امروزه اصناف و مشاغل مختلف در سطح دنیا وجود دارند که هر کدام از آنها در راستای پیشبرد و بهبود در کسب و کارشان اهدافی را دنبال می کنند که مهمترین آنها مربوط می شود به بحث تبلیغات که خود تبلیغات نیز به روش های مختلفی مانند تبلیغات تلویزیونی، شبکه های اجتماعی، تبلیغات پیامکی و ... انجام می گیرد؛ اما در این بین یک روش تبلیغاتی موثر و مفید مربوط می شود به ساخت تابلو های تبلیغاتی که توسط تابلو سازی ها انجام می گیرد و در محیط های مختلفی مانند سردر مغازه ها، سردر شرکت ها، پاساژها و مواردی مشابه نصب می شوند.

ساخت تابلو نمایشگاه بین المللی | سفارش ساخت تابلو نمایشگاه


یکی از مواردی که تابلو های تبلیغاتی در آن مورد استفاده قرار می گیرند و مربوط به این مبحث نیز می شود، ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی در نمایشگاه بین المللی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قبل از اینکه بخواهیم به اصل مطلب بپردازیم لازم می دانیم تا به تفسیر مختصری از دو عنوان تابلو تبلیغاتی و نمایشگاه بین المللی تهران بپردازیم.

تابلو تبلیغاتی چیست؟

تابلو تبلیغاتی چیست؟
معنی و مفهوم تابلو یعنی امضاء، نشانه و علامت که در مقابل این تعریف اگر بخواهیم به تفسیر و توضیح تابلو تبلیغاتی نیز بپردازیم باید بگوییم که تابلو تبلیغاتی به تابلویی گفته می شود که ماهیت آن تابلویی است که مبادرت به نمایش علانم و نشانه ایی تجاری دارد که در نهایت این نمایش منجر به تبلیغات، معرفی و بازاریابی برند تجاری فوق به افراد و جامعه خواهد شد.
نکته دیگری که باید در رابطه با تابلو های تبلیغاتی عنوان کرد و یادآور شد این است که تابلو های تبلیغاتی توسط مجموعه ها و شرکت های تابلو سازی تولید می شوند که این تولیدات با استفاده از انواع مختلف متریال و به شکل های متنوعی قابل اجراء می باشند.
از برخی تابلو های تبلیغاتی که در کارگاه های تابلو سازی تولید می شوند می توان به تابلو هایی نظیر تابلو روان، تابلو لایت باکس، تابلو فلکسی، انواع حروف های برجسته و ... اشاره نمود.

نمایشگاه بین المللی ایران | نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی ایران | نمایشگاه بین المللی تهران
تاسیس شرکت نمایشگاه بین المللی ایران در سال 1343 صورت پذیرفت و در سال 1355 عضو (ufi) یا همان اتحادیه نمایشگاه های بین المللی در آمد. وظیفه شرکت نمایشگاه بین المللی ایران معرفی صنایع مختلف مانند معدن، فنی مهندسی، کشاورزی و ارتباط میان آنها در زمینه صادرات می باشد که زمینه این ارتباط از راه برگزاری نمایشگاه در طول سال خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی چاپ و تبلیغات

نمایشگاه بین المللی چاپ و تبلیغات
تبلیغات که امروزه به عنوان یک صنعت در دنیا بشمار می رود شامل زیر شاخه های مختلفی نیز می گردد که می توان برخی از تقسیم بندی های آن را شامل تولید کنندگان ماشین های تبلیغاتی، تولید کنندگان ابزارهای تبلیغاتی، تولید کنندگان ملزومات تبلیغاتی و خدمات دهنگان تبلیغاتی عنوان کرد؛ لذا در نمایشگاه چاپ و تبلیغات که هر ساله برگزار می شود می توانیم شاهد فروش دستگاه های چاپ مانند دستگاه چاپ کارت ویزیت، دستگاه چاپ پارچه، دستگاه چاپ بنر، دستگاه ساخت حروف چنلیوم و ... باشیم و همانطور که گفتیم می توانیم شاهد فروش ملزومات تبلیغاتی از کاغذ های چاپ گرفته تا رول چنلیوم، ورق پلکسی گلاس، ورق استیل، اس ام دی، منبع تغذیه، ملزومات تابلو روان و بسیاری دیگر از موارد مشابه نیز باشیم.

