ورود تابلو های حروف برجسته در صنعت تابلو سازی یکی از تحولات بزرگ در این صنف هنری به شمار می رود که به سرعت در حال پیشرفت می باشد به طوری که هر ساله نظاره گر ورود یک یا چندین حروف برجسته و مدرن نصب شده در سر در مکان های تجاری و حتی ساختمان های مسکونی می باشیم.
بعد از عرضه تابلو های حروف برجسته ای مانند تابلو نئون پلاستیک، تابلو فلزی و تابلو استیل که جزو اولین حروف های برجسته تبلیغاتی به شمار می روند و هم اکنون نیز در حرفه تابلو سازی مورد استفاده قرار می گیرند.حروف برجسته چنلیوم به بازار تبلیغات معرفی گردید.
با توجه به اینکه بیش از دو دهه از ورود تابلو برجسته چلنیوم به بازار تبلیغات می گذرد و هنوز جزو منتخب های مشتریان به شمار می رود، شرکت های تولید کننده چلنیوم به شکلی متفاوت و نو با معرفی محصولی به نام لترمکس اقدام به راه اندازی خط تولیدی متفات نمودند.

لترمکس چیست؟

حروف چلنیوم لترمکس

 

بعد از عرضه تابلو برجسته چلنیوم، حروف برجسته ای به نام لترمکس در سالهای بعد پا به عرصه تبلیغات نهاد که در واقع یکی از انواع تابلو چلنیوم می باشد که با تغییراتی روی لبه چلنیوم، در نوع خود از زیبایی خاصی برخوردار است.
چلنیوم لترمکس با ایجاد سطحی به شکل شیشه با ضخامت تقریبا 1 سانتی متری روی لبه چنلیوم ساخته می شود که وجود این سطح شیشه ای باعث ایجاد انعکاس نور چلنیوم از کناره های تابلو چلنیوم می باشد.

جنس چلنیوم لترمکس

جنس تابلو لترمکس همانند تابلو چلنیوم از آلومینیوم است و تنها تفاوت آن با چلنیوم فقط در نوع نور پردازی می باشد.
لترمکس طی فرایندهای انجام شده روی آلومینیوم ساخته می شود و از نظر مقاومت نیز همانند تابلو چلنیوم در برابر شرایط جوی از استحکام بالایی برخوردار است.

قیمت تابلو لترمکس

شرکت های مختلفی در تولید و فروش لترمکس وجود دارند که در جهت بازار یابی و معرفی محصولات خود فعالیت می کنند.
قیمت لترمکس از نظر مقاوم بودن و مرغوبیت آن متفاوت می باشد که با توجه به برند به کار رفته مانند دیگر حروف های برجسته با محاسبه متژاژ دور حروف مطابق با نرخ مصوب اتحادیه تابلو سازی محاسبه می گردد.

کاربرد چلنیوم لترمکس در تابلو سازی

تابلو چلنیوم از تابلو های تبلیغاتی است که در انواع متفاوتی قابل ساخت می باشد و همانطور که گفتیم تابلو چلنیوم لترمکس نیز یکی از مدل ها و انواع آن است. یکی از مزیت های جالب تابلو لترمکس اجرای آن به شکل های مختلفی می باشد. به عنوان مثال ساخت تابلو چلنیوم لترمکس در رنگ های متفاوتی انجام میگیرد که می توان به شکل های پلکسی دوبل، پلکسی پانچ، نوراندریک و یا تلفیق لترمکس با دیگر حروف های برجسته آن را تولید نمود.
در مورد کاربرد تابلو چلنیوم لترمکس در تابلو سازی نیز باید عنوان نمود که این مدل از حروف برجسته را می توان به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو سردر اماکن تجاری دیگر به کار گرفت که در نهایت همراه با نوآوری و خلق ایده های جذاب از تاثیر گذاری و امتیازات مثبتی در بازاریابی مشاغل برخوردار خواهد بود.
نکته دیگری که باید در این مطلب یادآور شد روش نصب حروف لترمکس می باشد. نصب حروف چلنیوم لترمکس دقیقا مانند دیگر حروف های برجسته بر روی متریال هایی مانند سنگ، سرامیک، چوب، کامپوزیت و مواردی مشابه انجام میگیرد که در مقابل همین موضوع روش های سیم کشی نیز مشابه تابلو چلنیوم خواهد بود.