امروزه اصناف مختلفی در کشور و در اکثر کلان شهرها از قبیل خدماتی، تولیدی، فروشندگی و ... مشغول به فعالیت هستند که هر کدام از آنها میتوانند بهترینها را در جهت ارائه محصولات، به مجموعه یا مجموعه های مرتبط اختصاص دهند.

بزرگترین تابلو سازی تهران
البته باید عنوان کرد که کلمه بهترین در اصناف مختلف به راحتی به پیشوند مجموعه ای تعلق نمیگیرد مگر با ارائه خدمات متفاوت آن مجموعه نسبت به رقبای خود.
در ادامه قصد داریم به معرفی گروه تبلیغاتی نوین لایت که در زمینه تابلو سازی و ساخت تابلو های تبلیغاتی در تهران مشغول به فعالیت هست بپردازیم.


مجموعه تابلو سازی نوین لایت را می توان بدون اغراق و قطع به یقین یکی از بزرگترین و بهترین تابلو سازی تهران نام برد.
نوین لایت با در اختیار داشتن کارگاه تابلو سازی بسیار مجهز همراه با پرسنل و کادری مجرب با بیش از هزاران نمونه کار تابلو های تبلیغاتی در سطح کشور کماکان سعی بر آن داشته تا جزو بهترین ها در این حرفه باشد.
اکثر فعالان در صنف تابلو سازی معمولا مبادرت به ساخت و عرضه برخی از تابلو های تبلیغاتی دارند. به عنوان مثال اگر مجموعه ای در ساخت تابلو های حروف برجسته فعالیت دارد، ممکن است در ساخت تابلو های ال ای دی تخصص کافی نداشته باشد یا بهتر است بگوییم آن مجموعه وقت خود را بیشتر صرف تابلو های برجسته نموده است.
اما مجموعه ما یعنی نوین لایت، کارگاه خود را به بخش های مختلفی در جهت ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی تقسیم نموده است که همین موضوع باعث تفاوت نوین لایت با دیگر رقبای خود شده است و اسباب بهترین تابلو سازی تهران را برای نامش فراهم نموده است.
تقسیم بندی کارگاه تابلو سازی نوین لایت که هر کدام با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات مشغول به فعالیت هستند به شرح زیر می باشد.


ساخت حروف برجسته

در این بخش ساخت حروف های برجسته مانند تابلو چلنیوم، تابلو نئون پلاستیک، تابلو استیل، حروف های فلزی و موارد مشابه توسط حروف سازان مجرب همراه با در اختیار داشتن به روز ترین دستگاه های حروف سازی، با بهترین کیفیت ساخته و عرضه می گردد. می توانید برای اطلاع از انواع تابلو چلنیوم و لیست قیمت تابلو چلنیوم روی لینک هر کدام کلیک کنید.


ساخت تابلو های ال ای دی و دیجیتالی

قسمت تابلو های ال ای دی روان، تابلو ال ای دی ثابت و تابلو منو دیجیتال قیمت در نوین لایت نیز با همکاری مهندسین الکترونیک، بخش دیگری از کارگاه نوین لایت می باشد که به صورت کاملا تخصصی مشغول فعالیت است.


ساخت تابلو های پیکسلی و لایت باکس

تابلو های پیکسلی مانند تابلو پیکسل مربعی، تیوپ دیجیتال و لایت باکس ها نیز یکی دیگر از خدمات حرفه ای نوین لایت به شمار می رود که قسمتی از این کارگاه را در بر گرفته است.


ساخت تابلو کامپوزیت و تابلو ترمووود

نوین لایت بخش اعظمی از کارگاه خود را به ساخت نماهای متفاوتی مانند تابلو کامپوزیت، ترمووود و مواردی مشابه اختصاص داده که با استخدام نماکارانی مجرب، خدمات خود را بهینه سازی نماید.


ساخت تابلو های شناسایی

تابلو های شناسایی مانند راهنمای طبقات و ... یکی دیگر از خدمات ما به شمار می رود که همراه با دیگر تابلو های تبلیغاتی تکمیل کننده این گروه تابلو سازی بزگ در تهران می باشد.
در آخر باید عنوان کرد که تابلو سازی نوین لایت با ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی مدرن همراه با ایده های نو بدون هیچ واسطه ای در سطح کشور یکی از بزرگترین ها در این صنف به شمار می رود و آماده ارائه خدماتی کاملا متفاوت و مرغوب به مشتریان محترم می باشد.