ساخت یک تابلو تبلیغاتی با توجه به تنوع تابلوها را می توان به شیوه ها و روش های گوناگونی تولید و عرضه نمود که امروزه بیشترین تنوع در ساخت حروف های برجسته مانند تابلو چلنیوم و تابلو استیل بشمار می رود.

باکس حروف چلنیوم و تابلو استیل
در ادامه این مطلب به ساخت و نصب یکی از تابلو های چلنیوم همراه با حروف استیل خواهیم پرداخت.


هماطور که در مطلبی تحت عنوان تابلو چلنیوم باکس گفته شد، تابلو چلنیوم را می توان به صورت حروف برجسته و به شکل باکس اجرا کرد.
در تصویر فوق تابلو تبلیغاتی ساخته شده از نوع حروف استیل طلایی و باکس چلنیوم می باشد به این صورت که در ساخت باکس چلنیوم، حروف استیل لاتین روی باکس قرار گرفته است که برای نور پردازی حروف استیل ساخته شده باکس از پلکسی گلاس دوغی رنگ استفاده شده است.
همچنین باکس ساخته شده چلنیوم از نوع نور اندریک می باشد به این شکل که قبل از نصب در جهت نور پردازی باکس از اس ام دی های بلوکی در پشت باکس استفاده شده و باکس توسط پایه هایی مخصوص با فاصله ای مشخص از سطح نما نصب شده است.
همانطور که مشاهده می شود حروف استیل طلایی نصب شده در زیر باکس، تکمیل کننده این تابلو است که تلفیق این دو نوع در کنار یکدیگر تشکیل دهنده و پدید آورنده تابلویی مدرن و زیبا می باشد.
در مورد قیمت تابلو ساخته شده نیز باید عنوان کرد که قیمت تابلو استیل و قیمت تابلو چلنیوم به صورت جدا گانه محاسبه می گردد.