طلا عنصری به رنگ زرد روشن است که با علامت شیمیایی Au نشان داده می شود و در طبیعت به شکل تکه هایی از سنگ یافت می شود که البته یکی از کمیاب ترین عناصر در طبیعت است؛ طلا به دلایلی مانند کمیاب بودن، شکل پذیری، مقاوم بودن در برابر خوردگی و بسیاری از ویژگیهای دیگر، یکی از گرانبها ترین فلزات بشمار می رود به طوری بسیاری از افراد، صاحبان مشاغل و ثروتمندان از این فلز با ارزش در جهت حفظ سرمایه و کسب و کارشان بهره می گیرند.

تابلو تبلیغاتی طلا فروشی | تابلو چلنیوم جواهر | تابلو چلنیوم طلا فروشی

استفاده از جواهر و زینت آلات طلا، سالیان بسیاری است که میان افراد از استقبال بالایی برخوردار است لذا از همان ابتدا برخی از افراد مبادرت به ساخت و تولید جواهرات با استفاده از طلا و فروش آن به افراد می نمودند به طوری که حرفه و شغلی با عنوان طلا فروشی یا جواهر فروشی در بسیاری از جوامع شکل گرفت و با گذر زمان به یکی از اصناف تخصصی و حساس در جامعه تبدیل شد.
در این مطلب هدف ما از این نگارش، آشنایی با چند روش تبلیغات محیطی است که طلا فروشان از آن استفاده می کنند که کاربرد آنها مشروط است به همکاری با مجموعه ها و شرکت های تابلو سازی و تبلیغاتی؛ لذا در ادامه با چند نوع از تابلو های تبلیغاتی طلا فروشی که توسط تابلو سازی ها ساخته می شوند خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم طلا فروشی

تابلو چلنیوم طلا فروشی

تابلو چلنیوم یک نوع تابلو تبلیغاتی است که کمتر کسی است که با نام آن آشنا نباشد؛ تابلو چلنیوم توسط حروف ساز های مشغول به فعالیت در حرفه تابلو سازی ساخته می شود که با توجه به این توضیح باید گفت که تابلو چلنیوم یک نوع حروف برجسته است؛ حروف برجسته چلنیوم را می توان به صورت با نور و بدون نور تولید نمود که این مورد از مزیت های این حروف برجسته بشمار می رود.
در رابطه با کاربرد تابلو چلنیوم می توان گفت که از تابلو چلنیوم در بسیاری از اصناف به عنوان تبلیغات و بازاریابیشان استفاده می شود که شغل طلا فروشی و جواهری هم از این مورد مستثنی نمی باشد.
تابلو چلنیوم برای تبلیغات طلا فروشی ها در انواع مختلفی ساخته می شود که برخی از آنها عبارت هستند از تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم نور اندریک، تابلو چلنیوم هفت رنگ، تابلو چلنیوم فول کالر، تابلو چلنیوم کریستال و ... که می توان با توجه به موارد عنوان شده ساخت تابلو چلنیوم طلایی پانچ همراه با روشنایی اس ام دی آفتابی را از مناسبترین گذینه ها در جهت تبلیغات و تابلو سردر طلا فروشی ها عنوان نمود.

تابلو استیل طلا فروشی

تابلو استیل طلا فروشی
شاید بتوان یکی از تابلو هایی اکثر طلا فروشان از آن به عنوان تبلیغات و نام گذاری محل کارشان استفاده می کنند، تابلو استیل یا حروف برجسته استیل را نام برد که در انواع متفاوتی از نظر ظاهری قابل ساخت می باشند؛ حروف برجسته استیل با استفاده از ورق های استیل که در رنگ بندی های مختلفی موجود هستند ساخته می شوند.
از پر کاربرد ترین ورق هایی که در ساخت حروف استیل مورد استفاده قرار می گیرند می توان به دو رنگ طلایی و نقره ای اشاره نمود که البته هر کدام از این رنگ ها در دو نوع مات و براق موجود می باشند.
یکی از رنگ بندی های حروف استیل که طلا فروشان و جواهر فروشان از آن استفاده می کنند و تابلو تبلیغاتی سفارش می دهند، رنگ طلایی است که هر دو نوع آن یعنی طلایی مات و طلایی براق در ساخت تابلو مورد استفاده قرار می گیرند و حروف های استیل طلایی که در انواع مختلفی برای طلا فروشان ساخته می شوند هم عبارتند از حروف استیل طلایی نور اندریک، حروف استیل طلایی و پلکسی گلاس، حروف استیل طلایی پانچ و انواع حروف استیل تلفیقی با دیگر متریال های موجود در تابلو سازی

تابلو کامپوزیت طلا فروشی

تابلو کامپوزیت طلا فروشی
کامپوزیت یک متریال دیگر در تابلو سازی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین مصرف آن در ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی به عنوان زیر کار حروف های برجسته و یا لایت باکس های برجسته می باشد؛ به عنوان مثال در تصویر بالا یکی از تابلو های تبلیغاتی طلا فروشی را مشاهده می کنید که دارای زیر سازی کامپوزیت به رنگ مشکی می باشد.
نام این طلا فروشی به شکل لوگو تایپ با استفاده از چنلیوم و نصب آن روی زمینه کامپوزیت اجرا شده است؛ همچنین آدرس اینستاگرام این طلا فروشی هم با استفاده از برش پلکسی و قرار دادن آن روی کامپوزیت صورت گرفته است؛ همچنین باید این نکته را هم یادآور شد که قبل از نصب پلکسی روی کامپوزیت، ورق کامپوزیت فوق با استفاده از دستگاه سی ان سی برش داده شده است که این عمل به این جهت بوده تا قابلیت روشنایی و نورپردازی در تابلو ساخته شده فراهم گردد.

حروف لبه سوئدی طلا فروشی

حروف لبه سوئدی طلا فروشی
حروف لبه سوئدی یکی دیگر از حروف های برجسته در تابلو سازی است که از جدید ترین تابلو های تبلیغاتی دهه حاضر بشمار می رود؛ این حروف برجسته با استفاده از پلکسی گلاس و یک لبه آلومینیومی که اصطلاحا به آن لبه سوئدی می گویند ساخته می شود؛ حروف لبه سوئدی در رنگ های مختلفی قابل تولید می باشد که به عنوان تبلیغات تابلو مغازه طلا فروشی نیز می توان از آن استفاده کرد.
از مزیت های حروف برجسته لبه سوئدی می توان به مواردی چون کم مصرف بودن برق، دوام بالا، تنوع رنگ بالا و همچنین زیبایی و ضرافت آن اشاره نمود که تمامی این موارد از دلایل مهم در انتخاب آن توسط طلا فروشان و دیگر اصناف به عنوان تابلو تبلیغاتیشان بشمار می رود.