صرافی یکی از اصنافی است که دارای تاریخ و قدمتی دیرینه می باشد و در برخی از کتب مقدس به آن اشاره شده است که امروزه افراد متخصص در آن مشغول به فعالیت هستند. معنی صرافی داد و ستد پول است و دلیل پیدایش این حرفه آگاهی افراد از عیار انواع سکه و طلا می باشد که مسلما این مورد نیازمند تخصص کافی خواهد بود و از عهده افراد غیر متخصص خارج است.

تابلو تبلیغاتی صرافی | سفارش تابلو صرافی | حروف برجسته صرافی

صرافی مانند بسیاری دیگر از اصناف و مشاغل جهت فعالیت نیازمند تبلیغات می باشد که در انواع مختلفی انجام می گیرد و یکی از آنها تبلیغات محیطی و ساخت و نصب یک تابلو تبلیغاتی است که می تواند به عنوان تابلو تبلیغاتی سردر صرافی و یا محیط داخلی آن باشد. تابلو های تبلیغاتی با توجه به مطالب قبلی که عنوان کردیم به شکل ها و روش های مختلفی ساخته می شوند که در ادامه به مختصر توضیحاتی در مورد آن و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی صرافی خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم صرافی | سفارش تابلو چلنیوم صرافی

تابلو چلنیوم صرافی | سفارش تابلو چلنیوم صرافی
تابلو چلنیوم نوعی از تابلو تبلیغاتی است که همه روزه در سطح شهر از نمونه های مختلف آن ساخته و به عنوان تابلو سردر مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو چلنیوم نوعی از تابلو های حروف برجسته است که توسط رول چنلیوم که یک نوع آلومینیوم است ساخته می شود. این حروف برجسته که امروزه در تابلو سازی از فروش بالایی برخوردار است بیشتر به عنوان تابلو سردر مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد که در مورد صنف صرافی نیز به همین صورت می باشد.
تابلو چلنیوم در رنگ ها و طرح های متفاوتی قابل ساخت است که بیشترین تنوع رنگ در پلکسی گلاس به کار رفته در حروف چلنیوم است. از مهمترین مواردی که می بایست در سفارش تابلو چلنیوم به آن دقت داشت متریال های استفاده شده در آن است که در برند های مختلفی در بازار موجود هستند و به فروش می رسند که مسلما انتخاب برندی مناسب و مرغوب از مهمترین موارد در طول عمر تابلو چلنیوم و دوام آن خواهد بود.

تابلو استیل صرافی | سفارش تابلو سردر استیل صرافی

تابلو استیل برای صرافی یکی از تابلو های زیبا و درخور این صنف بشمار می رود که اغلب مدیران و فعالین در صرافی بیشتر از این نوع حروف برجسته استفاده می کنند. البته تابلو استیل به شکل های متفاوتی ساخته می شود که در این مطلب منظور از تابلو استیل حروف برجسته استیل است. حروف استیل با استفاده از ورق استیل ساخته می شود که معمولا نوع مورد استفاده آن در تابلو سازی ورق های استیل 304 نگیر هستند.
سفارش تابلو استیل صرافی به عنوان تابلو سردر با توجه به نوع رنگ استیل و اجرای آن از قیمت های متفاوتی برخوردار است. به عنوان مثال سفارش تابلو استیل رینگی همراه با نور پردازی به مراتب قیمت تابلو استیل را نسبت به نوع ساده و بدون نور آن افزایش خواهد داد. تابلو استیل و پلکسی، تابلو استیل نوراندریک و تابلو استیل تلفیقی از دیگر روش های ساخت تابلو استیل بشمار می روند که هر کدام از آنها از قیمت های متفاوتی برخوردارند و معمولا بر منای متر محیط یا همان متر دور محاسبه می شوند.
در مورد ساخت تابلو استیل نیز باید عنوان نمود که این نوع از حروف برجسته به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه جوش استیل ساخته می شود که نوع دستی آن توسط حروف ساز استیل همراه با هویه و قلع ساخته می شود که ساخت آن با استفاده از ورق های استیل در ضخامت های مختلف موجود در بازار انجام می گیرد.

