تابلو های تبلیغاتی از لحاظ شکل، متریال و نوع اجرا آنقدر گسترده هستند که مشتریان و متقاضیان می توانند به راحتی محصول و یا نوع تابلو مد نظرشان را به مجموعه ها و شرکت های تابلو سازی سفارش دهند و از لحاظ بازاریابی و فروش محصولاتشان به هدف هایی که در ذهن دارند نزدیک شوند؛ لذا در این مطلب قصد داریم به توضیح در مورد یکی از تابلو های پر طرفدار و پر فروش در تابلو سازی به نام تابلو دو طرفه گرد یا تابلو لایت باکس گرد بپردازیم.

تابلو دو طرفه گرد | تابلو دو طرفه گردان

تابلو گرد دو طرفه | تابلو لایت باکس دو طرفه

تابلو گرد دو طرفه | تابلو لایت باکس دو طرفه

امروزه تابلو های دو طرفه از استقبال بالایی میان مشتریان برخوردار هستند و در انواع مختلف همراه با انواع متریال های موجود و کاربردی در تابلو سازی تولید می شوند که برخی از آنها با نام هایی چون تابلو دو طرفه چلنیوم، تابلو دو طرفه نئون پلاستیک، تابلو دو طرفه فلزی و تابلو دو طرفه لایت باکس شناخته می شوند.

تابلو های دو طرفه را می توان از نظر ظاهری نیز به شکل های متفاوتی در کارگاه تابلو سازی همراه با متریال ها، ابزارها و دستگاه های متفاوتی تولید نمود که یکی از آنها تابلو دو طرفه گرد یا تابلو لایت باکس دو طرفه گرد است که البته تولید آن به صورت یک طرفه نیز انجام می گیرد.

تابلو لایت باکس گرد دو طرفه با استفاده از فریم آلومینیوم، پلکسی گلاس، و اس ام دی ساخته می شود و معمولا به شکل افقی به سمت پیاده رو در اماکنی چون مغازه ها، شرکت ها و ارگانها نصب می شود.

تابلو دو طرفه گرد سفید          تابلو گرد دو طرفه وکیوم

 

تابلو گرد دو طرفه لایت باکس          تابلو لایت باکس دو طرفه گرد

 

تابلو گرد دو طرفه لبه آلومینیوم          تابلو گرد دو طرفه چاپ استیکر

 

روش ساخت تابلو دو طرفه گرد

ساخت تابلو گرد دو طرفه به این صورت است که در ابتدا فریم تابلو که از جنس آلومینیوم است با استفاده از دستگاه به حالت گرد تبدیل می شود و بعد از آن اقدام به برش پلکسی گلاس مطابق با ابعاد فریم می شود.

در مرحله بعد برای به نمایش گذاشتن تبلیغات روی پلکسی مبادرت به چاپ و نصب استیکر شده و در مرحله آخر پلکسی ها را در دو سمت فریم قرار می دهند؛ همچنین برای روشنایی تابلو هم لامپ های اس ام دی های داخل لایت باکس قرار داده می شوند.

در مورد کاربرد پلکسی گلاس در این نوع از تابلو هم  باید گفت که می توان پلکسی گلاس را به صورت ساده و یا وکیوم شده در تابلو اجرا نمود.

کاربرد تابلو دو طرفه گرد

تابلو گرد دو طرفه همانند تمام تابلوهای تبلیغاتی، ماهیتی تبلیغاتی دارد که می توان از کاربردهای آن در جهت تبلیغات شرکت ها، ارگانها، موسسات، مغازه، فرودگاه ها، مترو، کلینیک های پزشکی، سالن های زیبایی و... نام برد.

قیمت تابلو گرد دو طرفه

قیمت تابلو گرد دو طرفه همانند دیگر تابلوهای تبلیغاتی به مواردی مانند متریال های به کار رفته در آن، ابعاد و نوع ساختشان بستگی دارد که در نهایت با در نظر داشتن موارد عنوان شده، قیمت کلی تابلو گرد دو طرفه بر حسب متر محیط محاسبه خواهد شد.

 طراحی تابلو دو طرفه یکی از مهم ترین موارد در ثبت سفارش است که مجموعه ما به طور تخصصی و رایگان، خدمات طراحی به مشتریان را ارائه می دهد.

