خاص بودن در زندگی بشر امریست مورد علاقه ایشان و غیر قابل انکار که تمام انسانها در راستای متفاوت بودنشان در پی این امر هستند و در طول زندگی خود در پی دست یافتن به آن در تلاش هستند، خاص بودن در تبلیغات و نوع تبلیغ کسب و کارها نیز از این امر مستثنی نیست و صاحبان مشاغل مختلف نیز به دنبال راه کاری متفاوت در جهت پیشی گرفتن از رقبایشان می باشند.
لذا در ادامه قصد داریم به خاص بودن از راه تبلیغات محیطی بپردازیم و یکی از تابلو های پر فروش در صنعت تابلو سازی را به نام تابلو چلنیوم شرح دهیم و انواع خاص آن را نیز معرفی نماییم.

تابلو چلنیوم خاص | حروف چلنیوم خاص

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم نوعی تابلو است که در تبلیغات محیطی به عنوان یک تابلو تبلیغاتی مورد استفاده مشاغل مختلف قرار می گیرد و ساخت و نصب آن نیز توسط شغل و حرفه ای به نام تابلو سازی انجام می گیرد؛ تابلو چلنیوم در اصل یکی از انواع حروف برجسته است که در کارگاه های تابلو سازی تولید می شود و قابلیت روشنایی و نور پردازی را هم دارد؛ این مدل از حروف برجسته در میان دیگر حروف ها از فروش بسیار بالایی برخوردار است که این مورد مربوط می شود به مزیت هایی که تابلو چلنیوم دارد و برخی از آنها عبارتند از ساخت تابلو چلنیوم در انواع مختلف، نور پردازی تابلو چلنیوم، مصرف پایین برق تابلو چلنیوم، طول عمر تابلو چلنیوم و قیمت تابلو چلنیوم که با توجه به مزیت هایش از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.
متریال هایی هم که در تولید تابلو چلنیوم مورد استفاده قرار می گیرند عبارت هستند از رول چنلیوم، اس ام دی های بلوکی، پلکسی گلاس، پی وی سی و منبع تغذیه یا همان ترانس؛ که بطور کلی اگر بخواهیم قسمت های یک حروف برجسته چلنیوم را با توجه به متریال های فوق نام ببریم باید اینطور عنوان کنیم که، لبه حروف چنلیوم است، روی حروف پلکسی گلاس است، زیر سازی حروف پی وی سی است و روشنایی آن هم اس ام دی بلوکی می باشد که تمامی این موارد را در مطلبی تحت عنوان تابلو چلنیوم به طور کامل همراه با جزئیات توضیح داده ایم که می توانید به آن رجوع نمایید.

خاص بودن تابلو چلنیوم

همانطور که گفتیم که خاص بودن و متفاوت بودن برای هر فردی جذاب و قابل ذوق است و از علایق هایش بشمار می رود. و این مورد را نیز گفتیم که خاص بودن در مورد تابلو های تبلیغاتی هم صدق می کند که یکی از آنها تابلو چلنیوم می باشد؛ خاص بودن در تابلو چلنیوم را می توانیم در دو بخش کلی عنوان کنیم که یکی از آنها خاص بودن در کلیت تابلو چلنیوم است و دیگری خاص بودن در حروف چلنیوم که در ادامه به طور کامل آنها را شرح خواهیم داد.

حروف چلنیوم خاص

حروف چلنیوم خاص
حروف چلنیوم در انواع مختلفی ساخته می شود که همه روزه می توانیم با کمی دقت در سطح شهر به تابلو های تبلیغاتی و یا مراجعه به شرکت ها و مجموعه های تابلو سازی شاهد این موضوع و خلاقیت در تولید تابلو چلنیوم باشیم؛ یکی از عواملی که می تواند نقش بسزایی در تولید انواع تابلو چلنیوم داشته باشد، خلاقیت و ایده پردازی توسط مجموعه های تابلو سازی است که مسلما با خلق ایده های نو و زیبا، حروف های چلنیوم به بهترین شکل ممکن قابل تولید خواهند بود.
در این قسمت از مطلب که مقصود ما حروف چنلیوم خاص است می خواهیم جهت آشنایی و آگاهی بیشتر با دو مدل از انواع حروف چلنیوم خاص و جدید آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

