در بسیاری از مطالب قبلی عنوان شده به توضیحات مفیدی در مورد تابلو چلنیوم حروف برجسته در تابلو سازی و همچنین انواع تابلو چلنیوم و تاثیر آن در فروش محصولات و معرفی اصناف مختلف پرداختیم.
در این مطلب در رابطه با شناخت،انواع، تاثیر و قیمت تابلو چلنیوم همراه با زیر سازی ترمووود در تابلو سازی، فروش و معرفی بهینه محصولات و خدمات اصناف مختلف با ما همراه باشید.


تابلو چلنیوم و ترمووود چیست

 

حروف چلنیوم و ترمووود
تابلو حروف برجسته چلنیوم که یکی از تابلو های پر فروش و زیبا در تابلو سازی و تبلیغات محیطی به شمار می رود، روی زمینه و زیر سازی های متفاوتی مانند سنگ، ام دی اف، کامپوزیت، چوب و ... قابل اجرا می باشد که یکی از این زمینه ها که از زیبایی خاصی برخوردار است چوب ترمووود می باشد.
چوب ترمووود در ابعاد مختلفی از نظر طول، عرض و ضخامت در رنگ های متفاوتی در بازار موجود می باشد که با توجه به فضای در نظر گرفته شده تابلو قابل ساخت و اجرا می باشد.
حروف چلنیوم بعد از تکمیل زیر سازی روی ترمووود نصب می شود که تلفیق چلنیوم و ترمو در نوع خود یکی از تابلو های زیبای تبلیغاتی به شمار می رود و تاثیر به سزایی در معرفی و فروش محصولات خواهد داشت.

انواع تابلو چلنیوم و ترمووود

تابلو چلنیوم و ترمووود به شکل های متفاوتی از نظر انواع تابلو چلنیوم و همچنین ساخت زمینه ترمووود به روش های مختلف قابل اجرا می باشد.
به عنوان مثال اجرای تابلو چلنیوم پانچ و زمینه کار ترمووود در رنگ های گوناگون حروف چلنیوم و ترمووود از زیبایی ویژه ای بر خوردار است که می تواند تاثیر مستقیمی بر فروش محصولات داشته باشد.

قیمت تابلو چلنیوم و ترمووود

همانطور که می دانیم تابلو های چلنیوم به شکل های مختلفی در کارگاه تابلو سازی ساخته و عرضه می گردند که هر کدام از آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند.
در مقابل چوبهای ترمووود نیز با کیفیت های متفاوت و برند های گوناگونی تولید می شوند که هر کدام نسبت به دوام و کیفیتشان، قیمت های مختلفی دارند که قیمت تابلو چلنیوم و ترمووود با توجه به نوع تابلو چلنیوم و نوع چوب مصرفی محاسبه خواهد شد.
در آخر این نکته را باید یاد آور شد که مرغوبترین چوب ترمووود در کشور فنلاند تولید و به اکثر کشورها ارسال می شود و در مقابل و در رابطه با این مبحث باید گفت که مرغوبترین رول چنلیوم برای ساخت تابلو چلنیوم در کشور اسپانیا تولید و عرضه می گردد که از معروفترین برند های چنلیوم می توان به لبه چنلیوم آلوراپید اشاره کرد.