امروزه وجود متریال های متفاوت در دنیای بشر، ساخت و تولیدات محصولات و ارائه خدمات را در صدها روش تغییر داده است و در حقیقت وجود و تنوع در متریال ها یکی از عوامل مهم در ایجاد تنوع و محصولات را رقم زده است که می توان این امر را در تابلو سازی و ساخت تابلو های تبلیغاتی هم شاهد بود که در ادامه و در پی این موضوع قصد داریم به عنوانی تحت تابلو چلنیوم با کیفیت بپردازیم و در مورد ویژگی های مثبت این تابلو تبلیغاتی به شناختی کامل دست یابیم.

ویژگی های تابلو چلنیوم با کیفیت

متریال های کلی در تولید تابلو چلنیوم

در حقیقت منظور از تابلو چلنیوم همان حروف برجسته چلنیوم است که می توان در انواع متفاوتی اقدام به تولید آن نمود؛ اما حروف چلنیوم بعد از اینکه ساخته می شود در اکثر مواقع روی زمینه های متفاوتی نصب و مونتاژ می شود که پر کاربرد ترین آنها کامپوزیت و چوب است که هر دو آنها یکی از عوامل تشخیص و شناخته شدن یک تابلو چلنیوم باکیفیت و مناسب هستند.

زمینه کامپوزیت در کیفیت تابلو چلنیوم

زمینه کامپوزیت در کیفیت تابلو چلنیوم
کامپوزیت یک نوع آلومینیوم است که در صنایع متفاوتی به کار می رود که یکی از آنها تابلو سازی است؛ کاربرد کامپوزیت در تولید حروف چنلیوم مربوط می شود به زیر سازی کلی در تابلو؛ در واقع کامپوزیت یک پس زمینه است که حروف چنلیوم روی آن قرار می گیرد.

در رابطه با کامپوزیت ها هم باید گفت که کامپوزیت در رنگ ها و برند های متفاوتی تولید می شود که مسلما برندهای موجود دارای کیفیت های متفاوتی هم هستند و تاثیر قابل توجهی در کیفیت تابلو چلنیوم خواهند داشت و مسلما هر چه کیفیت کامپوزیت بالاتر باشد می توان گفت که کیفیت کلی تابلو چلنیوم هم بالاتر خواهد بود و تاثیر مستقیم و بسزایی در کیفیت تابلو ساخته شده خواهد داشت.

چوب ترمووود در کیفیت تابلو چلنیوم

چوب ترمووود در کیفیت تابلو چلنبوم
چوب ترمووود یکی دیگر از متریال هایی است که در تولید تابلو چلنیوم به عنوان زیر سازی حروف به کار می رود؛ ترمووود هم مانند کامپوزیت با برند های متفاوتی در بازار موجود است که می توان ترمو های کشور فنلاند را از با کیفیت ترین چوب های موجود در بازار عنوان کرد که مسلما به کار گیری و استفاده از ترمووود با کیفیت بالا، تاثیر قابل توجهی در کیفیت کلی تابلو چلنیوم ساخته شده خواهد داشت.


متریال های تولید حروف چنلیوم

در این بخش از مطلب می خواهیم عوامل مهم در تشخیص تابلو چلنیوم باکیفیت را به طور کامل شرح دهیم که مربوط می شود به متریال های مورد استفاده در ساخت حروف چنلیوم که به چند بخش تقسیم می شوند؛ لذا جهت آگاهی بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

تاثیر چنلیوم در کیفیت تابلو چلنیوم

تاثیر چنلیوم در کیفیت تابلو چلنیوم
از متریال هایی که تابلو چلنیوم را به واسطه آن نام نهاده اند، چنلیوم است؛ چنلیوم یک نوع آلومینیوم است که به عنوان لبه حروف برجسته چلنیوم مورد استفاده قرار می گیرد؛ چنلیوم ها در کارخانه های مختلف همراه با برند ها، رنگ ها و کیفیت های متنوعی تولید می شوند که همین امر سبب خواهد شد که این متریال تاثیر قابل توجهی را در تولید تابلو چلنیوم داشته باشد.

