در این مبحث می خواهیم به کارگاه تابلو سازی که یکی از نیازهای ضروری یک مجموعه تابلو سازی بزرگ بشمار می رود بپردازیم و همچنین با محیط کارگاه تابلو سازی نوین لایت، دستگاه های مورد استفاده در کارگاه و برخی از خدمات کارگاه تابلو سازی که مانند ساخت تابلو نئون، تابلو چلنیوم، تابلو نئون فلکسی آشنا شویم و در نهایت به آموزش ساخت چند نمونه از تابلو تبلیغاتی که در کاره ارائه می دهیم نیز بپردازیم.

کارگاه تابلو سازی

کارگاه تابلو سازی چیست؟

کارگاه تابلو سازی به محلی گفته می شود که ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از ابزارها و دستگاه های مربوط به ساخت تابلو در آن انجام می شود و می توان اینطور گفت که یک گروه تابلو سازی بزرگ می بایست به یک کارگاه تابلو سازی مجهز باشد تا بتواند به طور خودکفا اقدام به تولید تابلوها از صفر تا صد نماید.

در ادامه با کارگاه تابلو سازی نوین لایت بیشتر آشنا خواهید شد.

مساحت کارگاه تابلو سازی و بخش های متفاوت

مساحت کارگاه تابلو سازی
کارگاه تابلو سازی نوین لایت به عنوان یکی از بزرگترین کارگاه های تابلو سازی در تهران دارای دو طبقه می باشد به مساحت 350 متر و مجموعا 700 متر می باشد؛ طبقه اول به دستگاه های تابلو سازی و چند میز کار همراه با یک میز کنترل کیفی و طبقه دوم به دو بخش تقسیم شده که یک مساحت 100 متری به بخش طراحی و یک مساحت 200 متری هم به چندین میز کاراختصاص داده شده است.

دستگاه های کارگاه تابلو سازی

دستگاه های کارگاه تابلو سازی
در ادامه به دستگاه های ساخت تابلو تبلیغاتی که کارگاه ما به آنها مجهز است خواهیم پرداخت.

دستگاه برش لیزر فلزات و غیر فلزات

برخی از تابلوها با استفاده از متریال هایی مانند پلکسی، استیل و آهن تولید می شوند که کاربرد دستگاه های برش لیزری در آنها بسیار زیاد است؛ به عنوان مثال برش پلکسی برای ساخت تابلو چلنیوم نیازمند استفاده از دستگاه برش لیزر غیر فلزات است و ساخت حروف استیل و آهن نیازمند استفاده از دستگاه برش فلزات که کارگاه ما به هر دو دستگاه مجهز می باشد.

دستگاه حروف ساز چنلیوم

با استفاده از دستگاه حروف سازی چنلیوم که در کارگاه تابلو سازی نوین لایت نیز موجود است قیمت هر متر تابلو چلنیوم را به حداقل رسانده ایم و در کوتاه ترین زمان ممکن انواع تابلو چلنیوم را به مشتریان تحویل می دهیم.

دستگاه خم حروف و نقطه جوش استیل

دو نوع دستگاه دیگر که در کارگاه ما موجود است دستگاه خم حروف با برند تی پی اس و دستگاه نقطه جوش است که می توانید حروف هایی مانند استیل، لبه سوئدی و حروف آهن را با بهترین کیفیت و کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

دستگاه سی ان سی

بیشترین کاربرد دستگاه سی ان سی ما در جهت برش پی وی سی و کامپوزیت می باشد که با توجه به کاهش کاربرد نیروهای انسانی، قیمت هر متر تابلو کامپوزیت، چنلیوم و... در مجموعه ما نیز با کاهش مواجه شده است.

دستگاه وکیوم

حروف وکیوم پرسی یک مدل از حروف برجسته مدرن است که ظاهری سه بعدی دارد و برای ساخت آن از دستگاه وکیوم پرسی موجود در کارگاه استفاده می کنیم.

خدمات کارگاه تابلو سازی

خدمات کارگاهی ما به دو بخش تقسیم می شوند که در ادامه به آنها نیز می پردازیم.

