کلینک ها و مراکز دندانپزشکی همانند بسیاری از مشاغل در رابطه با معرفی نام و برند خود به مخاطبان، نیازمند تبلیغات هستند که یکی از آنها تبلیغات محیطی می باشد.

ساخت حروف استیل تبلیغاتی دندانپزشکی
یکی از تابلو های زیبا و تاثیر گذار در تبلیغات محیطی و داخلی را می توان حروف برجسته استیل نام برد که در ادامه این مطلب به ساخت و نصب تابلو استیل برای مراکز دندانپزشکی خواهیم پرداخت.


در تصویر فوق تابلو حروف برجسته استیل را مشاهده می کنیم که در یکی از کلینیک های دندانپزشکی به عنوان تابلو معرف ساخته و نصب شده است.
تابلو فوق از نوع حروف برجسته استیل طلایی براق می باشد که از پر فروش ترین رنگ ها در تابلو استیل به شمار می رود.
این تابلو همراه با تلفیق پلکسی گلاس ساخته شده است که با استفاده از اس ام دی آفتابی رنگ نور پردازی و به مرحله نصب رسیده است.
در مورد ماندگاری این نوع از حروف استیل باید عنوان کرد که به دلیل دوام بالای استیل می توان از آن در محیط بیرونی و در شرایط جوی مختلف استفاده کرد که البته اس ام دی های به کار گرفته شده در آن نیز می بایست از نوع ضد آب باشند.
همچنین برجستگی در ساخت حروف استیل با توجه به قطر قلم آن می تواند توسط مجموعه های تابلو سازی متفاوت در نظر گرفته شود که این مورد نیز به دلیل مصرف متریال استیل، تاثیر مستقیمی در قیمت تابلو استیل خواهد داشت.