امروزه تبلیغات به روش های متفاوت و موازات با فروش محصولات و خدمات های مختلف میان کسب و کارها انجام می پذیرد که هر کدام از آنها تاثیر بسزایی در بهینه سازی و کسب در آمدها دارند.

تابلو سازی -تابلو تبلیغاتییکی از تبلیغات مفید و موثر در رابطه با معرفی برندها و مجموعه ها، تابلو های تبلیغاتی هستند که در ادامه این مطلب به آنها خواهیم پرداخت.


تابلو تبلیغاتی چیست


تابلو تبلیغاتی نوعی از تبلیغات به شمار می رود که به صورت محیطی و در سبک های متفاوتی مانند بیلبوردهای تبلیغاتی که در سطح شهر و جاده ها نصب می شوند و یا تابلو مغازه که معرف نام یک مغازه و برند می باشد و بسیاری دیگر از تبلیغات محیطی انجام می شوند.
تنوع بسیار در ساخت انواع تابلو تبلیغاتی از نظر نوع ساخت تا اجرا با کمی تامل و دقت در سطح شهر نیز به وضوح قابل رویت است که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.


تابلو تبلیغاتی مغازه


تابلو تبلیغاتی از تابلو های تبلیغات محیطی به شمار می رود که هر مغازه در ابتدای تاسیس خود برای معرفی و زمینه کاری خود نیاز مبرم و اساسی به آن خواهد داشت. که توسط همکاری با یک گروه یا کارگاه تابلو سازی می تواند نیاز تبلیغات محیطی خود را به روش ها و سفارش انواع تابلو ها فراهم نماید.


انواع تابلو مغازه


همانطور که عنوان کردیم تابلو های محیطی که تابلو مغازه یکی از آنها به شمار می رود به شکل های متفاوتی مانند تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو نئون پلاستیک، حروف های برجسته فلزی، تابلو های بنر و فلکس،تابلو های ال ای دی روان، ثابت و بسیاری دیگر ساخته و نصب می شوند که هر کدام در نوع خود از تاثیر گذاری خاصی بر خوردارند.


تابلو های تبلیغاتی مدرن


تابلو سازی از حرفه های هنری به شمار می رود که امروزه از نظر ایده پردازی همراه با پیشرفت تکنولوژی در حال پیشرفت است.
پیشرفت تکنولوژی در تابلو سازی در ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی جدید امریست غیر قابل انکار که ایده نو توسط مجموعه های مختلف تابلو سازی در آن دخیل است.
تابلو های تبلیغاتی مدرن با انواع متریال های استیل، پلکسی گلاس، فلز و... با ساخت تابلو هایی جدید مانند تابلو های حروف برجسته پانچ، تابلو های پیکسلی، تابلو تبلیغاتی سه بعدی و تلفیق بسیاری دیگر از حروف های برجسته قابل ساخت می باشد که قیمت تابلو تبلیغاتی در روش های مختلف نیز متفاوت هستند.