ارتباط گرفتن و ارتباط داشتن میان اصناف از گذینه های مهم در بازار یابی و درآمد زایی ها بشمار می رود، به طوری که می توان گفت اگر رابطه ای میان صنف ها وجود نداشته باشد به قطع و یقین بسیاری از مشاغل روندی نزولی در بازاریابی به خود خواهند گرفت؛ اما موردی مهم که می توان در رابطه با ارتباط اصناف عنوان کرد این است که ارتباط ها از جهات مختلفی قابل دید و بررسی هستند که یکی از آنها وجود یک صنف میان اصناف است که آن هم تابلو سازی نام دارد.

تابلو سازی، پلی ارتباطی میان اصناف

تابلو سازی چیست؟

قبل از ادامه دادن به مطلب بهتر و لازم می دانیم تا کمی در مورد صنف تابلو سازی توضیح دهیم و با این حرفه بیشتر آشنا شویم؛ در بسیاری از مطالب در مورد صنف تابلو سازی توضیح داده ایم که اگر مجدد بخواهیم به طور مختصر به این حرفه بپردازیم باید بگوییم که تابلو سازی صنفی است که ماهیت آن تبلیغات می باشد.
تابلو سازی یک شغل است که افراد متخصص با نام تابلو ساز در آن فعالیت دارند و فعالیت آنها به این صورت است که اقدام به ساخت تابلو های تبلیغاتی در انواع مختلف می نمایند که بعد از ساخت می توان آنها را در محیط ها و اماکن تجاری مانند مغازه ها، شرکت ها، ارگانها و ... نصب کرد که مسلما بهتر است نصب بهینه و اصولی آنها توسط نصابان مجموعه های تابلو سازی انجام گیرد.

انواع مختلف تابلو در تابلو سازی

تابلو ها شامل یک نوع یا چند نوع نمی شوند، بلکه در انواع مختلفی ساخته می شوند و می توان گفت که تابلو ها در تابلو سازی به بیش از ده ها مدل دسته بندی و ساخته می شوند که هر کدام از آنها در تبلیغات از تاثیر گذاری های متفاوتی برخوردارند؛ لذا در ادامه مطلب به توضیحاتی مختصر و کوتاه در مورد برخی از آنها خواهیم پرداخت.

تابلو تبلیغاتی فلکسی

تابلو تبلیغاتی فلکسی
تابلو فلکس که با نام های تابلو فلکسی و تابلو فلکسی فیس نیز شناخته می شود یکی از تابلو هایی است که چندین سال از وارد شدنش به تابلو سازی می گذرد؛ نام این تابلو برگرفته از یک متریال به نام فلکسی فیس است که قابلیت چاپ روی آن وجود دارد که این عمل با استفاده از دستگاه های چاپ انجام می گیرد.
از مزیت های این نوع تابلو می توانیم به قیمت مناسب، قابلیت چاپ روی آن، امکان ساخت به دو شکل با نور و بدون نور و چند مورد دیگر اشاره نمود که هر کدام از آنها را می توان در اماکن تجاری مانند پاساژها، متروها، فرودگاه ها، مغازه ها و ... به کار برد.

تابلو نئون پلاستیک

تابلو نئون پلاستیک
حروف های برجسته در تابلو سازی انواع متفاوتی دارند که یکی از آنها حروف نئون پلاستیک یا تابلو نئون پلاستیک نام دارد؛ حروف برجسته نئون پلاستیک با استفاده از پلکسی گلاس ساخته می شود و دارای قابلیت روشنایی و نور پردازی نیز است که نور پردازی آن به دلیل ساخت به شکل تمام پلکسی باعث می شود تا روی حروف و لبه آن نیز دارای روشنایی باشد.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم
حروف برجسته دیگری که یک پل ارتباطی در جهت رونق بخشیدن به کسب و کار ها و مشاغل بشمار می رود، حروف برجسته چنلیوم یا همان چلنیوم است که البته واژه صحیح آن چنلیوم می باشد؛ این حروف که در تابلو سازی و میان مشتریان با نام تابلو چلنیوم نیز شناخته می شود به شکل ها و مدل های متفاوتی ساخته می شود.
از انواع تابلو چلنیوم که در کارگاه های تابلو سازی تولید می شوند می توان به مواردی چون تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم چلکسی دوبل، تابلو چلنیوم نور اندریک و ... اشاره نمود که مشاغل مختلف می توانند هر کدام از آنها را به عنوان تابلو تبلیغاتی خود سفارش دهند.

تابلو نئون فلکسی

تابلو نئون فلکسی
تابلو تبلیغاتی دیگری که کسب و کارها را رونق می بخشد، تابلو نئون فلکس یا همان تابلو نئون فلکسی است؛ این نوع از تابلو بعد از نصب ظاهری شبیه به نئون شیشه ای دارد، در واقع این تابلو از نظر ظاهر شبیه به نئون شیشه ای است، اما از نظر متریال باید گفت که تابلو نئون فلکسی با استفاده از متریالی به نام نئون فلکس که یک نوع پلاستیک نرم است ساخته می شود.
از مزیت های تابلو نئون فلکسی هم می توان به مواردی چون انعطاف پذیری بالا، دوام بالا، تنوع رنگ بالا و مصرف پایین برق اشاره نمود.

مزایای ساخت تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی و سفارش آن توسط مشتریان به شرکت های تابلو سازی از مزیت های بسیاری برخوردار است که این مزایا به طور مستقیم مربوط می شود به رونق بخشی در کسب و کار؛ به عنوان مثال ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی می تواند به کسب و کار ها اعتبار ببخشد، می تواند امضای مناسبی از یک برند باشد، می تواند در تمام ساعات شبانه روز یک شغل و کسب و کار را تبلیغ کند و می تواند علاوه بر موارد گفته شده بسیاری دیگر از مزیت ها را برای مشاغل به همراه داشته باشد.

قیمت ساخت تابلو تبلیغاتی

مورد دیگر و آخری که در این مطلب می خواهیم به آن بپردازیم قیمت تابلو تبلیغاتی است که باید گفت قیمت گذاری روی تابلو های تبلیغاتی با یکدیگر متفاوت می باشد و هر کدام از آنها با توجه به معیار های مختلفی قیمت گذاری می شوند؛ به عنوان مثال قیمت تابلو چلنیوم با توجه به متر محیط محاسبه می شود و قیمت تابلو فلکسی بر مبنای متر مربع خواهد بود.
در نهایت پیشنهاد می شود جهت استعلام قیمت انواع تابلو تبلیغاتی به صورت دقیق و بدون خطا با ما در تماس باشید.