در واقع کیفیت بالای رول های چنلیوم می تواند تعیین کننده دوام و ماندگاری تابلو چلنیوم داشته باشد.

تاثیر پلکسی گلاس در کیفیت تابلو چلنیوم

تاثیر پلکسی گلاس در کیفیت تابلو چلنیوم
پلکسی گلاس یک نوع پلاستیک است که شرکت های تابلو سازی از آن در بسیاری از تولیدات تابلو های تبلیغاتی استفاده می کنند؛ تابلو هایی مانند تابلو لایت باکس، تابلو نئون پلاستیک، تابلو های منو دیجیتال، تابلو رومیزی و بسیاری دیگر از انواع تابلو های تبلیغاتی که در این بین یکی دیگر از تابلو هایی که پلکسی در آن به کار می رود تابلو چلنیوم می باشد.

پلکسی گلاس در برند های مختلفی تولید می شود که امروزه در کشور ما می توان از بهترین برندهای موجود در بازار به تولیدات کشورهای چین و تایوان اشاره نمود که هر کدامشان از کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند.

پلکسی گلاس مرغوب و با کیفیت از مهمترین ویژگی هایی است که یک حروف برجسته چلنیوم با کیفیت می تواند داشته باشد و در واقع می توان طول عمر و مقاوت یک حروف چلنیوم را با به کار گیری از پلکسی گلاس مرغوب سنجید و مشخص نمود.

تاثیر اس ام دی در کیفیت تابلو چلنیوم

تاثیر اس ام دی در کیفیت تابلو چلنیوم
اس ام دی های بلوکی از انواع اس ام دی هایی هستند که در تولید تابلو چلنیوم مورد استفاده قرار می گیرند و در انواع برندها و کیفیت ها تولید می شوند که به کار گیری از برند های مرغوب می تواند یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در کیفیت تابلو چلنیوم باشد؛ به عنوان مثال استفاده از اس ام دی های ضد آب لنز دار با برند های معتبر تاثیر قابل توجهی در کیفیت تابلو چلنیوم و شدت نور آن خواهد داشت.

تاثیر پی وی سی در کیفیت تابلو چلنیوم

تاثیر پی وی سی در کیفیت تابلو چلنیوم
پی وی سی هم یک نوع پلاستیک نرم است که در تولید تابلو چلنیوم معمولا از ضخامت های 8 میل و 10 آن استفاده می شود؛ کاربرد پی وی سی در ساخت حروف چلنیوم به عنوان زیر سازی حروف است، به این صورت که بعد از برش دادن آن مطابق حروف ساخته شده اقدام به نصب اس ام دی روی پی سی می شود که مسلما این عمل به جهت نور پردازی و روشنایی تابلو خواهد بود.

نکته ای که در رابطه با پی وی سی و تاثیر گذاری آن روی کیفیت تابلو چلنیوم می توان عنوان کرد این است که از پی وی سی های با کیفیت مرغوب در تولید تابلو چلنیوم استفاده کرد تا در نهایت شاهد حروف چنلیومی با کیفیت همراه با طول عمر بالا باشیم.

نقش حروف ساز در کیفیت تابلو چلنیوم

نقش حروف ساز در کیفیت تابلو چلنیوم
در نهایت مورد دیگری که تعیین کننده کیفیت تابلو چلنیوم است و بسیار هم مهم است نوع ساخت این مدل از حروف برجسته می باشد؛ در واقع حروف ساز تابلو چلنیوم در تولید و کیفیت این تابلو نقش بسیار مهمی دارد که پیشنهاد می شود با مجموعه ها و شرکت های تابلو سازی مبادرت به همکاری شود که از حروف سازان متخصص و با تجربه در مجموعه خود بهره می برند.