تابلو های تبلیغاتی در انواع متفاوتی در رابطه با تبلیغات محیطی یا تبلیغات داخلی اصناف مختلف قابل ساخت و نصب بر روی سردرب یا داخل ساختمان و مجموعه های تجاری توسط شرکت های تابلو سازی می باشند.

تابلو تبلیغاتی حروف استیل دلمونتی
تابلو استیل یا حروف استیل نیز به همین ترتیب یکی از تابلو های تبلیغاتی پر کاربرد میان صنوف بشمار می رود که همراه با تلفیق متریال های مختلف نقش مهمی را در تبلیغات ایفا می نماید.

شرکت دلمونتی یکی از شرکت های بزرگ و بسیار معتبر در زمینه فروش لوازم خانگی با بیش از چند صد شعبه در سطح کشور می باشد که در راستای تبلیغات محیطی خود مبادرت به عقد قرار داد به شکل سری کاری با تابلو سازی نوین لایت نموده است.
گروه تبلیغاتی نوین لایت در ارتباط با قرار داد کاری خود موظف به ساخت و نصب انواع تابلو تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم، تابلو نئون پلاستیک ، تابلو استیل و بسیاری دیگر از تابلو های تبلیغاتی در جهت تبلیغات محیطی شرکت دلمونتی می باشد که البته تا به امروز توانسته است رضایت پرسنل و مدیران این مجموعه را جلب نماید.
در تصویر فوق تابلو استیل حروف برجسته ای قابل مشاهده می باشد که در دفتر مدیر عامل و مرکزی این شرکت نصب شده است.
در رابطه با متریال های به کار رفته در این تابلو باید عنوان کرد که زمینه این تابلو از جنس ام دی اف و حروف به کار رفته نیز از جنس حروف استیل طلایی براق می باشد.
همانطور که مشاهده می شود تلفیق ام دی اف و استیل، تابلوی زیبا و مدرنی را در دفتر این شرکت پدید آورده است که البته به کار گیری از زمینه ام دی اف باعث افزایش قیمت تابلو استیل ساخته شده خواهد بود.