تابلو سازی که امروزه یکی از صنعت های در آمد زا در کشور ها و شهر ها بشمار می رود می تواند تاثیر قابل توجهی در اقتصاد کشورها ایجاد نماید که این تاثیر مستقیما مربوط می شود به ساخت و تولید تابلو های تبلیغاتی و در نهایت فروش و نصب آنها در سردرب اماکن تجاری مانند پاساژ، شرکت، مغازه و دیکر مورد های مشابه.

تابلو چلنیوم پولکی | حروف چلنیوم پولکی


تولید تابلو های تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که این انواع با استفاده از متریال های مختلف و در نهایت به شکل تابلو های متفاوت انجام می گیرد؛ در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از تابلو های تبلیغاتی مدرن مه با تایل های پولکی و حروف چلنیوم ساخته می شود آشنا شوید.

تابلو چلنیوم یا حروف چلنیوم

تابلو چلنیوم یا حروف چلنیوم
تابلو چلنیوم یا حروف چلنیوم نامی است که در صنعت تابلو سازی به یکی از تابلو های تبلیغاتی اطلاق می شود که به طور کلی این تابلو در دسته تابلو های حروف برجسته قرار داده می شود.

متریال هایی که حروف برجسته چلنیوم با استفاده از آن ساخته می شوند عبارتند از پلکسی گلاس، پی وی سی، اس ام دی و رول چنلیوم که رول چنلیوم یک نوع آلومینیوم است و دلیل اصلی در نام گذاری حروف چلنیوم نیز همین مورد می باشد که البته باید یادآور شد که واژه اصلی آن مطابق با نام صحیح چنلیوم است که در نهایت می توان به درستی آن را تابلو چنلیوم نامید.

تابلو پولکی

تابلو پولکی
 پولکی در صنعت تابلو سازی تایل های پلاستیکی هستند که از تکه های پولکی که از جنس پلاستیک است ساخته می شود و در ساخت تابلویی به نام تابلو پولکی به کار می رود.

عملکرد و ظاهر پولکی های نصب شده روی این نوع از تایل ها که از جدیدترین محصولات در صنعت تابلو سازی می باشند به این صورت است که با قرار گرفتن در معرض وزش باد به حرکت در آمده و ظاهری براق، درخشان، جذاب و خیره کننده را به نمایش می گذارند که می توان از آنها در جهت تزئین دکوراسیون داخلی، ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی، ساخت تابلو مغازه و دیگر تابلو های تبلیغاتی استفاده نمود.

ساخت حروف چلنیوم با پولکی

حروف چلنیوم پولکی
حروف چلنیوم که یکی از انواع حروف برجسته است و برخی آن را با نام تابلو چلنیوم نیز می شناسند در کارگاه های تابلو سازی ساخته می شود که انواع مختلفی دارد و در واقع تولید آن به شکل ها ونمونه های متفاوتی صورت می پذیرد؛ برخی از حروف های برجسته چلنیوم که بیشترین کاربرد را در تابلو های تبلیغاتی دارند عبارتند از حروف چلنیوم ساده یا همان تک پلکسی، حروف چلنیوم پلکسی دوبل، حروف چلنیوم پانچ و حروف چلنیوم نور اندریک.

بعد از ساخت انواع حروف های چنلیومی که نام بردیم می توانیم به یکی از جدیدترین انوع و روش های ساخت حروف چلنیوم با عنوان حروف چلنیوم پولکی اشاره داشته باشیم که ساخت آن به این صورت است که بعد از ساخت حروف چلنیوم مبادرت به نصب پولکی ها در رنگ های مختلفی روی حروف چلنیوم می شود.

مورد آخری که باید در رابطه با حروف چلنیوم پولکی عنوان کنیم، نصب این نوع از حروف است که باید گفت می توان حروف چنلیوم پولکی را روی زمینه هایی از جنس چوب، سنگ، سرامیک، کامپوزیت و همچنین زمینه پولکی نصب و اجرا نمود.

