حروف یا تابلو استیل در انواع متفاوتی قابل ساخت و اجرا به عنوان تابلو تبلیغاتی می باشند که به صورت تبلیغات محیطی یا داخلی توسط شرکت ها و مجموعه های تابلو سازی بفروش می رسند که با توجه به قدمت آن در صنعت تابلو سازی کماکان در دسته تابلو های تبلیغاتی مدرن قرار گرفته اند.

تابلو و حروف استیل پنتر
در این مبحث به توضیحاتی در مورد تابلو استیل حروف برجسته رنگ نقره ای مات یا همان خش دار خواهیم پرداخت.


درتصویر بالا تابلو تبلیغاتی حروف برجسته استیل تحت عنوان پنتر قابل مشاهده می باشد که در فضای داخلی یک مجموعه نصب شده و معرف مجموعه یا برند فوق می باشد.
تابلو فوق که از نوع حروف برجسته است با استفاده از متریال استیل که در ورق هایی با ابعاد مشخص در بازار موجود می باشد به دست حروف سازان متخصص و البته با کمک از دستگاه هایی نظیر برش فایبر و خم استیل ساخته شده است.
ساخت این نوع از تابلو به این شکل است که بعد از برش فایبر طرح مورد نظر، مراحل لبه دادن حروف توسط حروف سازان با استفاده از هویه های مخصوص و مواد مورد نیاز انجام می شود و در نهایت به مرحله نصب می رسد.
همچنین در صورت نور پردازی و با توجه به سفارش مشتری در این رابطه باید عنوان نمود که قیمت تابلو استیل ساخته شده دارای افزایش قیمت خواهد بود که بنا بر متر محیط محاسبه و قیمت گذاری خواهد شد.