تابلو دو طرفه گردان | تابلو لایت باکس گردان

تابلو دو طرفه گردان | تابلو لایت باکس گردان
تابلو جدید و مدرن امروزی که در دسته تابلوهای لایت باکس گرد قرار می گیرد، تابلو لایت باکس گردان دو طرفه یا همان تابلو دو طرفه گردان است؛ تابلو گردان دو طرفه گرد دقیقا مشابه تابلو گرد دو طرفه ثابت است و تنها تفاوتشان این است که در تابلو گردان دو طرفه، یک موتور تعبیه شده است که وظیفه گرداندن یا چرخاندن تابلو را دارد.

با توجه به اینکه تابلو دو طرفه گردان گرد مشابه همان تابلو دو طرفه گرد می باشد، نتیجه این است که متریال های به کار رفته در هر دوشان یکسان بوده و تنها یک موتور به تابلو گردان اضافه شده است که دلیل به کار گیری از آن به جهت متفاوت بودن، زیبایی، مدرن بودن و در نهایت جلب توجه مخاطب به یک واحد صنفی می باشد.

روش ساخت تابلو گردان دو طرفه

روش ساخت فریم تابلو روان گردان دو طرفه مانند هم نوع ثابت خود یا همان تابلو دو طرفه گرد است که مسلما می بایست جهت گرد کردن فریم آلومینیوم از دستگاه استفاده نمود؛ نور پردازی این تابلو به این صورت است که فضایی مناسب جهت نصب اس ام دی درون لایت باکس تعبیه شده است و همچنین قسمتی از آن به نصب موتور تابلو گردان اختصاص داده شده.

نوع تبلیغات به کار رفته در آن نیز روی متریال پلکسی گلاس به صورت وکیوم یا ساده انجام می گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر از قیمت و سفارش تابلو دو طرفه مغازه، شرکت، پاساژ و... می توانید با ما در تماس باشید.  

کاربرد تابلو گردان دو طرفه

از تابلو های دو طرفه گردان می توان در رستوران ها، فست فودها، داخل و بیرون پاساژها، مجتمع های اداری، دفاتر هواپیمایی و بسیاری از اماکن تجاری مدرن و تازه تاسیس بهره گرفت که قطعا کاربرد این نوع از تابلو ها در فضاهای نام برده شده تاثیر مثبت و مفیدی در جذب مشتری، بازاریابی و برندینگ خواهد داشت.

قیمت تابلو لایت باکس گردان دو طرفه

قیمت تابلو گردان دو طرفه بر حسب متر دور محاسبه می شود که البته مواردی چون کاربرد پلکسی تخت یا وکیوم، نوع اس ام دی و نوع موتور گردان استفاده شده در آن روی قیمت تاثیر گذار است؛ اما به طور کلی باید گفت که قیمت تابلو گردان دو طرفه نسبت به نوع ساده آن به دلیل به کار بردن موتور، بالاتر در نظر گرفته می شود.

سوالات متداول

 

ولتاژ برق تابلو گرد دو طرفه چقدر است؟

اس ام دی های به کار رفته در تابلو لایت باکس گرد برای روشنایی نیازمند ولتاژ 12 هستند و در مقابل، موتور تابلوهای گردان برای فعالیت نیاز به برق 220 دارند که می توان نتیجه گرفت تابلوهای گرد ثابت 12 ولت و تابلوهای گردان 12 ولت و 220 ولت هستند.

نوع موتور تابلو گردان چیست؟

برای چرخاندن تابلوهای لایت باکس گرد می توان از چندین موتور متفاوت استفاده کرد که بهترین مدل های آن موتورهای گیربکس دار هستند که استفاده از آنها در شرایط جوی مختلف مانند وزش باد، تاثیر منفی در کارکرد تابلو نخواهد داشت.

طول عمر موتورهای تابلو گردان چقدر است؟

همانطور که گفتیم موتورهای به کار رفته در تابلوهای گردان انواع مختلفی دارند که هر کدامشان از نظر طول عمر با یکدیگر متفاوتند؛ اما به طور کلی موتورهای مرغوب و با کیفیت، طول عمری بین 2 تا 3 سال را را دارند.