اگر قصد راه اندازی یک مغازه موبایل فروشی را دارید و می خواهید تابلو موبایل فروشی خود را انتخاب کنید این مقاله را تا انتها بخواهید تا با نکات مهم در انتخاب تابلو مغازه موبایل فروشی آشنا شوید.

تابلو موبایل فروشی

در دنیای رقابتی امروز به خصوص در حوزه تکنولوژی، فروشگاه های الکترونیک و موبایل فروشی ها برای جذب مشتریان و کسب درآمد بیشتر نیاز به روش های گوناگونی دارند که انتخاب یک تابلو موبایل فروشی شیک یکی از آن ها است.

در این مقاله قرار است ایده های خلاقانه و نکات مهم برای خرید تابلو مغازه موبایل فروشی را از نورپردازی و رنگ ها گرفته تا طراحی های مدرن و کیفیت متریال برای شما شرح دهیم تا بتوانید انتخابی صحیح و هوشمندانه داشته باشید.

ویژگی های تابلو مناسب برای مغازه موبایل فروشی

ویژگی تابلو مغازه موبایل فروشی

در انتخاب طرح تابلو موبایل فروشی باید به همه نکاتی که می تواند مشتریان را جذب کند توجه کنید؛ لذا رقابت در این حوزه بسیار بالاست و شما به طور پیش فرض با رقیبانی سر و کار دارید که اغلب آنها کار به صورت سنتی را کنار گذاشته و اهمیت تبلیغات صحیح که یکی از آنها سفارش تابلو مغازه است را درک کرده اند.

استفاده از رنگ های جذاب و هماهنگ در تابلو موبایل فروشی

مهم ترین موضوعی که در نگاه اول توجه افراد را جذب می کند بحث رنگ ها و رنگ شناسی است؛ پس انتخاب رنگ مناسب برای مغازه موبایل فروشی از اهمیت زیادی برخوردار است.

ترکیب رنگ مناسب می تواند طوری باشد که به سرعت مشتریان را جذب مغازه شما کند و اطلاعاتی به صورت کلی از کسب و کار شما به مشتری بدهد و درمقابل می تواند آنقدر بد انتخاب شود که همان مشتریان ثابت را هم از دست بدهید.

نمایش واضح و خوانا

تابلو مغازه موبایل فروشی شما باید در جایی نصب شود که برای رهگذران و مشتریان کاملا واضح و خوانا باشد؛ همچنین رنگ ها و ترکیب آنها نباید به گونه ای باشد که خسته کننده بنظر برسد.

فونت تابلو مغازه موبایل فروشی ضمن اینکه باید از اندازه خوبی برخوردار باشد باید به گونه ای باشد که با سبک کاری شما که در حوزه تکنولوژی است هماهنگی لازم داشته باشد و بتواند بیشترین اطلاعات را در کمترین تعداد کلمات به مشتریان ارائه دهد.

نام مغازه، متن تابلو موبایل فروشی، لوگو و اطلاعات کلیدی شما باید به خوبی روی تابلو نمایش داده شود.

استفاده از نورپردازی مناسب

شما بخش قابل توجهی از زمان کار خود را در مغازه موبایل فروشی در شب و تاریکی می گذرانید؛ پس نورپردازی خوب عاملی است که می تواند در شب نیز به جذب مشتریان کمک کند و استفاده از تابلوهایی با نور مناسب و جذاب، مغازه شما را حتی از فاصله دور نیز قابل رویت می کند و این یک مزیت خوب نسبت به رقبا محسوب میشود.

نمایش برندها و محصولات در تابلو موبایل فروشی

اینکه بدانید مشتریان شما دقیقا به دنبال چه چیزی هستند و شناخت کافی از جامعه مخاطب خود داشته باشید از دلایل اصلی موفقیت در هر کسب و کاری است.

در موبایل فروشی نیز شما باید از برندهای اصلی و محصولات پرفروش برای تبلیغ مغازه خود استفاده کنید و به مخاطبان این حس را بدهید که توانایی ارائه جدیدترین و باکیفیت ترین محصولات در حوزه کاری خودتان که موبایل فروشی است را دارید.

کیفیت ساخت تابلو مغازه و مواد مرغوب

تابلو مغازه شما باید به گونه ای باشد که بتواند در برابر شرایط جوی و آب و هوایی مختلف مقاومت کند و کاهش یا افزایش دمای هوا تاثیری بر کیفیت تابلو شما نگذارد.

