ساخت تابلو استیل سردر در انواع متفاوتی توسط مجموعه های تابلو سازی تولید و به مرحله نصب می رسند که از نمونه های پر فروش آن می توان به حروف استیل ساده و حروف استیل رینگی که هر کدام دارای تنوع در رنگ می باشد اشاره کرد.

تابلو حروف استیل
حروف استیل طلایی براق از نمونه های تابلو استیل است که در نوع خود از زیباترین رنگ ها در ساخت این مدل از حروف برجسته بشمار می رود.


صرافی یاسا از صرافی های مجرب فعال در شهر تهران می باشد که در ارتباط با معرفی برند خود از طریق تبلیغات محیطی، تابلو تبلیغاتی سر در خود را، تابلو کامپوزیت و حروف استیل انتخاب نموده است.
تابلو استیل این صرافی یکی از مناسب ترین تابلو ها در رابطه با این صنف می باشد که در نوع سادگی نماد قدرت و شیک بودن را به این مجموعه بخشیده است.
حروف استیل به کار رفته در این تابلو از نوع استیل طلایی براق است. که تلفیق آن همراه با کامپوزیت زمینه کار که به رنگ مشکی می باشد، خروجی زیبا و هدفمندی را در تبلیغات محیطی آن شامل شده است.
همانطور که مشاهده می شود، چالش ساخت حروف استیل در ساخت این تابلو به دلیل قطر قلم متفاوت در قسمت هایی از آن به وضوح قابل رویت است و حروف ساز به خوبی و با قدرت از پس این چالش بر آمده است.
در مورد قیمت تابلو حروف استیل برجسته در این پروژه باید عنوان کرد که محاسبات با توجه به کلیت کار و قیمت تابلو کامپوزیت محاسبه شده است که مطابق با مطالب عنوان شده قبل با در نظر گرفتن متر محیط حروف برجسته و متر مربع کامپوزیت صورت گرفته است.