امروزه برای روشنایی تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته مانند چلنیوم ، نئون پلاستیک ، حروف استیل ، حروف سه بعدی (وکیوم) و ... از SMD ها استفاده می شود.اس ام دی ها به انواع مختلفی نظیر اسم دی خطی ، ریسه ای ، بلوکی و ... در رنگهای مختلف و هفت رنگ دسته بندی می شوند.در این مطلب می خواهیم به توضیح اس ام دی های بلوکی RGB بپردازیم.این نوع از اس ام دی ها دارای سه رنگ اصلی قرمز ، سبز و آبی می باشند. که با متصل شدن به منبع تغذیه هر رنگ به صوت جداگانه روشن می شود و با ترکیب و روشن شدن دو یا سه رنگ به صورت همزمان این نوع اس ام دی ها رنگهای دیگری را نیز از خود به نمایش می گذارند.به عنوان مثال با روشن شدن همزمان رنگ سبز و قرمز شاهد نمایش رنگ زرد خواهیم بود.SMD های RGB نسبت به SMD های تک رنگ موجود در بازار ، از قیمت بالاتری برخوردار هستند و همین امر موجب تاثیر مستقیم روی قیمت تابلو چلنیوم و دیگر حروف برجسته می شود.

SMD-RGB

برای استفاده از اس ام دی های RGB در تابلوهای حروف برجسته علاوه بر منبع تغذیه نیازمند درایور (کنترلر) نیز خواهیم بود.توسط یک درایور با ریموت کنترل قادر خواهیم بود تا تابلو خود را به رنگ دلخواه روشن کنیم.یا اینکه انتخاب کنیم تابلو در هر لحظه چه رنگی را از خود به نمایش بگذارد.ضمنا این نوع درایورها توانایی روشن یا خاموش کردن تابلو را نیز دارا هستند.

DRIVER-RGB


نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که برای روشن کردن تابلوهایی که در آنها اس ام دی های RGB زیادی به کار رفته باشد باید از آمپیلی فایر (تقویت کننده) استفاده نمود.گروه تبلیغاتی نوین لایت با استفاده از مرغوب ترین اس ام دی های تک رنگ و RGB در ساخت تابلوهای تبلیغاتی خود خدمتگزار مشتریان گرامی می باشد.
قیمت تابلو چلنیوم ، قیمت تابلو روان و دیگر محصولات در نوین لایت