امروزه دنیای کسب و کارها به شکل چشمگیر و قابل توجهی در حال تغییر و تحول می باشد که این تغییرات در زمینه های متفاوتی انجام گرفته است که یکی از آنها مربوط می شود به تبلیغات و بازاریابی مشاغل؛ لذا در ادامه قصد داریم تا با یکی از روش های تبلیغاتی که نتیجه مثبت و مفیدی در کسب و کارها دارد آشنا شویم که پیشنهاد داریم تا انتهای مطلب جهت شناخت تابلو لایت باکس ایستاده با ما همراه باشید.

تابلو لایت باکس ایستاده فریم لس

تابلو لایت باکس چیست؟

تابلو لایت باکس یکی از صدها تابلو تبلیغاتی است که در انواع مختلفی توسط تابلو سازی ها تولید می شود و اگر بخواهیم یک تعریف کلی و مفهومی و البته کوتاه از آن داشته باشیم باید بگوییم که تابلو لایت باکس به تابلویی گفته می شود که به صورت یک باکس یا همان جعبه ساخته شده و از داخل با استفاده از لامپ های اس ام دی نور پردازی می شود.
متریال هایی که در تولید لایت باکس ها استفاده می شوند عبارتند از آهن، آلومینیوم، ام دی اف، استیل و پلکسی گلاس که چاپ و تبلیغات روی لایت باکس ها هم معمولا به واسطه استفاده از استیکر، پلکسی گلاس، بک لایت و چاپ فلت بد انجام می شود.

تابلو لایت باکس ایستاده و انواع آن

در رابطه با توضیح تابلو لایت باکس به یک کلیت دست یافتیم و به این نتیجه رسیدیم که لایت باکس نوعی از تابلو است که به شکل جعبه نورانی ساخته می شود؛ نکته دیگری که می خواهیم با توجه به آن این مطلب را تا انتها ادامه دهیم این است که تابلو های لایت باکس را می توان به شکلی تولید کرد که به صورت ایستاده در محیط های مختلف قرار گیرند و با استفاده از آنها مبادرت به تبلیغات و برند سازی مشاغل مختلف نمود که در ادامه به چند نوع پر فروش و پر کاربرد لایت باکس های ایستاده خواهیم پرداخت.

تابلو لایت باکس ایستاده فریم لس

تابلو لایت باکس ایستاده فریم لس
یکی از انواع تابلو لایت باکس که در تابلو سازی و تبلیغات از متقاضیان زیادی برخوردار است تابلو لایت باکس فریم لس است که منظور از فریم لس بودن این نوع از تابلو یعنی اینکه تابلو لایت باکس فوق، بدون قاب نمای اصلی است، یعنی اینکه با نگاه مستقیم به این نوع از تابلو هیچ قابی قابل رویت نیست و تنها تبلیغات روی لایت باکس به نمایش گذاشته می شود.
چاپ روی لایت باکس فریم لس معمولا از نوع پارچه است و قابی که در کناره های لایت باکس به کار می رود هم از جنس آلومینیوم می باشد.
نکته مهم دیگری هم که باید در رابطه با این شکل از لایت باکس عنوان کنیم این است که تابلو لایت باکس فریم لس به شکل معمولی و یا به صورت ایستاده قابل تولید است که می توان نوع ایستاده آن را روی سنگ، آسفالت و مواردی مشابه نصب کرد.

تابلو لایت باکس ایستاده آلومینیومی

تابلو لایت باکس ایستاده آلومینیومی
یکی از تابلو های نسبتا قدیمی لایت باکس، تابلو لایت باکس آلومینیومی نام دارد و همانطور که از نامش مشخص است با استفاده از آلومینیوم تولید می شود که آلومینیوم به کار رفته در آن به عنوان قاب تابلو مورد استفاده قرار می گیرد؛ تابلو لایت باکس آلومینیومی که تبلیغات روی آن معمولا با استفاده از پلکسی به همراه چاپ استیکر انجام می گیرد این قابلیت را دارد که به شکل ایستاده تولید شود.
ضخامت لایت باکس های آلومینیومی معمولا بین 5 تا 10 سانتیمتر می باشد که در صورت تولید به شکل ایستاده می تواند از مقاومت بالایی در محیط های مختلف برخوردار باشد.

تابلو لایت باکس ایستاده کریستال

تابلو لایت باکس ایستاده کریستال
یکی از چالش بر انگیز ترین نوع لایت باکس که می توان به صورت ایستاده تولید کرد تابلو لایت باکس کریستال است؛ این نوع از تابلو به دلیل اینکه با استفاده از پلکسی گلاس ساخته می شود از حساسیت و شکنندگی بالایی برخوردار است لذا توصیه می شود ساخت و نصب تابلو لایت باکس کریستال ایستاده را به دست مجموعه های تابلو سازی مجرب سپرد.
در رابطه با پایه های مورد استفاده در لایت باکس کریستال هم باید گفت که بهترین گذینه پایه لایت باکس استفاده از پایه های پلاستیکی و یا پلکسی گلاس است، البته می توان پایه هایی به شکل تلفیق پلکسی، آلومینیوم و آهن نیز در تولید تابلو لایت باکس کریستال ایستاده استفاده نمود.

تابلو لایت باکس ایستاده مگنتی

تابلو لایت باکس ایستاده مگنتی
تابلو لایت باکس مگنتی یکی از انواع تابلو لایت باکس است که تعویض چاپ آن یکی از مزیت هایش است که خریداران بسیاری را به سوی آن سوق داده است چرا که می توان به راحتی اقدام به تعویض چاپ این تابلو لایت باکس نمود.
قرار گرفتن چاپ روی لایت باکس مگنتی به این صورت است که چاپ مربوطه روی فریم لایت باکس که حالتی آهن ربایی و مگنتی دارد قرار داده شده و در آخر یک پلکسی روی چاپ قرار می گیرد و با توجه به اینکه فریم لایت باکس آهن ربایی است، پلکسی مورد نظر روی چاپ به شکل ثابت قرار می گیرد.
لایت باکس مگنتی را می توان با استفاده از پایه هایی مخصوص به شکل ایستاده تولید نمود و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی مدرن و زیبا مورد استفاده قرار داد.

تابلو لایت باکس ایستاده دو طرفه

تابلو لایت باکس ایستاده دو طرفه
یکی دیگر از روش های تولید تابلو لایت باکس، ساخت تابلو لایت باکس دو طرفه ایستاده است که باید در یک تعریف کلی از این تابلو عنوان نمود که می توان تمامی لایت باکس های نام برده شده در این مطلب و یا دیگر تابلو های لایت باکس را به طور ایستاده تولید نمود.

پایه های تابلو لایت باکس ایستاده

پایه های تابلو لایت باکس ایستاده
تا این بخش از مطلب با تابلو لایت باکس ایستاده آشنا شدیم و در انتها می خواهیم بپردازیم به اینکه پایه های تابلو لایت باکس به چه شکل و نوعی هستند؛ پابه های تابلو لایت باکس را می توان در وسط تابلو به شکل صفحه دایره، بیضی، مربع و ... اجرا کرد و یا در نوع دیگر در دو سمت پایین لایت باکس اقدام به نصب دو پایه آهنی نمود.
در کل می توان پایه لایت باکس را در شکل های متنوعی اجرا نمود که بهترین و مقاوم ترین راه این است که از پایه های فلزی در جهت ساخت پایه لایت باکس استفاده شود.