تابلوهای تبلیغاتی در انواع متفاوتی تولید و به فروش می رسند که هر کدام از آنها در نوع خود از تاثیرات متفاوتی در جذب مشتری، فروش محصولات و بازاریابی مشاغل برخوردارند.

نصب تابلو چلنیوم
اما نصب این نوع از تابلو ها نیز به روش های مختلفی قابل انجام می باشد که از پرکاربرد ترین آنها می توان به تابلو چلنیوم اشاره داشت که با انواع روش ها و بر روی سطوح مختلف قابل نصب می باشند.


نصب تابلو چلنیوم معمولا به دلیل ماهیت این نوع از تابلو که به شکل حروف برجسته است روی انواع زمینه ها مانند نمای کامپوزیت، چوب، سنگ و ... انجام می شود.
اما گاها بنا به دلایلی و محدودیت در مکان نصب، می بایست تابلو چلنیوم در مکانی متفاوت نصب شود که یکی از آنها نصب تابلو چلنیوم روی شیشه می باشد.
یکی از ابزار های کاربردی در نصب حروف چلنیوم روی شیشه، لوله های استیل هستند که در رنگ ها و ضخامت های مختلفی در بازار موجود می باشند.
مراحل مونتاژ حروف چلنیوم روی استیل به این شکل است که بعد از ساخت تابلو چلنیوم، در کارگاه تابلو سازی، لوله های استیل به شکل رابطی میان حروف ها قرار می گیرند و توسط بست های مخصوص به یکدیگر متصل می شوند و در مرحله آخر حروف های ساخته شده روی آنها توسط زیر سازی پی وی سی پیچ می شوند.
بعد از اتمام مراحل فوق نوبت به نصب تابلو در محل مورد نظر می رسد که با استفاد از بست های مخصوص سقفی، تابلو ساخته شده با اتصالات لوله استیل که به سمت بالا می باشد روی سقف قرار می گیرد.
در مورد قیمت تابلو چلنیوم ساخته شده به این شکل نیز باید عنوان کرد که با توجه به استفاده از لوله استیل در نصب این تابلو ها، قیمت حروف ساخته شده افزایش خواهد داشت.

البته استفاده از شیشه در تابلو سازی تنها مختص به انواع تابلو چلنیوم نیست و در دیگر تابلوهای تبلیغاتی نیز می‎تواند مورد استفاده قرار بگیرد. درواقع ممکن است بنا به هر دلیلی مجبور به پیاده سازی تابلوی تبلیغاتی بر روی شیشه باشیم (مثلا در جالتی که نمای یک فروشگاه به طور کامل با شیشه کار شده) و در چنین حالتی باید به دنبال جذب هر چه بیشتر مشتری باشیم. مسئبه اینجاست که نحوه ی کار با تابلو ها و انتخاب نوع مورد استفاده و ... موضوعی است که نیاز به تخصص بالا در زمینه تابلو سازی و تبلیغات دارد و این ویژگی ارزشمند در کارگاه تابلو سازی نوین لایت به خوبی وجود دارد.