تابلو سازی در تهران یکی از مشاغلی است که همه روزه در حال توسعه و پیشرفت می باشد که امروز قصد داریم به صنف تابلو سازی تهران بپردازیم؛ لذا اگر می خواهید بدانید که بورس تابلو سازی تهران کجاست و بهترین تابلو سازی در تهران را بشناسید و با برخی از خدمات تابلو سازان نیز آشنا شوید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تابلو سازی تبلیغاتی تهران

 

به طور کل اگر بخواهیم از صنعت تابلو سازی به عنوان یک حرفه تبلیغاتی تعریف کنیم باید بگوییم که این حرفه یکی از مشاغلی است که کارکنان و متخصصان آن با استفاده از ابزارها و لوازم های مربوطه اقدام به تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی می کنند که در نهایت تولیدات آنها باعث جذب مشتریان به کسب و کارهای متفاوت خواهد شد.

به عنوان مثال ساخت تابلو برای سردر شرکت ها، مغازه ها و مکان های تجاری مختلف می توان نگاه عابران را به مکان فوق جذب کرده و در نهایت کسب و کار فوق را به مخاطبان معرفی نماید.

صنف تابلو سازی تهران

صنف تابلو سازی تهران

بدون شک تهران به عنوان یک شهر بزرگ و کلان شهر بالاترین امتیاز را در صنعت تابلو سازی ایران دارد که می توان مصداق بارز این امر را وجود انواع تابلو سازی های حرفه ای و رقابت تنگاتنگ آنها در جهت تولید تابلوهای تبلیغاتی خاص و مدرن عنوان نمود.

از موارد مهم دیگر که صنف تابلو سازی در تهران را زبان زد مخاطبان و مشتریان نموده است هم می توان وجود اتحادیه تابلوسازان تهران و نظارت مو شکافانه و دقیق به تابلو سازان عنوان نمود که مشتریان می توانند با آسودگی خاطر اقدام به ثبت سفارش انواع تابلو نمایند.

روش های خدمات تابلو سازی های تهران

خدمات تابلو سازی تهران

تابلو سازان برای ارائه خدمات تابلو سازی به مشتریان از روش های مختلفی استفاده می کنند که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

تابلو سازی آنلاین

پیشرفت تکنولوژی امروزه تمام صنعت ها را متحول کرده است که این مورد شامل صنعت تابلو سازی هم شده است، به طوری که تابلو سازان امروزه خدمات خود را به شکل تابلو سازی آنلاین هم ارائه می دهند.

به عنوان مثال مشتریان می توانند سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش در سایت ما به صورت ارسال فایل و یا در خواست طراحی تابلو ثبت نمایند که این نوع از سفارش یک نوع خدمات تابلو سازی آنلاین بشمار می رود.

سفارش تلفنی تابلو تبلیغاتی

مشتریان می توانند با تماس تلفنی و دریافت مشاوره در رابطه با تابلوهای تبلیغاتی سفارش خود را ثبت نمایند که این مورد هم راه دیگری از سفارش تابلو بشمار می رود.

نقاط مختلف تابلو سازی تهران

تابلو سازی غرب، شرق، شمال

با توجه به اینکه تهران یک کلان شهر بشمار می رود می توان نتیجه گرفت که ارائه خدمات تابلو سازی در تمام نقاط تهران انجام می گیرد که به طور کلی عبارتند از:

تابلو سازی در شرق تهران

تابلو سازی غرب تهران

تابلو سازی شمال تهران

تابلو سازی جنوب تهران

 اگر می خواهید انواع تابلو تبلیغاتی را سفارش دهید می توانید با کارشناسان ما به عنوان یک گروه تابلو سازی در تهران در تماس باشید. 

بورس تابلو سازی تهران کجاست

همانطور که می دانیم پایتخت هر کشوری در جهت اشتغال زایی از مهمترین شهرهای آن کشور به شمار می رود؛ تابلو سازی در تهران نسبت به دیگر شهرهای کشور میتواند از نظر نوع اجرا و کیفیت های لازم از اهمیت بالاتری برخوردار باشد.

