همان طور که در بسیاری از مطالب سایت شرکت تابلو سازی نوین لایت عنوان شده است، اکثریت اصناف، امروزه در رابطه با فروش و اطلاع رسانی زمینه کاری خود به مشتریان نیاز به تبلیغات محیطی دارند.

تابلو سازی صرافی
صرافی نیز یکی از اصنافی می باشد که در جهت خرید و فروش انواع ارزها و دیگر خدمات مربوطه فعالیت دارد و نیازی مبرم و اساسی به انواع تبلیفات از جمله محیطی دارد.


صرافی مهرداد یکی از صرافی های معتبر در زمینه خرید و فروش ارز می باشد که با همکاری گروه تابلو سازی نوین لایت اقدام به سفارش و نصب تابلو مغازه خود نموده است.
تابلو سفارش داده شده صرافی مهرداد به تابلو سازی نوین لایت به شکل کامپوزیت و حروف استیل همراه با حروف پلکسی گلاس می باشد.
تابلو استیل در رنگ های متفاوتی در کارگاه تابلو سازی نوین لایت تولید و به مرحله نصب می رسد که تابلو استیل رینگی، تابلو استیل پلکسی، تابلو استیل نور اندریک و مواردی مشابه از این دسته تابلو حروف برجسته به شمار می روند.
سفارش تابلو سردرب صرافی مهرداد از نوع تابلو استیل طلایی براق می باشد که با اجرای زمینه کامپوزیت مشکی در رابطه با جذب مشتری از امتیازات مثبتی برخوردار می باشد.
استیل به کار رفته در ساخت حروف استیل صرافی مهرداد از نوع 304 نگیر است که یکی از بهترین و مرغوبترین استیل های موجود در بازار می باشد و از مناسب ترین گذینه ها در ساخت تابلو تبلیغاتی استیل به شمار می رود.
همچنین باید عنوان کرد که استفاده از استیل نگیر 304 در تابلو سازی باعث افزایش قیمت تابلو استیل نسبت به نوع معمولی آن خواهد شد.