امروزه شرکت ها و کارگاه های تابلو سازی در شهرهای مختلفی تاسیس می شوند که یکی از موارد آن تابلو سازی در پردیس است؛ چرا که با توجه به نیازهای مشاغل مختلف در شهر جدید پردیس، وجود یک شرکت تابلو سازی معتبر می تواند کمک شایانی به کسب درآمد مشاغل و شهرت یافتن آنها داشته باشد.

تابلو سازی در پردیس

تابلوهای تبلیغاتی کاربردی در پردیس

همانطور که گفتیم شهر پردیس مشاغل بسیاری را در خود جای داده است که مسلما تمامی آنها برای دیده شدن و مطرح شدنشان در سطح شهر و جذب مشتریان هدف نیازمند تبلیغات و تابلوهای تبلیغاتی هستند که در ادامه با برخی از تابلوهای پر فروش و پرکاربرد مناسب مشاغل در شهر پردیس آشنا خواهیم شد.

ساخت تابلو کامپوزیت در شهر پردیس

ساخت تابلو کامپوزیت در شهر پردیس
به طور معمول یکی از لازمه ها و ضروریات تابلوهای تبلیغاتی، اجرای زیرسازی و یا نمای سردر مغازه ها، شرکت ها و اماکن تجاری بشمار می رود که باید از پر کاربرد ترین و بادوام ترین آنها را متریال کامپوزیت عنوان نمود.
استفاده از کامپوزیت به عنوان نما و زیر سازی سردر یک مکان تجاری که به آن تابلو کامپوزیت نیز گفته می شود می تواند مزیت های بسیاری را داشته باشد که برخی از انها عبارتند از زیبایی سردر، دوام بالای نما و نصب انواع حروف برجسته روی کامپوزیت.
به عنوان مثال با اجرای کامپوزیت روی سردر یک مغازه می توان حروف هایی مانند چلنیوم، استیل، نئون پلاستیک و انواع دیگر حروف برجسته را روی کامپوزیت نصب کرد و اقدام به سیم کشی حروف و مخفی کردن سیم ها در قسمت پشت کامپوزیت نمود.

ساخت تابلو چلنیوم در شهر پردیس

ساخت تابلو چلنیوم در شهر پردیس
به قطع و یقین می توان گفت که تابلو چلنیوم از محبوب ترین و پر مخاطب ترین تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته می باشد و کمتر کسی است که با این تابلو جذاب آشنا نباشد و یا نام آن را نشنیده باشد.
حروف برجسته چلنیوم دارای مزیت هایی مانند تنوع در تولید، دوام بالا و مصرف پایین برق است که همین موارد باعث شده تا مشتریان زیادی اقدام به سفارش آن داشته باشند به طوریکه می توان نمونه های زیادی از آن را در سطح شهرها مشاهده نمود.
ساخت تابلو چلنیوم با توجه به مزیت هایی که دارد در شهر پردیس هم از استقبال باالایی برخوردار است که مشاغلی مانند مشاورین املاک، سوپر مارکت ها، فست فودها و دیگر اصناف از آن به عنوان تبلیغات برای خود بهرمند هستند.

ساخت تابلو استیل در شهر پردیس

ساخت تابلو استیل در شهر پردیس
شهر پردیس به دلیل شرایط مختلف جوی حاکم بر آن ائم از بارش باران، برف و حرارت بالا در فصل تابستان یکی از شهرهایی است که تجربه کاملی از آب و هوا را دارد؛ لذا برای نصب تابلوهای تبلیغاتی می بایست به دوام بالای تابلوها نگاه ویژه ای داشت و تابلوهای تبلیغاتی مناسبی را برای اصناف در نظر گرفت.
یکی از مناسب ترین و با دوام ترین تابلوهایی که پیشنهاد می شود در شهر پردیس به عنوان تابلو تبلیغاتی از آن استفاده شود تابلو استیل است که به شکل حروف برجسته و در انواع مختلفی تولید می شود.
تابلو استیل به دلیل استفاده از متریال استیل در تولید آن علاوه بر جلوه زیبا، دارای طول عمر بالایی خواهد بود که این گذینه یکی از مهمترین موارد و گذینه های تاثیر گذار در انتخاب آن به عنوان تابلو شرکت، تابلو مغازه و دیگر موارد مشابه بشمار می رود.