در مقابل و در رابطه با این موضوع هر شهری برای هر صنفی دارای بورس و منابع متعددی در جهت انتخاب از میان صدها برند و انواع مختلف محصولات می باشد که تابلو سازی نیز یکی از همین اصناف می باشد و در تهران نیز دارای چندین مکان متعدد در بورس می باشد.

مورد دیگر و پر اهمیت در مورد حرفه تابلو سازی که باید عنوان کرد نمونه کارهای یک شرکت یا گروه تابلو سازی می باشد.

در واقع یک گروه تابلو سازی مجرب می تواند با ارائه و صدها نمونه کار در کارگاه یا دفتر خود تمام نیازهای مشتریان خود را بر آورده سازد و تبدیل به یک مکان پر از محصول به شکل بورس باشد.

مواد و لوازم تابلو سازی

مواد و لوازم تابلو سازی

یکی از مهمترین موارد در جهت راه اندازی یک شرکت یا مغازه تابلو سازی، ملزومات اولیه و لوازم تابلوسازی است که باید عنوان نمود عمده واردات این نوع لوازم به شهر تهران می باشد که معمولا مواد و لوازم مصرفی در صنعت تابلو سازی از کشورهای چین، تایوان، کره و اسپانیا وارد می شوند که از عمده لوازم وارداتی مربوط به این صنف می توان به اس ام دی، پلکسی گلاس، لبه چنلیوم و دیگر موارد که برای ساخت تابلو چلنیوم و حروف های برجسته دیگر به کار می روند اشاره کرد.

همچنین می توان از ماژول های ال ای دی و اس ام دی، بورد کنترل و بسیاری دیگر از لوازم وارداتی برای ساخت انواع تابلو روان و تابلو های تبلیغاتی دیگر نام برد.

کارگاه تابلو سازی تهران

کارگاه تابلو سازی | تابلو سازی تهران
بعد از تهیه ملزومات تابلو سازی باید به مراحل ساخت تابلو ها و نصب آنها پرداخت که در مقابل همین مورد یکی از مهمترین عوامل در این راستا مجهز بودن یک مجموعه تابلو سازی به کارگاه تابلو سازی است. در واقع باید گفت که راه اندازی یک کارگاه تابلو سازی از امتیازات مهم یک مجموعه و مدیران آن بشمار می رود.

راه اندازی یک کارگاه تابلو سازی نیازمند ابزار ها و دستگاه های مربوطه می باشد که مسلما هزینه هایی را در بر خواهد داشت و هزینه راه اندازی آن در شهر تهران نسبت به دیگر شهرا به مراتب بالاتر است.

اما یکی از محاسن و مزیت های یک کارگاه تابلو سازی در تهران ایجاد اشتغال بیشتر نسبت به دیگر شهرها می باشد که این مورد می تواند از عوامل تاثیر گذار در چرخه اقتصادی کشور نیز باشد. کارگاه های تابلو سازی در تهران با تولید انواع تابلو تبلیغاتی می توانند خدمات و محصولاتشان علاوه بر تهران به دیگر شهرها نیز ارائه نمایند که در ادامه به برخی از تابلوهای پر فروش در این مورد خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم در تابلو سازی تهران

تابلو چلنیوم در تابلو سازی تهران
تابلو های تبلیغاتی به روش ها و انواع متفاوتی تقسیم می شوند که تابلو های حروف برجسته یکی از آنها بشمار می روند و خود به انواع متفاوتی تقسیم می شوند و توسط متریال های مختلفی مورد ساخت و نصب قرار می گیرند که یکی از انواع تابلو های حروف برجسته تابلو چلنیوم می باشد.

تابلو چلنیوم به عنوان یک تابلو تبلیغاتی بیشتر جنبه تبلیغات محیطی را دارد و در مواردی مانند تابلو مغازه و مکان های تجاری دیگر به کار گرفته می شود.

این نوع از حروف برجسته توسط پلکسی گلاس، اس ام دی و رول چنلیوم که یک نوع آلومینیوم است ساخته می شود و همانطور که گفته شده در مدل ها و روش های متنوعی قابل ساخت است که می توان به مواردی مانند تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم طلایی و بسیاری دیگر از موارد اشاره نمود.

 اگر به دنبال بورس تابلو چلنیوم در تهران هستید می توانید با ما در تماس باشید و از جدیدترین تابلوهای چلنیوم را سفارش دهید. 

