یکنواختی در زندگی بشر از دیر باز یکی از موضوعات کسل کننده و در برخی موارد امری طاقت فرسا بشمار می رفته.که این مورد اسبابی را در جهت تفکر بیشتر و نوع آوری در راستای زندگی هدفمند تر عموم فراهم آورده است تا با خلق ایده های نو، تغییر و تحولاتی موثر و به دور از یکنواختی را در ادامه زندگی خود ایجاد نمایند.
یکنواختی در تابلو های تبلیغاتی نیز به همان صورت ممکن است برای انسان خسته کننده باشد.امروزه تنوع تابلو ها در حرفه تابلو سازی به وضوح قابل مشاهده می باشد و با کمی دقت به تابلو های تبلیغاتی نصب شده در سطح شهر می توان به راحتی به این موضوع پی برد.تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم، تابلو سه بعدی وکیوم، تابلو حروف برجسته مخمل و بسیاری دیگر از تابلو های تبلیغات محیطی را می توان در گروه تابلو های مدرن تبلیغاتی قرار داد.
حروف برجسته مخمل که یکی از تابلو های مدرن تبلیغاتی می باشد در نوع خود یکی از زیباترین تابلو ها در صنعت تابلو سازی به شمار می رود.حروف برجسته مخمل به دلیل حساس بودن در شرایط جوی معمولا در فضاهای داخلی استفاده می شود.

تابلو حروف برجسته مخمل


روش ساخت حروف برجسته مخمل


روش ساخت این نوع حروف به این صورت است که بعد ساخت حروف برجسته مورد نظر، توسط دستگاه مخمل پاش یا فلوک یک لایه تقریبا برجسته از جنس الیاف روی حروف ساخته شده قرار می گیرد و به دلیل شکل گرفتن حروف ساخته شده به مخمل، این نوع از حروف را حروف برجسته مخملی می نامند.

برای پاشیدن مخمل روی حروف برجسته ابتدا پودر مخمل و چسب مخصوص درون دستگاه قرار می گیرد و با ولتاژ زیاد مخمل روی حروف پاشیده می شود.که ولتاژ بالا باعث ایستاده قرار گرفتن مخمل روی چسب و حروف می شود.پاشیدن مخمل را می توان روی تابلو استیل، تابلو چلنیوم و ... نیز انجام داد که همین امر سبب ایجاد تغییرات روی قیمت تابلو چلنیوم ، استیل و دیگر حروف ها خواهد شد.گروه تابلو سازان نوین لایت با در اختیار داشتن دستگاه مخمل پاش، دستگاه حروف ساز سه بعدی وکیوم، دستگاه فانتا کروم، دستگاه حروف ساز چنلیوم و دیگر دستگاه های مربوط به حرفه تابلو سازی با ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی مدرن در سراسر کشور خدمتگذاری خود را به مشتریان گرامی اعلام می دارد.