چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته در تاریخ 96/10/12 الی 96/10/15 از ساعت 9 الی 17 با مشارکت تقریبی 400 شرکت داخلی و خارجی فعال در ضمینه تابلو سازی ، تبلیغات و اصناف مربوطه در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار گردید.

signmaker-exhibition-iran

امروزه نقش مثبت تابلو سازی و تبلیغات محیطی در جهت بازاریابی و رونق کسب و کار برای عوام امریست اثبات شده و غیر قابل انکار که همین مهم اسبابی را در سوی رقابتی تنگاتنگ میان شرکت های تبلیغاتی در ارئه خدماتی متفاوت همراه با نوآوری فراهم آورده است.

در چهاردهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، کشور های ایران، چین، کره جنوبی، ژاپن، آلمان، ایتالیا، ترکیه، بلژیک، اسپانیا، تایوان و فرانسه همراه با ارائه خدمات نوین مربوط به تبلیغات، مانند: رونمایی از جدید ترین دستگاه های چاپ بنر، دستگاه های برش و حک روی چوب و اجسام سخت، دستگاه های حروف ساز چنلیوم، استیل، وکیوم و دیگر دستگاه های مربوط به بازاریابی و تبلیغات محیطی حضور یافتند.
نمایشگاه سال 96 با رشدی بیش از 25 درصد نسبت به نمایشگاههای برگزار شده در سالهای قبل از نظر نوع خدمات، رونمایی از دستگاههای مدرن و معرفی هر چه بهتر نقش تبلیغات در بازاریابی و جذب مشتری میان بازدید کنندگان در فضایی حدود 28000 متر مربع برگزار گردید.
گروه تبلیغاتی نوین لایت نیز با معرفی و ارائه خدمات تابلو سازی و تبلیغات محیطی خود در میان بازدید کنندگان محترم همراه با کادری مجرب در یکی از غرفه های این نمایشگاه با معرفی مدرنترین حروف های برجسته همراه با آخرین تکنولوژی های روز جهان حضور پیدا کرد.