حروف چلنیوم پانچ

حروف چلنیوم پانچ

حروف چلنیوم پانچ یکی از جدیدترین انواع چلنیوم است که خلاقیت و ایده پردازی در آن موج می زند و نزدیک به یک دهه است که از ورود و پیدایشش به صنعت تابلو سازی می گذرد؛ این مدل از حروف چلنیوم به دلیل ایجاد پانچ روی پلکسی گلاس توسط دستگاه لیزر، ظاهری زیبا و متفاوت با دیگر حروف های برجسته دارد. به طوری که با عبور از کنار آن شاهد نمایی چشمک زدن و حالتی ستاره ای روی شکل خواهیم بود.
ایجاد پانچ روی چلنیوم پانچی علاوه بر پلکسی گلاس، روی لبه حروف که چنلیوم می باشد نیز امکان پذیر خواهد بود؛ حروف چلنیوم پانچ را با نام های دیگری مانند حروف چلنیوم الماسی، حروف چلنیوم ستاره ای و حروف چلنیوم درخشان نیز می شناسند.


حروف چلنیوم کریستال

حروف چلنیوم کریستال
حتما تا به حال کریستال های لوستر را مشاهده نموده اید که در انواع و سایزهای مختلفی وجود دارند؛ نکته ای که مربوط به این مبحث می شود این است که تابلو سازان با خلق ایده های نو، کریستال های لوستر را در حروف برجسته چلنیوم به کار می برند، به این صورت که کریستال های کوچک لوستر را با استفاده از رزین، روی حروف چلنیوم می ریزند که این عمل تولید حروف چلنیوم مدرن و جدیدی به نام حروف چلنیوم کریستال را رقم می زند.
نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که امروزه تابلو سازان علاوه بر کریستال لوستر از پلکسی های خرد شده نیز در تولید حروف چلنیوم کریستال بهره می گیرند که در نوع خود از زیباترین حروف های چلنیوم بشمار می رود.


تابلو چلنیوم خاص

تابلو چلنیوم خاص
منظور و هدف ما در رابطه با تابلو چلنیوم خاص، تابلو هایی است که با استفاده از متریال های مختلف ساخته شود که کاربرد این متریال ها می تواند در جهت ساخت حروف و یا زمینه تابلو تبلیغاتی مورد نظر باشد که در ادامه به توضیحاتی در مورد دو نوع مختلف آن خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم ترمووود لاسوگاسی

تابلو چلنیوم ترمووود لاسوگاسی
یکی از تابلو های چلنیوم خاص که امروزه جهت تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد، تابلو چلنیوم و زمینه ترمووود است که به شکل ها و روش های بسیار متنوعی قابل انجام می باشد؛ در رابطه با ترمووود باید بگوییم که ترمووود نوعی چوب است که در صنایع مختلفی کاربرد دارد که یکی از آنها تابلو سازی است و ترمووود در آن بیشتر به عنوان زمینه حروف های برجسته استفاده می شود.
همانطور که گفتیم حروف چلنیوم در انواع مختلفی ساخته می شود که یکی از آنها حروف چلنیوم لاسوگاسی است که یکی از انواع تابلو لاسوگاسی بشمار می رود؛ نکته جالب اینکه می توانیم حروف چلنیوم لاسوگاسی را با زمینه ترمووود و لامپ های لاسوگاسی، تابلو نئون و دیگر تابلو های تبلیغاتی تلفیق نموده و تابلو چلنیوم خاص و مدرنی را پدید آوریم.

تابلو چلنیوم تلفیقی

تابلو چلنیوم تلفیقی
آخرین مورد در رابطه با تابلو چلنیوم که باید به آن بپردازیم تابلو چلنیوم تلفیقی است که منظور از آن ساخت تابلو چلنیوم با هر متریالی که در تابلو سازی به کار گرفته می شود است؛ به عنوان مثال می توان با متریال هایی مانند کامپوزیت، ترمووود، نئون پلاستیک، حروف استیل، نئون فلکسی، لامپ های فلامنتی و بسیاری دیگر از متریال ها، تابلو های تبلیغاتی خاصی را تولید نمود که مسلما در صورت استفاده و کاربرد بیشتر حروف چلنیوم در این مدل از تابلو ها می توان آنها را در دسته تابلو های چلنیوم خاص قرار داد.