در این مطلب می خواهیم در مورد تابلو تبلیغاتی بستی فروشی و آبمیوه فروشی توضیح دهیم و با برخی از انواع تابلو بستنی فروشی مانند تابلو چلنیوم بستنی فروشی، تابلو نئون بستنی فروشی و... آشنا شویم؛ که پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تابلو بستنی فروشی

بستنی و آبمیوه از آن دسته خوراکی هایی هستند که در تمام طول سال مشتریان پر و پا قرص خود را دارند که ممکن است برخی از افراد هنگام تردد در شهر قصد خرید بستنی یا آبمیوه کنند و در پی یک مغازه بستنی فروشی باشند.

یکی از نکاتی که افراد را به بستنی فروشی جذب می کند و در اکثر مواقع منجر به خرید آنها می شود، نصب تابلو مغازه بستنی فروشی در سردر مغازه یا داخل مغازه فوق است که در ادامه بیشتر به این مبحث خواهیم پرداخت.

اهمیت تابلو بستنی فروشی در جذب مشتری

اهمیت تابلو بستنی فروشی در جذب مشتری

این محبوبیت و جذابیتی که مغازه های بستنی فروشی و یا به طور کلی صنف خوراکی و تنقلات برای مردم و رهگذران دارد باعث می شود که رقابت در این حوزه افزایش یابد و جذب مشتری از روش های بصری به امری مهم و ضروری تبدیل شود.

یکی از اصلی ترین روش های تبلیغات و کسب مشتری در هر کسب و کاری تابلو مغازه آن می باشد که استفاده از تابلو بستنی فروشی مناسب و حرفه ای باعث می شود که رهگذران از کوچک و بزرگ جذب بستنی فروشی شما شوند.

همانطور که می دانید هدف اصلی بستنی فروشی ها و مغازه هایی از این دست مثل مغازه های آبمیوه فروشی، جذب افرادی است که در حال عبور از معابر به صورت پیاده یا سواره هستند؛ این دقیقا موضوعی است که باعث افزایش اهمیت تابلو بستنی فروشی می شود.

در ادامه به چند نکته تاثیر گذار در جذب مشتری به وسیله تابلو مغازه بستنی فروشی می پردازیم.

استفاده از رنگ های شاد در تابلو بستنی فروشی

بخش وسیعی از مشتریان مغازه های بستنی و آبمیوه فروشی را کودکان خردسال و جوانان تشکیل میدهند؛ پس انتخاب رنگ تابلو مغازه بستنی فروشی شما باید به گونه ای باشد که دقیقا این قشر را هدف قرار دهد؛ لذا از این جهت استفاده از رنگ های تیره که حس شادابی را منتقل نمی کنند به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

استفاده از رنگ های شاد مثل سفید ،نارنجی، زرد، قرمز و... علاوه بر اینکه دقیقا حس دنیای شیرین و رنگارنگ بستنی و آبمیوه ها را مشتریان منتقل می کند باعث می شود که در آنها احساس صمیمیت و راحتی ایجاد شود و بتوانند جهت خرید به شما اعتماد کنند.

افزایش قدرت برندسازی با طراحی حرفه ای تابلو

اگر در حوزه بستنی فروشی فعالیت می کنید یا قصد دارید این کار را شروع کنید، احتمالا می دانید اغلب بستنی فروشی های موفق و بزرگ در تهران و سایر شهرستان ها به وسیله ترکیب رنگ، فونت و طراحی جذاب تابلو بستنی فروشی خود شناخته می شوند.

از جمله بستنی فروشی های موفق تهران در این زمینه می توان به بستنی شاد، بستنی نعمت ، ژلاتو هاوس و شعب زنجیره ای آیس پک اشاره کرد که در خیابان ها به وسیله تابلوهای نورانی و خوش رنگشان شناخته می شوند و در ذهن مردم نقش می بندند.

طرح تابلو بستنی فروشی شما باید به گونه ای باشد که به طور کامل با اسم برند شما، سبک کاری شما و حتی محله ای که مغازه شما در آنجا قرار دارد همخوانی داشته باشد.

