یکی از تابلوهای تبلیغاتی که امروزه در سطح جهان مورد استفاده قرار می گیرد استند تبلیغاتی است که می خواهیم در این مطلب به آن بپردازیم و با انواع استند تبلیغاتی مانند استند تبلیغاتی خیابانی، استند تبلیغاتی رومیزی و... آشنا شویم و در نهایت قیمت استند تبلیغاتی را نیز مشاهده نماییم.

استند تبلیغاتی

استند تبلیغاتی چیست؟

استند تبلیغاتی به تابلوهایی گفته می شود که در انواع مختلفی ساخته شده و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی به شکل ایستاده در محیط هایی مانند مغازه ها، شرکت ها، فروشگاه ها و خیابان ها قرار داده می شود.

انواع استند تبلیغاتی

همانطور که گفتیم استندهای تبلیغاتی در انواع مختلف همراه با متریال های متفاوتی تولید می شوند که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم.

استند تبلیغاتی خیابانی

استند تبلیغاتی خیابانی
یکی از استندهایی که امروزه می توانید نمونه های بسیاری از آن را در سطح شهر و خیابان ها رویت کنید استند خیابانی است و در حقیقت دلیل نام گذاری آن این است که در خیابانها نصب می شوند.

کاربرد استند خیابانی هم این است که می توان آنها را در خیابان نصب کرد و تبلیغات شرکت ها، موسسات، اداره ها و... را روی آن درج نمود که مسلما این مورد یکی از ابزارهای کاربردی و مفید برای تبلیغات بشمار می رود.

استند تبلیغاتی رومیزی

استند تبلیغاتی رومیزی
یک نوع دیگر از استند تبلیغاتی که از کاربرد بسیار بالایی در اداره ها، شرکت ها و ارگانها برخوردار است، استند تبلیغاتی رومیزی است و همانطور که از نامش مشخص است این نوع از استند، روی میز قرار می گیرد که می توانید یکی از نمونه های آن را در تصویر بالا مشاهده فرمایید.

در رابطه با انواع استند رومیزی هم باید گفت که استند رومیزی اداری، استند رومیزی چوبی، استند رومیزی پلکسی برخی از مدل های این استند بشمار می روند.

استند تبلیغاتی پرچمی

استند تبلیغاتی پرچمی
اگر به دنبال تبلیغات محیطی باشید احتمالا یکی از انواع آن را که به شکل پرچم ایستاده ساخته می شود دیده اید؛ این نوع از استند تبلیغاتی با نام استند پرچمی، استند ساحلی، استند تبلیغاتی جلوی مغازه و نام هایی مشابه شناخته می شود.

کاربرد این نوع از استندها معمولا جلوی درب مغازه ها، شرکت ها، پاساژها و مورادی مشابه می باشد؛ البته باید گفت که محدودیتی در به کارگیری این نوع از استدها وجود ندارد و می توان آنها را داخل مکان های تجاری، اداری و شرکت ها  نیز نصب کرد.

استند تبلیغاتی دیجیتال

استند تبلیغاتی دیجیتال
اگر بخواهیم یک استند تبلیغاتی جدید را نام ببریم باید به استند دیجیتالی اشاره کنیم؛ این نوع از استند با استفاده از سیستم های کامپیوتری که درون آنها تعبیه شده است، تبلیغات را روی مانیتور یا صفحه دیجیتالی که در استند قرار داده شده است نمایش می دهد.

کاربرد استند دیجیتالی هم معمولا در مکان هایی مانند فرودگاه ها، شرکت ها، اداره ها و پاساژها می باشد.

در مورد قیمت استند دیجیتالی هم باید گفت که قیمت این مدل از استندها نسبت به استندهای ساده بالاتر است.

استند بنر

استند بنر
بنر یکی از متریال های دیگر در صنعت تبلیغات و تابلو سازی است که می توان با استفاده از آن اقدام به تولید استند تبلیغاتی نمود که به این مدل از تابلو، استند تبلیغاتی بنر گفته می شود.

استند تبلیغاتی رول آپ

استند تبلیغاتی رول آپ
رول آپ یک نوع استند است که با نام استند رول آپ یا رول آپ نمایشگاهی نیز شناخته می شود؛ این نوع از استند به راحتی قابل حمل می باشد به این صورت که در قسمت پایین آن یک سازه آلومینیومی تعبیه شده است که داخل آن یک فنر وجود دارد که وظیفه این فنر جمع کردن متریال چاپی می باشد.

با جمع شدن چاپ رول آپ می توان به راحتی آن را از محلی به محل دیگر حمل نمود و مجدد آن را باز کرده و در مکان یا محیط مورد نظر قرار داد.

استند تبلیغاتی لایت باکس

استند تبلیغاتی لایت باکس
تابلو لایت باکس به تابلوهای جعبه ای شکلی گفته می شود که از داخل نورپردازی شده اند و نکته جالب این است که می توان تابلو لایت باکس را به شکل ایستاده تولید نمود که به آن تابلو لایت باکس ایستاده گفته می شود.

استند تبلیغاتی فروشگاهی

منظور از استند تبلیغاتی فروشگاهی، استندهایی هستند که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند که باید گفت می توان از تمام استندهای تبلیغاتی در فروشگاه ها استفاده نمود.

استند تبلیغاتی نمایشگاهی

ساخت استند تبلیغاتی نمایشگاهی یکی از روش های رایج تبلیغات بشمار می رود؛ در واقع به استندهایی که در نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند استند نمایشگاهی گفته می شود که همانند استند فروشگاهی هیچ محدودیتی در به کار گیری انواع استند در نمایشگاه ها وجود نخواهد داشت.

قیمت استند تبلیغاتی

نکته مهم دیگر در رابطه با استندهای تبلیغاتی قیمت گذاری آنها می باشد که باید گفت نوع استند و ابعاد آن یکی از مهمترین موارد در قیمت گذاری بشمار می رود که مسلما جهت دریافت قیمت نیاز به مشاوره خواهیم داشت؛ اما به طور کلی برخی از استندها هستند که از قیمت مشخصی برخوردارند که در لیست زیر می توانید قیمت استند تبلیغاتی ایستاده را در برخی از مدل ها مشاهده فرمایید.

نوع استند تبلیغاتی روش محاسبه قیمت (تومان)
استند تبلیغاتی رول آپ متر مربع (طول*عرض) 2/000/000
استند تبلیغاتی بنر متر مربع (طول*عرض) 1/800/000
استند تبلیغاتی پرچمی هر عدد با ارتفاع 180 سانتیمتر 1/200/000
استند تبلیغاتی رومیزی هر سانتیمتر (طول*عرض) 900

 

سوالات متداول

استند تبلیغاتی ایستاده چیست؟

به طور کلی معنی stand یعنی ایستاده و به تابلوهای تبلیغاتی که به شکل ایستاده قرار می گیرند استند تبلیغاتی ایستاده گفته می شود.

استند پلکسی گلاس چیست؟

با استفاده از پلکسی گلاس می توان تابلو استند تبلیغاتی تولید نمود که به این مدل از تابلو، استند پلکسی گلاس گفته می شود.

استند راهنمای طبقات چیست؟

تابلو راهنمای طبقات به تابلوهایی می گویند که در ورودی ساختمانهای تجاری، اداری و یا مجتمع های مسکونی نصب می شوند که برای راهنمای مراجعین به طبقات مورد استفاده قرار می گیرند؛ نکته ای هم که باید در مورد این نوع تابلوها عنوان کنیم این است که می توان تابلو راهنمای طبقات را به شکل استند تولید نمود.