید لبه سوئدی مشکی از مجموعه ما می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فروش لبه سوئدی سفید

فروش لبه سوئدی سفید
رنگ سفید از نظر روانشناسی به معنی پاک بودن و کامل بودن است که می توانیم تنها با کمی تامل، این رنگ را در تمام ساعات روز مشاهده نماییم؛ لبه سوئدی سفید هم از رنگ های پر متقاضی در تولید حروف برجسته لبه سوئدی بشمار می رود که مجموعه نوین لایت با فروش و ارسال آن به سراسر کشور و خارج از کشور آماده خدمت به مشتریان می باشد.

فروش لبه سوئدی قرمز

فروش لبه سوئدی قرمز
رنگ قرمز از رنگ هایی بشمار می رود که شور، اشتیاق و فعالیت را در انسانها بیدار می کند که همانند رنگ های دیگر می توانیم آن را در دنیای فعلی مشاهده نماییم؛ به عنوان مثال کاربرد رنگ قرمز در تبلیغات و تابلو سازی بیشتر در جهت تبلیغات شهر بازی ها، فست فود ها و مواردی مشابه به کار می رود.
استفاده از رنگ قرمز در تولید لبه سوئدی هم می تواند رنگی متفاوت از یک حروف برجسته را به نمایش گذارد که می توانید جهت خرید و دریافت لبه سوئدی قرمز با ما در تماس باشید.

فروش لبه سوئدی آبی

فروش لبه سوئدی آبی
رنگ آبی هم یکی دیگر از رنگ های پر استفاده در صنعت تابلو سازی و ساخت تابلو های تبلیغاتی است؛ رنگ آبی از نظر روانشناسی نمادی از عقل، راستی، وفا و ایمان است؛ با استفاده از لبه سوئدی رنگ آبی می توانیم تولید حروف برجسته را به طور متفاوت و چشمگیر از دیگر رنگ ها به سر انجام رسانیم که دلیل آن هم به کار گیری کمتر از این رنگ نسبت به دیگر رنگ ها می باشد.
جهت خرید لبه سوئدی آبی و خرید لبه سوئدس سورمه ای می توانید با شماره های درج شده در این مطلب با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش لبه سوئدی مات | خش دار | براق

فروش لبه سوئدی مات | خش دار | براق
تا این بخش از مطلب با لبه سوئدی آشنا شدیم و به این موضوع هم دست یافتیم که لبه سوئدی در رنگ های متفاوتی تولید می شود که می توانیم از آنها در تولید حروف برجسته لبه سوئدی استفاده نماییم؛ اما نکته دیگر و مرتبط با این مبحث مربوط می شود به اینکه تمام رنگ های لبه سوئدی در دو نوع مات و براق تولید می شوند.
در مورد کاربرد لبه سوئدی براق و مات هم باید گفت که استفاده و به کار بردن هر کدام از آنها کاملا مربوط می شود به نوع حرفه و شغل، رنگ سازمانی، طرح مورد نظر تابلو و در نهایت سفارش مشتری.

قیمت لبه سوئدی

قیمت لبه سوئدی
نکته آخر هم که باید در مورد آن بدانیم، قیمت لبه سوئدی است که باید عنوان کنیم قیمت لبه سوئدی با توجه به موارد متفاوتی صورت می گیرد که عبارتند از رنگ لبه، ضخامت لبه، پهنای لبه و شرکت تولید کننده لبه سوئدی که پیشنهاد داریم جهت آگاهی از هر کدام از موارد فوق با ما در تماس باشید.