رعایت این نکات کاملا به استراتژِی شما در بازاریابی و ساخت برندتان بستگی دارد اما مسئله ای که واضح است این است که یک طرح تابلو بستنی فروشی مناسب و حرفه ای می تواند شما را تا حد زیادی از رقبایتان پیش بیاندازد.

ایجاد تمایز نسبت به رقبا با پیاده سازی روش های خلاقانه

تمایز با تابلو بستنی فروشی

اصلی ترین دلیل موفقیت هر کسب و کاری در هر حوزه ای این است که بتواند نسبت به رقبا تمایز ایجاد کند و چیزی فراتر از آنچه همکاران ارائه می دهند در اختیار مشتریان قرار دهد.

صنف بستنی و آبمیوه فروشی نیز از این قائده مستثنی نیست و برای اینکه بتوانید توجه مخاطبان را جلب کنید باید دست به روش های خلاقانه و ایده های جدید در طراحی تابلو مغازه خود بزنید.

برخی از این روش های خلاقانه که برای ایجاد تمایز نسبت به مغازه های اطراف و همچنین رقبا استفاده می شوند عبارتند از:

نورپردازی های جذاب

نور پردازی مناسب و حرفه ای را می توان اصلی ترین عامل جلب توجه مشتریان و ایجاد تمایز نسبت به مغازه های اطراف دانست؛ به این دلیل که بخش عظیمی از مشتریان بستنی فروشی و مغازه هایی از این صنف در ساعاتی از شبانه روز به شما مراجعه می کنند که هوا تاریک است و یک نورپردازی حرفه ای می تواند به خوبی نگاه ها را به سمت مغازه شما هدایت کند.

نورپردازی تابلو مغازه تا حد زیادی به نوع تابلو و میزان بودجه و محیطی که در اختیار دارید نیز مربوط است و شما با مراجعه به تابلو سازی های معتبر از جمله نوین لایت می توانید به بهینه ترین حالت ممکن این نورپردازی را روی تابلو بستنی فروشی خود اجرا کنید.

استفاده از عکس های مربوط به دنیای خوراکی ها

استفاده از رنگ های مربوط به دنیای خوراکی ها در طراحی تابلو مغازه بستنی فروشی تاثیر زیادی در ناخودآگاه مشتریان دارد؛ برای مثال اگر در طراحی تابلو بستنی فروشی خود عکس یک بستنی قیفی بزرگ، جذاب و رنگارنگ را به کار بردید شک نکنید این بستنی به شما در جذب مشتری کمک زیادی خواهد کرد.

استفاده از شخصیت های دنیای کارتون ها در تابلو بستنی فروشی یا در محیط داخلی هم باعث می شود کودکان شیفته ی مغازه شما شده و آنها را به مشتریان پر و پا قرص خود تبدیل کنید.

انتخاب نام مناسب برای مغازه

نام مناسب برای مغازه بستنی فروشی

انتخاب نام مناسب از دیگر نکاتی است که در جذب مشتری اهمیت زیادی دارد؛ نام بستنی فروشی شما باید ساده، جذاب و برای رهگذران خوانا باشد تا مشتریان بهتر شما را ببینند و به دیگران نیز معرفی کنند.

به کارگیری تنها یک رنگ خاص در دیزاین بستنی فروشی

استفاده از یک رنگ خاص مثل یک بستنی فروشی تمام بنفش، صورتی یا قرمز نیز علاوه بر اینکه توجه دیگران را به خود جلب می کند در برند سازی شما هم تاثیر گذار است.

در ادامه قصد داریم به انواع تابلو بستنی فروشی و ویژگی های هر یک از آنها نیز بپردازیم.