ساخت تابلو نئون فلکسی در شهر پردیس

ساخت تابلو نئون فلکسی در شهر پردیس
تابلو نئون فلکسی یکی از تابلوهای جدید در تابلو سازی می باشد که متریال ساخت آن یک نوع پلاستیک نرم و منعطف به نام نئون فلکسی است.
تابلو نئون فلکسی در رنگ بندی های مختلفی ساخته و به عنوان تابلو تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل زیبایی، تنوع رنگ، مصرف برق پایین و همچنین قیمت مناسبی که دارد یکی از تابلوهای پر مخاطب در صنعت و حرفه تابلو سازی بشمار می رود که می توان نمونه های آن را در سطح شهر پردیس نیز مشاهده نمود.

ساخت تابلو لاسوگاسی در شهر پردیس

ساخت تابلو لاسوگاسی در شهر پردیس
همانطور که گفتیم شهر پردیس هر روز در حال پیشرفت و توسعه می باشد که می توان با احداث اصناف متفاوتی مانند فست فودها، مناطق گردشگری مانند شهربازی ها و پارک ها به خوبی این مورد را درک کرد.
یکی از تابلوهایی که امروزه در شهرهای در حال توسعه مانند پردیس از کاربرد بسیار بالایی برخوردار است تابلو لاسوگاسی نام دارد که با استفاده از لامپ های گرد فلامنتی و یا لامپ های گرد ال ای دی به صورت تابلو کامپوزیت، تابلو ترموود و یا انواع حروف های برجسته تولید می شود.

ساخت تابلو فلکسی فیس در شهر پردیس

ساخت تابلو فلکسی فیس در شهر پردیس
تابلو فلکسی فیس یکی از تابلوهای تبلیغاتی است که در رده تابلوهای ارزان قیمت جا دارد؛ این نوع از تابلو به دو صورت با نور پردازی و بدون نور پردازی تولید می شود و روی آن متریالی به نام فلکسی قرار دارد که قابلیت چاپ را دارد.
تابلو فلکسی بیش از بیست سال است که در ایران تولید می شود و با توجه به قدمتی که دارد کماکان مورد استفاده توسط مشاغل مختلف قرار می گیرد.
ساخت تابلو فلکسی فیس یکی از خدمات تابلو سازی در پردیس بشمار می رود که مخاطبان خاص خود را نیز دارد.
در رابطه با تابلوهای فلکسی باید به نکته مهمی اشاره داشت و آن هم این است که در صورت سفارش آن به تابلو سازی ها، حتما تاکید شود تا از چاپ نوع درجه یک استفاده شود؛ چرا که چاپ های بی کیفیت، دوام بالایی در برای شرایط مختلف جوی را نخواهند داشت و بعد از مدت کوتاهی کیفیت رنگ خود را از دست خواهند داد.

قیمت تابلو تبلیغاتی در شهر پردیس

قیمت تابلو تبلیغاتی در شهر پردیس
نکته دیگری که باید به آن اشاره نماییم، بحث قیمت تابلوهای تبلیغاتی در شهر پردیس است که در این رابطه نیز پیشنهاد داریم از خدمات مجموعه هایی که مجهز به کارگاه و دستگاه های مدرن تابلو سازی در پردیس هستند بهرمند باشید.

سفارش تابلو و خدمات تابلو سازی در پردیس

سفارش تابلو و خدمات تابلو سازی در پردیس
همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، خدماتی که تابلو سازی ها انجام می دهند مربوط می شود به ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی که در مورد کاربردی ترین آنها نیز توضیح دادیم.
مجموعه ما یعنی تابلو سازی نوین لایت دارای 4 شعبه فعال در شهر تهران و 1 شعبه در شهر پردیس است که در تمامی شعبات خود خدمات تابلو سازی را به طور کامل انجام می دهد؛ لذا مشتریان محترم در شهر پردیس نیز می توانند از خدمات ما بهرمند باشند که تنها کافیست با کارشناسان مجموعه ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشند.