در دنیای امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی اسبابی را در جهت ارائه خدمات و محصولاتی نو از سوی شرکتها و اماکن تجاری فراهم آورده و مدیران کسب و کار را در رابطه با معرفی، نوع بازاریابی و تبلیغ محصولات خود به چالش کشانده و سوالاتی را در ذهن آنها بوجود آورده است.
سوالاتی از قبیل:
چطور محصولات خود را بازاریابی کنیم؟
چطور برند سازی کنیم؟
چطور کسب در آمد کنیم؟
از چه تبلیغاتی برای معرفی محصولاتمان استفاده کنیم؟
و مواردی مشابه

تابلو تبلیغاتی و کسب در آمد
در این مطلب با چگونگی معرفی محصولات، برند سازی و کسب در آمد از راه تبلیغات محیطی و تابلو های تبلیغاتی با ما همراه باشید.

 تبلیغات محیطی به نوعی از تبلیغات گفته می شود که توسط ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی نظیر بیلبورد ها، تلویزیون های شهری، انواع تابلو مغازه و تابلوهای سر در مکان های تجاری در سطح شهر به معرفی محصولی خاص می پردازد.

بدون شک شخصی نیست که با عبور از مکان های عمومی و تجاری در سطح شهر در گیر تابلو های تبلیغاتی و معرفی محصولی نو نشده باشد.


در ادامه می پردازیم به معرفی عناوینی که چطور تابلو های تبلیغاتی بر کسب درآمد تاثیر گذار خواهند بود:


درصد بالا در دیده شدن:

همانطور که می دانیم تبلیغات به شیوه های متفاوتی مانند آگهی تلویزیونی، آگهی روزنامه، سایتهای اینترنتی و... در سطح جامعه انجام می شود.اما به اطلاع رساندن این نوع پیام های تبلیغاتی مستلزم نیاز مخاطب در زمانی خاص و در رابطه با خرید محصول مورد تبلیغ می باشد.
به عنوان مثال:فرض کنید شخصی قصد خرید یک خورو را دارد. مسلما اولین اقدام رجوع به یکی از این منابع آگهی در جهت کسب اطلاع و خرید خودرو مورد نظر می باشد.در واقع خریدار در این اقدام به خواسته و میل خود مبادرت به رویت آگهی و پیام های تبلیغاتی نموده است و اجباری به رویت تبلیغ نخواهد داشت.
از سوی دیگر تابلو تبلیغاتی که نوع دیگری از تبلیغات به شمار می رود کاملا با تبلیغات قبل متفاوت خواهد بود. همانطور که گفتیم تابلو های تبلیغاتی معمولا برای سر در مکانهای تجاری استفاده می شود و روزانه عابرین بسیاری در حال عبور از کنار این تابلو ها هستند.
مزیت اصلی این نوع تبلیغات این است که اکثر عابرین به طور آگاه یا نا خود آگاه مجبور به مشاهده این تابلو ها هستند که همین مورد باعث مطرح شدن برند، نوع محصول، خدمات فروشنده و در نهایت کسب درآمد به شمار می رود.

تصمیم اولیه خریدار:

معمولا اشخاصی که در پی تصمیم خرید محصول مورد نیاز خود هستند همانطور که گفتیم در ابتدا با رجوع به منابع تبلیغاتی، چندین مرکز تجاری را انتخاب کرده و با مراجعه به یکی از این مراکز اقدام به خرید و سفارش محصول خود می نمایند.
بعد از مراجعه به مرکز منتخب، اولین مشخصه ای که می تواند منجر به تصمیم نهایی خریدار شود تابلو سر در آن مرکز در رابطه با نوع خدماتشان می باشد.
مسلما مکانی که دارای تابلو تبلیغاتی مناسب در جهت معرفی برند خود نباشد می تواند باعث منصرف شدن خریدار از آن مجموعه و مراجعه به مرکزی دیگر باشد.

متفاوت بودن با رقبا:

در دنیای امروز ارائه محصول و نوع خدمات در میان رقبای مشغول به فعالیت در یک صنف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در این میان ارائه خدماتی نو می تواند آغازگر وجه تمایز بین رقبا باشد.
یکی از راه های موثر برای معرفی ارائه محصولات، تبلیغات محیطی و نصب تابلو تبلیغاتی می باشد. نصب یک تابلو سر در تبلیغاتی مانند ساخت تابلو حروف برجسته، تابلو چلنیوم یا تابلو تبلیغاتی led می تواند موجبات تفاوتی چشم گیر بین چندین رقیب را ایجاد کند و تاثیر مستقیم بر کسب درآمد آنها داشته باشد.

مدرن بودن تبلیغات:

با توجه به تغییر و تحولات تابلو های تبلیغاتی که به سرعت در حال پیشرفت و مدرن بودن است. نصب یک تابلو تبلیغاتی جدید و تازه می تواند تصویری از یک برند را با توجه به نو آوری تابلو نصب شده در ذهن مخاطب ایجاد کند.
برای کسب و کار بهتر و در آمد زایی با یک استراتژی مفید تبلیغاتی همراه با نصب تابلویی مدرن می توان در معرفی محصول نسبت به رقبا چندین گام بلند پیش رفت، که دلیلی محکم بر کسب و کار و در آمد زایی خواهد بود.
از تابلو های تبلیغاتی مدرن می توان به تابلو استیل، تابلو سه بعدی وکیوم، تابلو نئون پلاستیک، انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید چلنیوم و دیگر حروف های برجسته اشاره کرد.که تمامی آنها را می توان با توجه به متریال های روز دنیا به شکل تلفیقی همراه با نوع آوری تولید و عرضه کرد.
در آخر باید گفت که تبلیغات هزینه نیست، تبلیغات معرفی برند و خدماتی است که تمام افراد می توانند از آن بهرمند باشند، که تابلو های تبلیغاتی نیز یکی از مفید ترین و کاربردی ترین نوع تبلیغات به شمار می رود.