تابلو استیل در تابلو سازی تهران

تابلو استیل در تابلو سازی تهران
تابلو استیل نیز یکی دیگر از انواع تابلو های حروف برجسته است که توسط متریال استیل ساخته می شود و مانند تابلو چلنیوم در انواع متفاوتی ساخته می شود. نوع استیل به کار رفته در حروف برجسته استیل، 304 نگیر است که از دوام و ماندگاری بالایی در شرایط مختلف جوی برخوردار است.

تابلو استیل را می توان به صورت بدون نور و یا نور پردازی شده در رنگ های مختلفی تولید نمود و به عنوان تابلو داخل محیط و یا تابلو سردر استفاده نمود.

تابلو نئون پلاستیک در تابلو سازی تهران

تابلو نئون پلاستیک در تابلو سازی تهران
تابلو نئون پلاسنیک در تابلو سازی یکی دیگر از حروف های برجسته است که توسط متریال پر کاربرد پلکسی گلاس ساخته می شود و تنوع رنگ و دوام بالا از محاسن آن بشمار می رود. ساخت تابلو نئون پلاستیک بعد از برش لیزر توسط دستگاه به صورت کاملا دستی همراه با ابزار و ایجاد حرارت ساخته می شود.

از روش های مرسوم ساخت تابلو نئون پلاستیک می توان به دو روش لبه کنشکاف و لبه هندی اشاره نمود که در روش کنشکاف، لبه حروف کمی بالا تر از سطح حروف اصلی قرار می گیرد و در روش ساخت به صورت لبه هندی، لبه حروف مماس با حروف خواهد بود.

تابلو نئون در تابلو سازی تهران

تابلو نئون در تابلو سازی تهران
یکی از تابلو های قدیمی که کماکان در تابلو سازی مورد استفاده قرار می گیرد تابلو نئون است. تابلو نئون توسط لوله های شیشه ای ساخته می شود که بعد از ساخت با نصب الکترود در دو سر لوله مبادرت به روشنایی آن می شود. همانطور که گفتیم تابلو نئون در اوایل ورودش به تابلو سازی علاوه بر کاربرد جهت تبلیغات مغازه ها و مکان های تجاری، جهت روشنایی حروف برجسته نئون پلاستیک نیز مورد استفاده قرار می گرفت.

از کاربرد های امروز تابلو نئون می توان به مواردی مانند تابلو کافی شاپ، تابلو بستنی فروشی ها، تابلو رستوران ها و دیگر موارد اشاره نمود که می توانید جهت سفارش رنگ های متفاوت آن با ما به عنوان یک مرکز بورس تابلو نئون تهران در تماس باشید.

تابلو لایت باکس در تابلو سازی تهران

تابلو لایت باکس در تابلو سازی تهران
تابلو های تبلیغاتی به شکل های مختلفی تقسیم می شوند که تابلو لایت باکس نیز یکی دیگر از انواع تابلو می باشد. تابلو لایت باکس به جعبه هایی گفته می شود که توسط مهتابی یا اس ام دی نور پردازی می شود و جنس قاب آنها اغلب ام دی اف و یا آلومینیوم است که بیشترین کاربرد آنها در فضاهایی مانند متروها، فرودگاه ها، کلینک های پزشکی، بیمارستان ها و مواردی دیگر می باشد.

تابلو های لایت باکس در انواع متفاوتی ساخته می شوند که می توان به نمونه هایی مانند تابلو لایت باکس اسنپ فریم، تابلو لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس کریستالی، تابلو لایت باکس مگنتی و انواع متفاوت دیگر اشاره نمود.

تابلو سازی نوین لایت یکی از بهترین ها در این امر با ارائه صدها نمونه حروف برجسته، انواع تابلو تبلیغاتی و بسیاری دیگر از محصولات تابلو سازی در تهران می باشد که به صورت صد در صد می تواند تمام نیاز های مشتریان خود را با نمونه های فراوان فراهم آورد. می توانید برای مشاهده قیمت تابلو چلنیوم، قیمت تابلو نئون، قیمت تابلو روان و...  از منوی کنار صفحه اصلی سایت استفاده نمایید. همچنین می توانید انواع تابلو چلنیوم را با کلیک بر روی لینک مشاهده نمایید.