تابلو رومیزی یک نوع تابلو است که روی میز اداره ها، شرکت ها، مراکز تجاری و... قرار داده می شود و نام یا سمت افراد روی آن درج می شود؛ لذا در این مطلب می خواهیم به تابلو رومیزی و انواع آن مانند تابلو رومیزی چوبی، تابلو رومیزی پلکسی، فانتزی، اداری و تابلو رومیزی پرسنلی و قیمت تابلو رومیزی بپردازیم.

تابلو رومیزی


تابلو رومیزی چیست؟

تابلو رومیزی به نوعی از تابلوها گفته می شود که با استفاده از متریال هایی مانند چوب، پلکسی گلاس، استیل و... در کارگاه های تابلو سازی ساخته شده و روی میز اداره ها، شرکت ها و... قرار داده می شود.
در رابطه با متنی که روی تابلوهای رومیزی قرار می گیرد هم باید گفت که معمولا نام پرسنل و یا سمت آنها روی این نوع از تابلوها درج می شود.

انواع تابلو رومیزی

انواع تابلو رومیزی

همانطور که گفتیم تابلوهای رومیزی با استفاده از متریال های متفاوتی ساخته می شوند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

 جهت ثبت سفارش تابلو رومیزی جدید همراه با متریال های متفاوت و مدرن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تابلو رومیزی پلکسی

پلکسی یک نوع پلاستیک است که در ساخت انواع تابلو از کاربرد بالایی برخوردار است که یکی از آنها ساخت تابلو رومیزی است.
به عنوان مثال می توان یک نوع تابلو از جنس پلکسی تولید کرد و نام افراد و یا تخصص آنها را روی تابلو قرار داد.

تابلو رومیزی چوبی

از انواع دیگر تابلو رومیزی باید نام تابلو رومیزی چوبی را عنوان کرد که تولید آن با استفاده از چوب صورت می گیرد.
تابلو پرسنلی چوبی با استفاده از ام دی اف، چوب ترمو و... امکان پذیر است که یکی از تابلوهای رومیزی جذاب بشمار می رود.

تابلو رومیزی مولتی استایل

مولتی استایل یکی دیگر از متریالهای پلاستیکی در تابلو سازی است که در ساخت تابلو رومیزی هم به کار می رود و بیشترین نوع تابلوهایی که با مولتی استایل به عنوان تابلو رومیزی تولید می شود به صورت حکاکی سمت و نام پرسنل روی این متریال می باشد.

تابلو رومیزی استیل

.استیل از دیگر متریال های پرکاربرد در تابلو سازی می باشد که ساخت تابلو استیل رومیزی یکی از آنها می باشد و ساخت آن به طور معمول به این صورت است که نام و سمت های تابلو اسید کاری می شود و بعد از آن روی میز قرار داده می شود.

نمونه تابلو رومیزی

در ادامه می توانید چند نواع از عکس تابلو رومیزی را مشاهده فرمایید.

تابلو رومیزی دفتر وکالت          تابلو استیل رومیزی

 

تابلو رومیزی پلکسی نوری          تابلو رومیزی لوح تقدیر

 

تابلو رومیزی پرسنل بانک          تابلو مولتی استایل رومیزی

کاربرد تابلو رومیزی

کاربرد تابلو رومیزی
همانطور که متوجه شدیم تابلوهای رومیزی با توجه به ماهیتی که دارند روی میزها مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه به برخی از کاربردهای اصلی آن خواهیم پرداخت.

 طراحی تابلو رومیزی یکی از نکات مهم در خرید تابلو رومیزی بشمار می رود که می توانیم به طور تخصصی در این مورد به شما مشاوره دهیم.

تابلو رومیزی پرسنلی

منظور از تابلو رومیزی پرسنلی یعنی تابلوهایی که روی میز پرسنل شرکت ها، اداره ها، مجتمع های مسکونی بزرگ و... قرار داده می شود و در حقیقت اکثر تابلوهایی که روی میز افراد سمت دار قرار می گیرند، نوعی تابلو پرسنلی می باشد.  

تابلو رومیزی اداری

امروزه تمام اداره ها دارای افرادی هستند که دارای مسئولیت می باشند و اگر دقت کرده باشید روی میز اکثر مسئولان تابلوهایی با عنوان سمت و نام فرد مورد نظر وجود دارد که به این مدل از تابلو، تابلو رومیزی اداری گفته می شود.

تابلو رومیزی مدیریت

مدیریت در هر مکان اداری یا تجاری بزرگ یک سمت اصلی بشمار می رود که بهتر است روی میز مدیریت، تابلو رومیزی جای گذاری گردد که این مدل از تابلو را تابلو رومیزی مدیریت می شناسند. 

تابلو رومیزی داروخانه

از دیگر اماکنی که تابلو رومیزی در آن کاربرد دارد باید به داروخانه ها اشاره نمود که بعضا این نوع از تابلوها روی میز صندوق، تحویل دارو، قسمت آرایشی و... قرار می گیرد.

تابلو رومیزی وکیل

شرکت های وکالت هم از دیگر مکان هایی است که دارای چندین وکیل هستند که نام وکلا تحت عنوان تابلو رومیزی وکیل، روی میز ایشان رخ نمایی می کند.

تابلو رومیزی بانک

بانک ها و موسسه های مالی به دلیل اینکه دارای نیرو های انسانی با سمت های متفاوتی هستند می بایست جهت معرفی کارکنان به مراجعین از تابلو های رو میزی استفاده نمایند؛ به عنوان مثال تابلو رو میزی رئیس شعبه و تابلو رومیزی معاون شعبه، مشخص کننده سمت آنها می باشد.

تابلو رومیزی فانتزی

تابلوهای رومیزی فانتزی به تابلوهایی گفته می شود که به صورت تلفیق با متریال های مختلف تولید می شود؛ به عنوان مثال می توان یک تابلو رومیزی را با متریال پلکسی، استیل و ال ای دی تولید نمود که برخی از افراد این نوع از تابلو را تابلو رومیزی فانتزی می شناسند.

اگر به دنبال قیمت تابلوهای رومیزی خاص هستید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 اگر به دنبال قیمت تابلوهای رومیزی خاص هستید با کارشناسان ما در تماس باشید..

قیمت تابلو رومیزی

قیمت تابلوهای رومیزی با توجه به متریال ساخت آنها متفاوت است؛ اما برخی از آنها از قیمت مشخصی برخوردار هستند که در لیست زیر برخی از آنها قابل رویت هستند.

نوع تابلو رومیزی روش محاسبه قیمت (تومان)
تابلو رومیزی استیل هر سانتیمتر (طول*عرض) 900
تابلو رومیزی پلکسی هر سانتیمتر (طول*عرض) 700
تابلو رومیزی مولتی استایل هر سانتیمتر (طول*عرض) 700
تابلو رومیزی ام دی اف هر سانتیمتر (طول*عرض) 700

روش قیمت گذاری تابلو رومیزی به این صورت است که می بایست طول و عرض تابلو را ضرب در یکدیگر کرده و عدد به دست آمده را ضرب در قیمت هر سانت از تابلو مطابق با قیمت روز کنیم.

به عنوان مثال اگر یک تابلو رومیزی استیل به طول 20 سانتیمتر و عرض 10 سانتیمتر داشته باشیم روش محاسبه به شکل زیر خواهد بود:

20*10 برابر با 200 است و با توجه به اینکه قیمت هر سانتیمتر از تابلو رومیزی استیل در حال حاضر 900 تومان است در نهایت 200 را ضرب در 900 می کنیم و قیمت تابلو فوق می شود 180/000 تومان.

180/000=900*200=10*20