تابلو نئون پلاستیک برای صرافی

تابلو نئون پلاستیک یکی دیگر از حروف های برجسته است که متریال اصلی به کار رفته در آن پلکسی گلاس است. نئون پلاستیک که نوعی حروف برجسته است در گذشته توسط لامپ های نئون نور پردازی می شد که این مورد دلیل اصلی در نام گذاری آن بشمار می رود اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی که این پیشرفت شامل حرفه تابلو سازی نیز می شود تابلو نئون پلاستیک با استفاده از اس ام دی نور پردازی می شود که نوع اس ام دی به کار رفته در نئون پلاستیک از نوع بلوکی می باشد.
اس ام دی ها که در رنگ های مختلفی موجود هستند به همراه تنوع رنگ در پلکسی گلاس از مزیت های ساخت در تابلو نئون پلاستیک بشمار می روند. به عنوان مثال تابلو نئون پلاستیک تک رنگ، تابلو نئون پلاستیک آر جی بی و تابلو نئون پلاستیک فول کالر از دسته حروف های برجسته پر فروش در تابلو سازی هستند.
سفارش تابلو نئون پلاستیک برای صرافی نیز یکی از تابلو های کاربردی در صرافی است که معمولا این نوع از حروف برجسته به عنوان تابلو سردر صرافی و یا محیط داخلی صرافی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته آخری که می بایست در سفارش تابلو نئون پلاستیک صرافی به آن دقت نمود نوع برند پلکسی و اس ام دی ها است که انتخاب برندی مناسب می تواند تاثیر بسزایی در طول عمر آن داشته باشد.

تابلو منو قیمت صرافی | تابلو منو دیجیتال صرافی

تابلو منو قیمت صرافی | تابلو منو دیجیتال صرافی
تغییرات در نرخ ارز، طلا و سکه و اعلام آن به متقاضیان و مشتریان یکی از مواردی است که صرافان می بایست به آن دقت داشته باشند. در واقع یک صراف باید به صورت لحظه ایی قیمت ها را در اخیار مشتریان قرار دهد. اما نکته حائز اهمیت در این مورد چگونگی اعلام قیمت به مشتریان است. مسلما به دلیل تغییرات قیمت در مورد ارز، طلا و سکه قیمت دادن لحظه ایی به راحتی امکان پذیر نخواهد بود.
در گذشته صرافان قیمت ها را روی تخته ها قرار می دادند و در صورت تغییر قیمت آنها نیز مجاب به اعمال تغییرات بودند که این مورد نیازمند صرف زمان بود. اما با گذشت سالها و پیشرفت تکنولوژی تابلو های دیجیتالی پا به عرصه تابلو سازی نهادند که تابلو منو قیمت دیجیتال نیز یکی از آنها بود.
تابلو دیجیتال قیمت با استفاده از ماژول های مخصوص که سون سگمنت نام دارند به همراه بورد کنترل، منبع تغذیه و قرار دادن آنها درون باکس ساخته می شوند. کارکرد این نوع از تابلو ها به این شکل است که بورد کنترل توسط برنامه نویس برنامه ریزی شده و به ماژول ها وصل می شود و در نهایت با استفاده از ریموت کنترل، گوشی های اندروید و آیفون مبادرت به تغییر قیمت می شود. سفارش تابلو منو دیجیتال قیمت برای صرافی می تواند از مهمترین تابلو ها در این صنف بشمار رود و تغییر قیمت برای صرافان را به راحتی امکان پذیر سازد.

تابلو کامپوزیت صرافی | سفارش تابلو کامپوزیت صرافی

کامپوزیت که در تابلو سازی با عنوان تابلو کامپوزیت شناخته می شود در واقع نوعی زیر کار یا نما است که معمولا حروف های برجسته روی آن قرار می گیرند. از حروف های برجسته ای که روی نما یا همان زیر سازی تابلو تبلیغاتی قرار می گیرند می توان به تابلو استیل، تابلو نئون پلاستیک، تابلو چلنیوم و بسیاری دیگر از تابلو های حروف برجسته اشاره نمود که تمامی این موارد در مورد تابلو تبلیغاتی صرافی نیز صدق می کند.
سفارش تابلو کامپوزیت صرافی می تواند از مهمترین موارد مثبت در بازار یابی و کسب در آمد یک صرافی بشمار رود که تنوع رنگ در کامپوزیت نیز می تواند از محاسن و مزیت های این تابلو باشد. در مورد قیمت تابلو کامپوزیت نیز باید یاد آور شد که محاسبه قیمت تابلو کامپوزیت صرافی و دیگر اصناف با توجه به نوع اجرای کامپوزیت بر حسب متر مربع و در نظر داشتن ورق مصرفی محاسبه می گردد.