انتخاب یک تابلو تبلیغاتی و تاثیر گذاری آن بر فروش و بازار یابی محصولات از دیر باز و با ظهور تابلو های مدرن تبلیغاتی یکی از چالش های اصناف مختلف و صاحبان کسب و کار به شمار می رفته به طوری که این موارد گروه های مختلف تابلو سازی را بر آن داشته تا با ارائه بهترین راه کارها به مشاوره و تبادل اطلاعات بین مشتریان و در نهایت فروش محصولی مرغوب بپردازند.
اما یکی از تابلو های تبلیغاتی که به شکل های مختلفی ساخته و عرضه می گردد تابلو چلنیوم می باشد که در ادامه به عناوین مهم و عمده دلایل در انتخاب آن می پردازیم.


تابلو تبلیغاتی چلنیوم چیست

چلنیوم چیست

قبل از هر چیز و از مهمترین موارد در انتخاب تابلو چلنیوم، شناخت نسبی در مورد این نوع تابلو می باشد. چلنیوم یا واژه صحیح آن چنلیوم نوعی آلومینیوم به شمار می رود که طی فرایند هایی روی آلومینیوم ساخته و به شکل رول هایی به پهنای 7، 9 و 11 سانتی متری به فروش می رسد.
چنلیوم در جهت ساخت حروف های برجسته و به عنوان لبه کار تابلو چلنیوم به کار می رود.به این صورت که پس از برش طرح مورد نظر روی پلکسی گلاس، چنلیوم به عنوان لبه کار مورد استفاده قرار می گیرد و در نهایت با نور پردازی توسط اس ام دی های بلوکی حروف چلنیوم ساخته می شود.
همچنین باید عنوان کرد که انواع تابلو چلنیوم با نام های چلنیوم پانچ، چلنیوم الماسی و بسیاری دیگر توسط لبه های چنلیوم با رنگ های مختلفی قابل ساخت و عرضه می باشند.


انواع تابلو چلنیوم

انواع تابلو های چلنیوم

متنوع بودن در زندگی عموم در برخی موارد، امری مهم و گاها مثبت به شمار می رود که یکی از این موارد مثبت و مهم تنوع در تابلو های تبلیغاتی می باشد. قطع به یقین یکی از عمده دلایل در انتخاب تابلو چلنیوم، انواع تابلو چلنیوم از نظر تنوع پذیری این تابلو در رنگ ها و طرح های مختلف می باشد.
همانطور که گفتیم چلنیوم به شکل های مختلفی مانند تابلو چلنیوم الماسی، چلنیوم لترمکس، چلنیوم فولکالر و مواردی دیگر ساخته می شود که تمامی این موارد در دسته تابلو چلنیوم جدید قرار داده می شوند و در جهت ساخت انواع تابلو مغازه و اماکن تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و از دلایل مهم در انتخاب تابلو چلنیوم می باشد.


قیمت تابلو چلنیوم

چلنیوم قیمت

یکی از مهمترین عوامل در خرید محصولات مختلف بعد از مرغوبیت محصول مورد نظر، قیمت می باشد. محاسبه قیمت تابلو چلنیوم با توجه به برند چنلیوم وقیمت رول چلنیوم در نظر گرفته و بر حسب متر محیط محاسبه می شود.
تابلو چلنیوم با توجه به زیبایی انحصاری خود دارای قیمت مناسبی نسبت به دیگر حروف های برجسته می باشد که این مورد نیز از عمده دلایل انتخاب این تابلو از سوی متقاضیان به شمار می رود.همچنین مواردی دیگر نیز مانند قیمت تابلو کامپوزیت در صورت استفاده از آن در کلیت کار و قیمت نهایی چلنیوم تاثیر گذار خواهد بود.