انواع تابلو بستنی فروشی

انواع تابلو بستنی فروشی

تابلو مغازه انواع مختلفی دارد که صاحبان کسب و کارها و مشاغل با توجه به شرایط، سلیقه، بودجه، فضایی که در اختیار دارند و میزان رقابتی که در حوزه کاری مد نظرشان وجود دارد، تابلو مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

تابلو چلنیوم بستنی فروشی

از محبوبترین انواع تابلو بستنی فروشی می توان به تابلو چلنیوم بستنی فروشی اشاره کرد؛ تابلو چلنیوم به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله مقاومت بالا، انعطاف پذیری و ماندگاری زیاد به انتخابی جذاب به عنوان تابلو مغازه در کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است.

همچنین قابلیت نورپردازی تابلو چلنیوم بستنی فروشی باعث می شود که شما بتوانید انواع روش های نورپردازی روی تابلو مغازه خود را پیاده کنید و در شب نیز جلوه ی زیبایی به بستنی فروشی خود بدهید.

قیمت تابلو چلنیوم بستنی فروشی به ابعاد، جنس و نوع نورپردازی آن بستگی دارد که شما می توانید با کسب مشاوره رایگان از کارشناسان نوین لایت به طور کامل از قیمت تابلویی که مد نظر دارید مطلع شوید.

تابلو فلزی بستنی فروشی

استفاده از تابلو فلزی مغازه بستنی و آبمیوه فروشی نیز از دیگر گزینه هایی است که نسبت به چلنیوم هزینه کمتری دارد و البته ساده تر است و احتمالا جذابیت کمتری برای رهگذران خواهد داشت.

تابلو استیل از جمله تابلوهای فلزی است که برای مغازه ها و کسب و کارهای مختلف به کار می رود و در مکان هایی که نور کافی دارند می تواند زیبایی خاصی به تابلو بستنی فروشی شما ببخشد.

تابلو کامپوزیت بستنی فروشی

استفاده از کامپوزیت در تابلو بستنی فروشی نیز از دیگر گزینه های جذاب و پر استفاده برای مغازه های آبمیوه و بستنی می باشد؛ تابلو کامپوزیت نیز مانند چلنیوم، عمر، مقاومت و زیبایی بالایی دارد و می توانید به صورت ترکیبی و روش های خلاقانه از آن استفاده کنید.

تابلو نئون بستنی فروشی

از دیگر تابلوهای پرکاربرد در بستنی فروشی ها تابلو نئون فلکسی است که این تابلوها به دلیل تنوع رنگ بالا و انعطاف پذیری و حمل و نقل آسان می توانند گزینه مناسبی برای تابلو بستنی فروشی باشد.

انتخاب تابلو نئون فلکسی برای بستنی فروشی نیز به میزان بودجه ای که شما در نظر دارید و همچنین محیطی که مغازه شما در آن قرار دارد بستگی دارد؛ برای مثال اگر یک بستنی فروشی سر راهی یا یک دکه بستنی فروشی دارید قطعا استفاده از تابلو نئون فلکسی گزینه ی کم خرج تر و به صرفه ایی می باشد.

تابلو ال ای دی بستنی فروشی

تابلو ال ای دی به صورت تابلو روان و ال ای دی ثابت برای بستنی فروشی ها استفاده می شود؛ در تابلو های ال ای دی ثابت امکان اجرای انیمیشن وجود ندارد اما با تابلو روان می توانید به صورت تک رنگ و تمام رنگ هر محتوایی را به نمایش بگذارید و به این ترتیب توجه مشتریان را جلب کنید.

قیمت تابلو بستنی فروشی

همانطور که گفته شد تابلو های مغازه قیمت ثابت و مشخصی ندارند و قیمت تابلو مغازه مورد نظر شما با توجه به ابعادی که در نظر گرفته اید، نوع تابلویی که انتخاب کرده اید و سایر مسائل مثل نورپردازی و محل نصب تابلوی شما متغییراست.

اگر قصد تاسیس یک مغازه بستنی فروشی را دارید و نیاز به طراحی تابلو بستنی و اجرای آن را دارید کارشناسان تابلو سازی ما در تمامی مراحل از قیمت گذاری، طراحی اولیه، ساخت تابلو و نصب آن در کنار شما هستند که می توانید در این راستا با ما در تماس باشید.