برای رعایت این نکته شما باید تابلوی خود را از تابلو سازی های معتبر تهیه کنید که بتوانید از کیفیت و متریال تابلو مغازه خود اطمینان حاصل کنید.

به طور کلی با توجه به این ویژگی ها و سایر مطالبی که در ادامه این مقاله گفته می شود می توانید طرح تابلو مغازه موبایل فروشی خود را به خوبی انتخاب کنید.

در ادامه به بررسی تابلو مغازه مناسب موبایل فروشی می پردازیم.

تابلو چلنیوم موبایل فروشی

تابلو چلنیوم موبایل فروشی

تابلو چلنیوم همواره یکی از جذابترین و شیکترین گزینه ها برای انتخاب تابلو مغازه از جمله مغازه موبایل فروشی است؛ این تابلو ویژگی های زیادی از جمله ظاهر زیبا، دوام بالا و قابلیت نورپردازی را دارد که توجه بسیاری از مغازه داران را به خود جلب کرده است.

این نوع از تابلو را علاوه بر تابلو موبایل فروشی در تابلو تعمیرات موبایل، تابلو لوازم جانبی موبایل و... می توان استفاده کرد.

در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای تابلو چلنیوم برای موبایل فروشی می پردازیم.

ظاهر مدرن برای تابلو موبایل فروشی شیک

جلب توجه مشتریان مهمترین نکته ای است که در انتخاب تابلو مغازه باید به آن توجه شود که تابلو چلنیوم به دلیل ظاهر جذاب و تم مدرنی که دارد در حوزه ی تکنولوژی و به خصوص در مغازه موبایل فروشی به وفور استفاده می شود.

تابلو چلنیوم با طراحی زیبا و نورپردازی مناسب می تواند به راحتی توجه رهگذران را جلب کند و نمای مغازه موبایل فروشی را برجسته تر کند.

دوام و مقاومت بالا

همانطور که گفتیم از ویژگی های لازم برای یک تابلو مغازه مناسب، داشتن دوام و مقاومت بالا است که چنلیوم متریالی ضد زنگ و مقاوم است و می تواند در برابر برف، باران و شرایط خاص جوی به خوبی مقاومت خود را حفظ کند.

قابلیت نورپردازی تابلو چلنیوم موبایل فروشی

قابلیت نورپردازی با اس ام دی از ویژگی های مهمی است که باعث می شود تابلو چلنیوم به یک انتخاب مناسب برای تابلو مغازه تبدیل شود.

نورپردازی مناسب باعث می شود تا مغازه شما در شب جلوه ی ویژه و زیبایی داشته باشد و بتواند به خوبی توجه رهگذران را حتی از فاصله دور به خود جلب کند.

تنوع در طراحی تابلو چلنیوم

بهترین مزیت استفاده از تابلو چلنیوم برای مغازه موبایل فروشی تنوع طراحی و وجود آزادی عمل بسیار زیاد برای طراحی تابلو موبایل فروشی با استفاده از چلنیوم است.

این انعطاف پذیری در طراحی به مغازه داران این امکان را می دهد تا بتوانند کاملا طرح خاص و ویژه خود را پیاده سازی کنند و آنچه را در ذهن خود دارند اجرا کنند.

از جمله ویژگی های دیگر تابلو چلنیوم که باید به آن توجه شود انتخاب رنگ مناسب، کیفیت خوب و در صورت لزوم ترکیب آن با متریال های دیگر است تا تابلوی مورد نظر شما به خوبی نمایان شود.

بهترین تابلو موبایل فروشی

بهترین تابلو موبایل فروشی

به طور کلی در انتخاب تابلو موبایل فروشی گزینه های زیادی وجود دارد که شما باید با توجه به مواردی که در این مطلب ذکر شد و با توجه به سبک کاری و نیازتان تابلوی مناسب را انتخاب کنید.

طبق آمار و علایق مشتریان، تابلو چلنیوم موبایل فروشی یکی از محبوبترین نوع تابلو ها در این حوزه می باشد ولی شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ی خود از انواع دیگر تابلو مغازه مثل نئون، کامپوزیت و... یا ترکیبی از آنها نیز استفاده کنید.

برای مشاوره و تهیه تابلو مغازه مناسب می توانید به شرکت های تابلو سازی معتبر از جمله نوین لایت مراجعه کنید.