تابلو چلنیوم پولکی

تابلو چلنیوم پولکی
تا این قسمت از مطلب با متریال پولکی، تابلو پولکی و حروف چلنیوم پولکی آشنا شدیم و حال قصد داریم به تفسیری متفاوت از تابلو چلنیوم با پولکی بپردازیم.

همانطور که گفتیم حروف چلنیوم انواع مختلفی دارد که یکی از آنها حروف چلنیوم پولکی است و همچنین گفتیم که پولکی ها یک نوع تایل هستند که در رنگ های مختلفی موجود می باشند.

اگر بخواهیم انوع تابلو چلنیوم پولکی را توضیح دهیم می توانیم به بیش از صد مدل اشاره نماییم، اما به طور کلی چند نوع اصلی آن هستند که دارای زیر شاخه های مختلفی می باشند که به صورت زیر توضیح داده می شوند.

یک نوع از تابلو چلنیوم پولکی به این صورت ساخته می شود که حروف چلنیوم از نوع پولکی باشد و زمینه کار متفاوت با متریال پولکی باشد.

نوع دیگری که قابل تولید است به این صورت است که زمینه کار پولکی باشد و حروف ساخته شده یکی از انواع حروف چلنیوم باشد و در آخر مدل دیگری که قابل ساخت است به این شکل است که هم زمینه تابلو و هم حروف چلنیوم از نوع پولکی باشند.

کاربرد تابلو چلنیوم پولکی

کاربرد تابلو چلنیوم پولکی
همانطور که می دانیم کاربرد و ماهیت تابلو های تبلیغات، تبلیغات محیطی است که عبارتند از تابلو های بیلبوردی، تابلو سردر شرکت ها، ارگانها، تابلو مغازه و ... که تابلو چلنیوم پولکی نیز به همین صورت می باشد و هدف از اجرا و ساخت آن تبلیغات است. تابلو چلنیوم پولکی را می توان در جهت تبلیغات بسیاری از اصناف به کار گرفت که عمده ترین آنها عبارتند از تابلو تبلیغاتی سالن های زیبایی، بیلبوردهای اتوبانها، تابلو مغازه اسباب بازی فروشی، تابلو مغازه خرازی، تابلو مغازه لوازم تزئینی منزل و بسیاری دیگر از موارد مشابه.

قیمت تابلو چلنیوم پولکی

قیمت تابلو چلنیوم پولکی
در رابطه با قیمت گذاری یک محصول، نکته ای که از اهمیت بالایی برخوردار است متریال به کار رفته در آن است که البته اغلب این متریال ها در برند های مختلفی تولید می شوند و این برند ها می توانند مشخص کننده کیفیت متریال مصرفی فوق باشند که این مورد در رابطه با تابلو های تبلیغاتی نیز صدق می کند.

قیمت تابلو چلنیوم پولکی با توجه به دو مورد اصلی در نظر گرفته می شود که عبارتند از نوع متریال به کار رفته در حروف چلنیوم و نوع متریال به کار رفته در زمینه پولکی.

به عنوان مثال پلکسی گلاس، اس ام دی، لبه چنلیوم و پی وی سی به کار رفته در حروف چلنیوم می تواند در قیمت تابلو چلنیوم پولکی موثر باشد و یا در مثال دیگر که مربوط به تاثیر قیمت زمینه پولکی در تابلو چلنیوم پولکی می باشد می توان گفت که تایل پلاستیک پولکی و نوع برچسب پولکی بر قیمت تابلو چلنیوم پولکی تاثیر گذار هستند.

در آخر اگر بخواهیم روش کلی از محاسبه این شکل از تابلو تبلیغاتی را عنوان کنیم باید بگوییم که قیمت حروف چلنیوم پولکی بر حسب متر محیط و قیمت تابلو زمینه پولکی بر حسب متر مربع محاسبه خواهد شد.