امروزه مجتمع ها و ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی بسیاری هستند که در دنیا ساخته می شوند که این مورد در ایران هم صدق می کند و بسیار دیده می شود و همه روزه در حال وسعت و گستردگی می باشد؛ اما موردی که در همین رابطه می خواهیم به آن بپردازیم، موضوع تبلیغات و نصب تابلو های تبلیغاتی حروف برجسته روی نمای این ساختمان ها می باشد؛ لذا پیشنهاد داریم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

حروف برجسته نمای ساختمان

تبلیغات روی نمای ساختمان

تبلیغات روی نمای ساختمان
تبلیغات یکی از عوامل مهم در بازاریابی است و اگر بخواهیم تعریفی جامع از آن داشته باشیم می توانیم بگوییم که تبلیغات یکی از عامل های مهم در جهت برند سازی و معرفی کسب و کارها به یک جامعه بشمار می رود که این مورد در رابطه با ساختمان ها نیز به همین صورت خواهد بود.
تبلیغاتی که روی نمای ساختمان ها اجرا می شود شامل تابلو هایی مانند تابلو فلکسی فیس، تابلو لایت باکس، تابلو ورق استیل، انواع حروف برجسته و بسیاری دیگر تابلو های تبلیغاتی می باشد.

انواع حروف های برجسته روی نمای ساختمان

انواع حروف های برجسته روی نمای ساختمان
همانطور که گفتیم یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی که توسط شرکت های تابلو سازی و در شکل ها و انواع متفاوتی تولید می شود، حروف های برجسته هستند؛ اگر بخواهیم تابلو های تبلیغاتی روی نمای ساختمان ها را رده بندی کنیم می توانیم ساخت و تولید حروف های برجسته را به دلیل جذب مخاطب بسیار بالا در اولویت ها قرار دهیم؛ لذا در ادامه به پر فروش ترین این شکل از تابلو ها که تا به امروز در جذب مشتری و مخاطب موفق عمل کرده اند خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم روی نمای ساختمان

تابلو چلنیوم روی نمای ساختمان
یکی از تابلو هایی که در دسته حروف های برجسته پر فروش قرار دارد و می توان از آن روی نمای ساختمان ها نیزر بهرمند بود حروف برجسته چلنیوم یا همان تابلو چلنیوم است؛ این مدل از تابلو تبلیغاتی با استفاده از پلکسی گلاس و یک نوع آلومینیوم که چنلیوم نام دارد ساخته می شود و ظاهر کلی آن به این صورت است که روی حروف پلکسی و دور یا همان برجستگی آن چنلیوم می باشد.

تابلو چلنیوم در انواع مختلفی تولید می شود که این مورد یکی از ویژگی های بارز آن بشمار می رود؛ به عنوان مثال برخی از انواع تابلو چلنیوم عبارتند از تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم کریستال، تابلو چلنیوم هفت رنگ و انواع دیگر تابلو چلنیوم که تمامی آنها در جهت استفاده در نمای ساختمان از مناسب ترین گذینه می باشند که با توجه به سفارش مشتری ساخته و بر روی نمای ساختمان نصب می شوند.


تابل استیل روی نمای ساختمان

تابل استیل روی نمای ساختمان
دومین تابلویی که می خواهیم از آن به عنوان یک تابلو مناسب در جهت تبلیغات نمای ساختمان ها نام ببریم مربوط می شود به حروف برجسته استیل که برخی آن را با نام تابلو استیل نیز می شناسند؛ تابلو استیل دارای مزیت های بسیاری است که برخی از آنها عبارتند از دوام بالا، زیبایی، قابلیت نور پردازی و مصرف برق پایین.

البته تابلو استیل هم مانند چلنیوم دارای تنوع تولید می باشد که نمونه هایی مانند تابلو استیل پلکسی، تابلو استیل نور اندریک، تابلو استیل پلاست، تابلو استیل پانچ، تابلو استیل لاس وگاسی و... برخی از آنها هستند.

از کاربرد تابلو استیل نیز می توان در ساختمان های مسکونی، اداری، ساختمان شرکت ها، کارخانه ها، ارگانها و... نام برد.

تابلو نئون پلاستیک روی نمای ساختمان

تابلو نئون پلاستیک روی نمای ساختمان
سوین تابلوی پر کاربرد روی ساختمان ها که در این مطلب می خواهیم به آن بپردازیم، تابلو حروف برجسته نئون پلاستیک است که با استفاده از یک نوع پلاستیک به نام پلکسی گلاس ساخته می شود؛ تابلو نئون پلاستیک یک نوع حروف برجسته است که قابلیت نور پردازی را دارد که نور پردازی آن در گذشته با استفاده از لامپ های نئون شیشه ای صورت می گرفت و دلیل نام گذاری آن نیز همین مورد است.

نور پردازی نئون پلاستیک امروزه و با توجه به پیشرفت تکنولوژی با استفاده از لامپ های اس ام دی صورت می پذیرد که استفاده از آن نسبت به نئون شامل مزیت هایی چون نور پردازی یکدست، مصرف برق پایین، شدت نور بیشتر و طول عمر بالاتر خواهد بود.

استفاده از تابلو نئون پلاستیک می تواند در تبلیغات روی ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و موارد مشابه دیگر در رنگ بندی های متفاوتی انجام گیرد که در کنار دیگر مزیت های آن از تابلو های چشم نواز تبلیغاتی خواهد بود.

مورد دیگری هم که باید در رابطه با تابلو نئون پلاستیک مطرح کنیم این است که روش ساخت نئون پلاستیک به طور کلی به دو شکل است که یک روش تولید آن، روش کنشکاف و روش دیگر آن لبه هندی نام دارد.

تابلو لاسوگاسی روی نمای ساختمان

تابلو لاسوگاسی روی نمای ساختمان
حروف دیگر که توسط مجموعه های تابلو سازی تولید می شود و می توان از آن به عنوان یک حروف برجسته روی نمای ساختمان استفاده کرد، حروف برجسته لاسوگاسی است که با نام تابلو لاسوگاسی هم شناخته می شود؛ نام گذاری تابلو لاسوگاسی الهام گرفته شده از تابلو ها و نور پردازی های شهر لاس وگاس است که می توانیم با سفر به این شهر شاهد آنها باشیم؛ البته نور پردازی ها و تابلو های شهر لاسوگاس را می توانیم در برخی از فیلم های قدیمی هم مشاهده نماییم.

شکل و ظاهر تابلو لاسوگاسی به این صورت است که در ابتدا یک حروف با متریال هایی مانند چنلیوم، آهن، پلکسی گلاس، فلز و یا هر متریالی که بتوان با آن حروف برجسته تولید کرد ساخته می شود و بعد از آن اقدام به قرار دادن لامپ های فلامنتی، لامپ های ال ای دی و مواردی مشابه داخل حروف می شود که با این کار می توانیم شاهد نور پردازی حروف برجسته به شکلی متفاوت باشیم.

در آخر هم باید اشاره ای داشته باشیم به اینکه حروف های برجسته تنها شامل موارد فوق نیستند و گستره ای وسیع دارند که می توانیم از تمامی آنها در جهت تبلیغات روی ساختمان ها استفاده نماییم؛ لذا پیشنهاد داریم جهت اطلاعات بیشتر در مورد انواع این تابلو ها با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما بهترین راهکار تبلیغاتی را به شما ارائه نمایند.