روشنایی تابلو چلنیوم

روشنایی تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم به دلیل قابلیت نور پردازی در خود از جلوه بسیار زیبا و چشم نوازی نسبت به بسیاری از تابلو های تبلیغاتی قدیمی بر خوردار است.
روشنایی این تابلو ها سالها قبل توسط نئون صورت می گرفت که با پیشرفت تکنولوژی و ورود اس ام دی های بلوکی به بازار تابلو سازی این نوع از روشنایی نیز تغییر پیدا کرد و در نهایت نور پردازی تابلو چلنیوم به شکل متفاوت و مدرن صورت گرفت که می توان از مزیت های نور پردازی توسط لامپ های اس ام دی به مواردی همچون پر نور بودن تابلو چلنیوم، یکدست بودن روشنایی، طول عمر بالای اس ام دی و مصرف برق پایین اشاره نمود.

تابلو چلنیوم یک تبلیغ شبانه روزی

تاثیرات تابلو چلنیوم در اذهان مشتریان

بسیاری از تبلیغات مانند تبلیغات در تلویزیون، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات پیامکی و موارد بسیاری دیگر به عنوان یک گذینه تبلیغاتی تنها در ساعاتی مشخص برای مشتریان قابل رویت است؛ به عنوان مثال یک تبلیغ را در نظر بگیرید که از طریق تلویزیون پخش می شود، مسلما بعد از اتمام آن امکان از ذهن رفتن بیننده بسیار بالاست؛ اما در مقابل آن تابلو چلنیوم را در نظر بگیرید و فرض کنید تابلو چلنیوم در یک مکانی نصب شده است که همه روزه مجبور به عبور از کنار آن هستیم؛ مسلما تبلیغاتی که همه روزه برایمان قابل رویت باشد با درصد بسیار بسیار بالا در ذهنمان نقش خواهد بست.


نصب تابلو چلنیوم

نصب تابلو تبلیغاتی

نصب تابلو های تبلیغاتی به روش های گوناگونی انجام می گیرید. به عنوان مثال نصب تابلو فلکسی فیس و تابلو کامپوزیت، با تابلو چلنیوم و دیگر حروف های برجسته کاملا متفاوت می باشد.
از عمده دلایل انتخاب تابلو چلنیوم، سهولت در نصب، سرعت عمل بالا و درصد بسیار پایین خطا به دلیل استفاده از پلات یا نقشه تابلو می باشد. برای نصب تابلو چلنیوم ابتدا طرح مورد نظر توسط دستگاه کاتر پلاتر، روی کاغذ کشیده شده و بعد از آن پلات را بر روی محل نصب قرار داده و در مرحله آخر اقدام به نصب تابلو می نماییم.

طول عمر تابلو چلنیوم

طول عمر تابلو چلنیوم
تمامی مشاغل خدماتی در راستای ارائه خدمات و فروش محصولاتشان می بایست در جهت مطرح بودن و اعتبار خود امتیازاتی را برای مشتریان در نظر داشته باشند که یکی از آنها ضمانت محصولاتشان می باشد و مسلما این امر زمانی اتفاق خواهد افتاد که ارائه این محصولات از برندها و لوازم مرغوب در بازار باشد.
حرفه و صنعت تابلو سازی هم مانند بسیاری از دیگر اصناف خدماتی دارای محصولات و متریال های مختلفی می باشد که هر کدام از آنها در برندهای متفاوتی در بازار بفروش می رسند. اما یکی از تابلو های تبلیغاتی که در این حرفه از پرفروش ترین ها بشمار می رود تابلو چلنیوم است که گروه های تابلو سازی جهت تولید و ساخت آن از متریال هایی مانند پلکسی گلاس، اس ام دی، پی وی سی، منبع تغذیه و رول های چنلیوم بهره می گیرند.
در رابطه با همین مورد و به کارگیری انواع متریال در ساخت حروف چنلیوم می بایست به ارتباط متریال ها و طول عمر تابلو چلنیوم اشاره نمود. در واقع به کار گیری از متریال های مرغوب باعث افزایش دوام و ماندگاری بالا در این مدل از تابلو خواهد بود که در نهایت آن را در دسته بندی های مهم و اولویت در انتخاب مشتری قرار می دهد.