ارتباط تابلو سازی و صنایع فعال در نمایشگاه

ارتباط تابلو سازی و صنایع فعال در نمایشگاه
حال که با عنوان های تابلو تبلبیغاتی و نمایشگاه بین المللی آشنا شدیم در ادامه می پردازیم به ارتباط شغل و صنعت تابلو سازی با مشاغلی که در نمایشگاه ها شرکت می کنند و اقدام به معرفی و به نمایش گذاشتن محصولات و خدماتشان می نمایند. تابلو سازی شغلی است که افراد و متخصصان فعال در آن اقدام به ساخت و تولید انواع تابلو های تبلیغاتی می نمایند که مشاغل دیگر می توانند از خدمات این شغل استفاده نمایند.
تابلو سازی ها می توانند در راستای ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی مانند تابلو سردر مغازه، تابلو کارخانه ها، تابلو های سردر و داخل شرکت ها و بسیاری از مشاغل و موارد مشابه دیگر خدمات رسانی کنند که با توجه به این توضیح یکی دیگر از خدمات تابلو سازی ها مربوط می شود به ساخت تابلو های نمایشگاهی برای شرکت ها و دیگر مشاغل که در ادامه به چند نوع از تابلو ها اشاره خواهیم داشت.

ساخت حروف برجسته برای نمایشگاه

ساخت حروف برجسته برای نمایشگاه
امروزه حروف سازی یکی از بخش ها و زیر شاخه های مهم و کاربردی در صنعت تابلو سازی است که در رابطه با همین توضیح می توان به کار گیری از انواع حروف برجسته را در بسیاری از اماکن تجاری شاهد بود که یکی از کاربرد های آن را می توان در نمایشگاه ها نیز رویت کرد.
همانطور که گفتیم هر ساله نمایشگاه بین المللی جهت معرفی اصناف به مخاطبان برگزار می گردد و صاحبان اصناف مربوطه در طول برگزاری نمایشگاه اقدام به ساخت غرفه با دکوراسیون مد نظر خود را می نمایند؛ یکی از اقدامات مربوطه ای که اصناف و شرکت های صاحب غرفه انجام می دهند سفارش حروف های برجسته جهت به نمایش گذاشتن نوع خدمات و برندشان می باشد که انصافا بازخورد مناسب و مثبتی را هم شاهد هستند.
از نمونه های حروف برجسته که در نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند می توان به حروف برجسته استیل، حروف برجسته نئون پلاستیک، حروف لبه سوئدی، حروف چنلیوم یا همان تابلو چلنیوم و بسیاری دیگر از حروف های برجسته اشاره کرد.

ساخت تابلو نئون فلکسی برای نمایشگاه

ساخت تابلو نئون فلکسی برای نمایشگاه
نئون فلکس یک متریال نو و جدید در صنعت تابلو سازی است که می توان با استفاده از آن اقدام به تولید تابلویی مشابه تابلو نئون شیشه ای نمود که به آن تابلو نئون فلکسی گفته می شود؛ سفارش تابلو نئون فلکسی برای نمایشگاه بین المللی به عنوان تبلیغات اصناف یکی از مناسبترین گذینه های تبلیغاتی و برند سازی بشمار می رود.

ساخت تابلو لایت باکس برای نمایشگاه

ساخت تابلو لایت باکس برای نمایشگاه
تابلو لایت باکس یا همان لایت باکس به جعبه ای اطلاق می شود که از داخل مورد نور پردازی قرار می گیرد؛ روی تابلو لایت باکس متریال چاپی قرار داده می شود که این مورد باعث به نمایش در آمدن نام تجاری مشاغل خواهد بود؛ از کاربرد های تابلو لایت باکس می توان به تبلیغات مغازه، شرکت، ارگانها و ... اشاره نمود که به کار گیری از تابلو لایت باکس در نمایشگاه بین المللی نیز یکی از این موارد بشمار می رود.