به روز بودن و مدرن بودن در زندگی اکثر افراد امریست کاملا طبیعی ، که با کمی تامل در سطح جامعه ، این مورد برای اکثریت افراد قابل درک خواهد بود.در این مبحث قصد داریم به تنوع در حرفه تابلو سازی مدرن و جدید ترین تابلو های تبلیغاتی بپردازیم.

tablomodernتابلو سازی مدرن روز به روز با پیشرفت تکنولوژی و ساخت تابلو های جدید در حال تغیر و تحول است که این مهم و تنوع پذیری باعث رویکرد متفاوت افراد در مورد ساخت تابلو های تبلیغاتی مغازه ها ، شرکت ها ، و ارگانها یشان شده است.

 

tablomodern--
هدف گروه های مختلف تابلو سازی از ساخت تابلو های جدید صرفا جهت در آمد زایی نخواهد بود.ایده پردازی و ساخت تابلو های مدرن با خروجی مثبت می تواند برای جذب مشتری و بازار یابی مفید ، کاملا تاثیر گذار باشد.یکنواخت بودن تابلو های تبلیغاتی به علت اینکه به صورت روز مره در معرض نمایش عموم قرار می گیرد بعضا باعث بی تفاوت بودن افراد و گذر کردن ساده از کنار آنها خواهد شد و بالعکس نصب یک تابلو تبلیغاتی مدرن و زیبا در سر درب برخی مکانهای تجاری با وجود تابلو های یکنواخت دیگر در کنار آن مکان به وضوح قابل رویت و تامل عابرین در مورد نوع فعالیت آن مجموعه یا مکان تجاری خواهد بود.تابلو های جدید تبلیغاتی مانند:تابلو چلنیوم کریستال ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو استیل رینگی ، تابلو لاسوگاسی، تابلو استیل پلاستیک، تابلو استیل نور اندریک، تابلو پولکی و بسیاری دیگر از تابلو های تبلیغاتی را می توان در گروه تابلو های مدرن قرار داد که در ادامه به توضیحاتی در مورد برخی از آنها می پردازیم.

تابلو چلنیوم پانچ

تابلو چلنیوم پانچ
امروزه حروف های برجسته به شکل های مختلفی ساخته می شوند که یکی از آنها حروف برجسته چلنیوم است و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی در دسته تابلو های پر فروش قرار می گیرد. نکته مهمی که باید در مورد تابلو چلنیوم عنوان کرد تنوع در ساخت آن است که می توان با ایده پردازی در تولید این حروف برجسته به تابلویی مدرن دست یافت.
به عنوان مثال تابلو چلنیوم پانچ یا همان تابلو چلنیوم ستاره ای یکی از جدیدترین تابلو های تبلیغاتی است که امروزه از استقبال بالایی میان مشتریان برخوردار می باشد و به عنوان تابلو سردر اماکن تجاری و تابلو مغازه در نظر گرفته می شود.
ساخت تابلو چلنیوم پانچ به این صورت است که در هنگام برش، روی پلکسی گلاس اشکال مختلفی مطابق با نوع سفارش مشتری ایجاد شده و بعد از آن مبادرت به ساخت حروف و در نهایت نور پردازی و نصب می شود که این امر باعث رویت نور به شکل درخشان یا ستاره ای خواهد شد.

تابلو لاس وگاسی

تابلو لاس وگاسی
تابلو لاس وگاسی نام یکی دیگر از تابلو های تبلیغاتی است که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی به شکل تابلو های قدیم لاس وگاس ساخته می شود. تابلو لاس و گاسی با استفاده از لامپ های فلامنتی، حروف فلزی، تابلو نئون، حروف چلنیوم و بسیاری دیگر از متریال های تابلو سازی ساخته می شود که کاربرد هر کدام از آنها کاملا سلیقه ای و مطابق با سفارش مشتری خواهد بود.
زمینه به کار رفته در تابلو لاس وگاسی معمولا کامپوزیت یا چوب ترمووود است که با توجه به ابعاد کلی تابلو در نظر گرفته می شود.


تابلو استیل رینگی

تابلو استیل رینگی
تابلو استیل در تابلو سازی به شکل های مختلفی تولید می شود که قابلیت نور پردازی را نیز دارند. یکی از تابلو های جدید در تابلو سازی حروف برجسته استیل رینگی است که نوعی حروف تلفیقی بشمار می رود و با استفاده از استیل و پلکسی گلاس ساخته می شود.
حروف طراحی شده تابلو استیل باید به شکل رینگ باشد تا بعد از ساخت مطابق تصویر بالا پلکسی گلاس داخل حروف قرار داده شود. در مورد رنگ بندی حروف استیل رینگی نیز باید یاد آور شد که می توان از انواع رنگ استیل و پلکسی گلاس در این حروف برجسته به کار گرفت.

تابلو استیل پلاستیک

تابلو استیل پلاستیک
استیل و پلکسی گلاس دو متریال پر کاربرد در تابلو سازی هستند که می توان به واسطه آنها تابلو های مدرنی را تولید نمود. در رابطه با همین موضوع می پردازیم به یکی دیگر از تابلو های تبلیغاتی جدید و زیبا به نام استیل و پلاستیک که در رنگ های مختلفی ساخته می شوند.
همانطور که در تصویر مشاهده می شود این نوع از حروف برجسته تلفیقی با تلفیق دو حروف استیل و پلکسی گلاس ساخته شده است به این صورت که بعد از ساخت حروف پلکسی گلاس، حروف استیل به صورت رینگی ساخته شده و روی حروف پلاستیک قرار می گیرد که می توان این عمل را در قسمت پشت حروف نیز انجام داد.

تابلو استیل نور اندریک

تابلو استیل نور اندریک
تابلو استیل نور اندریک مانند دیگر حروف های استیل با استفاده از ورق استیل ساخته می شود که در رنگ های متفاوتی وجود دارد. همانطور که می دانیم حروف استیل قابلیت نور پردازی از نمای روبرو و اصلی را ندارد و تنها راه نور پردازی استیل به این صورت است که بعد از ساخت با استفاده از اس ام دی های بلوکی و قرار دادن آنها در پشت حروف برجسته مبادرت به نور پردازی شود.
همانطور که در تصویر مشخص است بعد از نور پردازی، نور در قسمت زمینه تابلو تابیده می شود که اصطلاحا به این نوع از حروف برجسته جدید حروف نور اندریک گفته می شود.

تابلو پولکی

تابلو پولکی
یکی دیگر از تابلو های تبلیغاتی جدید در تابلو سازی تابلو پولکی است که با استفاده از تایل های پولکی ساخته می شود. تایل های پولکی که از قبل ساخته شده است در سایز های مختلفی به فروش می رسد که با کنار هم قرار دادن آنها می توان این تابلو مدرن را تولید نمود.
بعد از ساخت تابلو پولکی که یک نوع زمینه کار می باشد و در رنگ بندی های مختلفی تولید می شود می توان از انواع حروف های برجسته مانند حروف استیل یا چلنیوم جهت تبلیغات و معرفی صنف مورد نظر استفاده نمود.
در مورد قیمت تابلو پولکی نیز باید عنوان کرد که قیمت گذاری این تابلو تبلیغاتی جدید برحسب متر مربع محاسبه خواهد شد.

تابلو سازی نوین لایت بدون تردید یکی از مجموعه های مجرب و خدمتگزار با رزومه ای موفق از دید مشتریان در ساخت و نصب به روز ترین تابلو های تبلیغاتی در سطح کشور به شمار می رود.لیست قیمت تابلو چلنیوم ، لیست قیمت تابلو روان و دیگر محصولات در نوین لایت