ساخت انواع تابلو در کارگاه تابلو سازی

ساخت انواع تابلو در کارگاه تابلو سازی
برخی از تابلوهای تبلیغاتی که در کارگاه تابلو سازی تولید می کنیم به شرح زیر هستند.

تابلو چلنیوم

ساخت انواع تابلو چلنیوم در کارگاه تابلو سازی نوین لایت به شکل تخصصی همراه با بهترین متریال ها انجام می شود که می توانید جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با این تابلو و محاسبه قیمت تابلو چلنیوم به صفحه تابلو چلنیوم مراجعه نمایید.

تابلو فلکسی

تابلو فلکسی فیس یک تابلو تبلیغاتی است که با نام تابلو فلکسی نیز شناخته می شود و به عنوان تابلو سردر مکان هایی مانند پاساژها، ارگان ها، شرکت ها و تابلو مغازه به شکل تابلو فلکسی پشت نور و تابلو فلکسی بدون نور مورد استفاده قرار می گیرد.

این تابلو نزدیک به سه دهه است که در صنعت تابلو سازی ایران ورود کرده و ساخت آن در کارگاه تابلو سازی ما نیز انجام می گیرد که می توانید جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تابلو فلکسی و مراحل سفارش آن با ما در ارتباط باشید.

تابلو نئون

تابلو نئون یک نوع از تابلوهای تبلیغاتی دیگر است که امکان تولید آن را در کارگاه به عنوان یک متخصص تابلو سازی نئون تهران داریم؛ تابلو نئون به دو شکل تابلو نئون شیشه ای و تابلو نئون فلکسی ساخته می شود که قیمت تابلو نئون فلکسی نسبت به قیمت تابلو نئون شیشه ای پایین تر بوده و البته تنوع رنگ آن هم بالاتر است.

تابلو نئون پلاستیک

از دیگر خدمات کارگاه ما ساخت تابلو نئون پلاستیک می باشد که می توانید جهت اطلاع از قیمت تابلو نئون پلاستیک و انواع آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تابلو روان

اگر برای تبلیغات خود نیاز به تابلویی دارید که خدماتتان را به صورت متن و تصویر به نمایش در آورد به شما تابلو ال ای دی روان را پیشنهاد می دهیم که می توانید جهت استعلام قیمت تابلو روان و مدل های متفاوت آن با ما در ارتباط باشید.

تابلو کامپوزیت

حروف های برجسته بعد از اینکه ساخته می شوند روی نماها و زیر سازی های مختلفی نصب می شوند که یکی از آنها تابلو کامپوزیت است و قیمت هر متر تابلو کامپوزیت بر حسب متر مربع محاسبه می شود که تمامی مراحل تولید آن در کارگاه ما انجام می شود.

تابلو لایت باکس

ساخت لایت باکس فریم لس، گرد دو طرفه، اسنپ اسلیم، مگنتی، لایت باکس پلکسی، لایت باکس کریستالی و... در محیط کارگاه ما به صورت تخصصی انجام می شود که می توانید سفارشتان را به صورت آنلاین، تماس تلفنی و حضوری ثبت نمایید.

تابلو استیل

حروف برجسته استیل که با نام تابلو استیل هم شناخته می شود یک مدل از تابلو تبلیغاتی است که در کارگاه تابلو سازی نوین لایت ارائه می شود.

آموزش در کارگاه تابلو سازی

آموزش در کارگاه تابلو سازی

یکی دیگر از فعالیت های کارگاه تابلو سازی نوین لایت علاوه بر خدمات به مشتریان و ساخت تابلوهای تبلیغاتی، آموزش تابلو سازی می باشد که به صورت زیر خلاصه می شود.

آموزش ساخت تابلو چلنیوم

آموزش ساخت تابلو استیل

آموزش ساخت تابلو نئون پلاستیک

آموزش ساخت تابلو لایت باکس

آموزش ساخت تابلو نئون فلکسی

آموزش ساخت تابلو کامپوزیت